Camping RCN La Bastide en Ardèchesterstersterster

7.8Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Ruoms / Sampzon (Ardèche)

7.8Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor RCN La Bastide en Ardèche voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping RCN La Bastide en Ardèche in Ruoms (Frankrijk) ligt in een meander van de rivier de Ardèche. Een vrolijke familiecamping waar altijd wat te doen is, zonder dat het te druk of luidruchtig wordt. Je verblijft hier in een nette mobilehome of op een ruime, schaduwrijke kampeerplaats. Een aanrader in de buurt is de markt van Ruoms.

703 reviews over Camping RCN La Bastide en Ardèche

• 1Ad25-02-2020

NOOIT RCN MEER!!!!

Heb je mooi weer en heb je de beheerder niet nodig, dan zit je wel best hier. 3x geweest, 2 eerdere keren geen probleem en top vakantie gehad. Wel waren dat illegale plekken achterop de camping die nu niet meer verhuurd mogen worden van de gemeente.

Maar helaas, de laatste keer is ook gelijk de laatste keer RCN geworden. We kwamen aan, alles opgebouwd. Nog niet alles op zijn plek, kwam de volgende dag wel. In de nacht noodweer gehad. Wij stonden precies op de plek onderaan de berg waar al het water overheen liep. Niemand die ons even had gewaarschuwd dag ervoor. Camping weet echt de plekken wel die onder kunnen lopen. 6 tassen met kleding onder de modder. 2 tentjes kapot. En vakantie eigenlijk wel klaar. Denk je, nou de beheerder kan wel wat betekenen. Opgezocht, hij zou langskomen met zand en pallets. Nou, niks, niemand gezien. Klacht ingediend bij RCN, niks mee gedaan. Voor ons NOOIT RCN meer.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Himy & Jan18-01-2020

Heerlijke camping aan de Ardèche!

We hebben een week in een huurtent gezeten op deze prachtige camping. Het heeft een mooi zwembad met glijbanen, en de camping ligt direkt aan de Ardèche. Het terras bij het restaurant vonden we ook erg gezellig, en we hebben er een aantal keren heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, en al met al een camping om nog eens terug te komen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8marjolein16-01-2020

Fijne camping, maar niet plek 86!

Prima camping, maar ga niet op plek 86 staan! Ook niet in de buurt van die plek. Naast plek 86 staat een put en de lucht daarvan is vreselijk. Sanitair is verder heel goed op de camping en de rivier is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Familie brouwer28-12-2019

Een mooie ervaring

Hele mooie camping met rivier waar je mooi in kan zwemmen ook een mooi zwembad alleen in het grote bad heel veel gloor waardoor mijn dochters haar een groene gloed kreeg. Leuke dorpjes in de buurt canjoeing is ook echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Lizzy en Geert21-09-2019

Dit was geweldig! De Koko lodge is een aanrader!

Na de schoolvakanties met z'n 4en 2 weken op La Bastide gezeten in een lodge tent van Koko holidays. De camping heeft vijf sterren, ligt aan de rivier de Ardeche, met een zwembad, glijbanen, winkeltje en restaurant. Receptie prima uitgerust, NL beheerders, winkel is klein, handig voor vers brood, restaurant valt tegen. Wij waren zeker niet de enigen, gezellig met enerzijds ouderen en anderzijds gezinnen met jonge kinderen. Van Koko waren Ingrid en John en Django aanwezig. Je hoeft niet naar hun tent, ze lopen regelmatig rond en hebben ruim aandacht voor de gasten, geven advies en uitleg en tips, en zijn vooral gewoon gezellig. Koud drankje bij aankomst, altijd tijd voor een bakkie en heerlijk spontaan. Wij hadden een fijne rij tenten met gasten, koffie, onderlinge tips over wandelingen, dorpjes en kasteeltjes en gezamenlijke BBQs. Je moet het zelf maken, maar bedankt Ingrid, John, Kees, Flip, Cor, Marjan, Roy, Daan en alle gasten!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7MvA17-09-2019

Prima camping

De camping lag op een zeer centrale plek in de Ardeche. Vanuit de camping rij je binnen 15 min naar Vallon Pont d'Arc en daar begint ook de Gorges de Ardeche, wat een aanrader is om te bekijken. Supermarkt op de camping is zeer minimaal uitgerust maar de grote SuperU in Ruoms ligt op 7 min afstand.

's Ochtends kon er brood gehaald worden in het winkeltje op de camping. Het wachten duurde in het naseizoen zeker 30 min. Maar genoeg keus en brood was lekker vers.

Campingplaats was zeer ruim en heerlijk onder de bomen. Het toiletgebouw was redelijk netjes. Wel erg veel wastafels in vergelijking met de toiletten en douches. De douches kon je wel stellen in warmte of koud. Een paar keer een koude douche gehad in de avond.

De receptie was volgens ons erg vaak gesloten. We wilde iets vragen over de omgeving maar stonden tot 2 x toe voor een gesloten deur.

Al met al leuke dagen gehad op deze camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Rodge Schilperoord, Parkmanager RCN La Bastide, Parkmanager, 26-09-2019

Wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad en dat is ook precies waar we naar streven bij RCN. Het sanitaire is ruim opgezet aangezien we veel mensen ontvangen in het hoogseizoen en deze faciliteiten willen aanbieden. De receptie heeft inderdaad aangepaste uren in het voor en naseizoen qua openingstijden maar is vooral aangepast op de vertrekken en aankomsten. Hopelijk tot een volgende keer ! Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Margit13-09-2019

Superfijne camping

Mooie, gezellige gezinscamping met een leuk zwembad en glijbanen. Omgeving ook erg mooi!! Het enige minpuntje was dat de camping naast een weg ligt maar die hoor je na een dag al bijna niet meer. Bij de mobilhome WiFi en een goede barbecue met gasfles bij de prijs inbegrepen, helemaal top!! Volgend jaar willen we weer terug!!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Rodge Schilperoord, Parkmanager RCN La Bastide, Parkmanager, 26-09-2019

Beste Margit, Bedankt voor de positieve review! Het is altijd goed om te lezen dat jullie zo'n fijne tijd bij ons op de camping hebben gehad. We zien jullie graag volgend jaar terug ! Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Roskam13-09-2019

Heerlijke camping

Heerlijk rustige camping in het naseizoen maar niet uitgestorven want er waren nog genoeg kampeerders aanwezig. Ontzettend fijne camping als je met honden gaat. Er is een hondenpad op de camping waar je de honden voor een klein stukje kan uitlaten. Ook op het strandje bij de rivier zijn honden welkom. En in de omgeving zijn sowieso volop wandel mogelijkheden. De kampeerplaatsen zijn ruim en schaduwrijk met heel veel mooie bomen. Echt een fantastische camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Idovanham09-09-2019

Fijne camping

Fijne camping en rustig in het naseizoen toen wij er waren. Alles erop en eraan voor een geslaagde vakantie

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Mijkebolsius07-09-2019

Fijne camping!

Fijne camping, goede sfeer, mooie en ruime plek. Leuk zwembad en animatie. Mooie ligging aan de rivier.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

89 tips over Camping RCN La Bastide en Ardèche

• TEC, 11-05-2012

vertrouw bij trips niet te veel op de tomtom, deze weet wel de weg, maar vaak staan de kleine weggetjes "als 90km p/u" wegen. Ze zijn echter zo klein dat 40 p/u al snel is. Kies dus mbv een wegenkaart de "grotere" wegen.

• weely1987, 19-01-2014

Maak een rond vlucht over de Ardeche.

• Franciska_74, 19-01-2014

Als je van paardrijden houdt zijn er mooie tochten te maken. Ook zijn er overal kano's te huur om mooie tochten te maken.

146 vragen over Camping RCN La Bastide en Ardèche

• Astrid, 28-12-2019

Grootte van de plekken

Wij hebben een caravan van 6.50 meter ( incl. Dissel) en een bijtent. Kun je die makkelijk plaatsen ? Zijn de plekken groot genoeg ?

• Hilda, 07-11-2019

plakje uitzoeken

Wij willen in 2020 met caravan en slaaptent voor de kids deze camping boeken. Graag tips voor een plekje! We denken aan nummer 262!!! Zoon is 15 en dochter 13 dus mooi dicht bij sportveld dacht ik en de rivier...

• Mirjam, 25-08-2019

Nachtwakers/avondklok

Zijn er nachtwakers aanwezig? En is er een tijd dat er verwacht word dat het “stil” is?

Camping RCN La Bastide en Ardèche info

• BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • Aantal glijbanen2

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras