Camping RCN La Bastide en Ardèche

Camping RCN La Bastide en Ardèche
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor RCN La Bastide en Ardèche voor je op een rij gezet:

548 reviews over Camping RCN La Bastide en Ardèche in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Leuke vakantie!

Bakker
2-7-2018

Bastide en Ardèche is een leuke familie camping.

Personeel van de camping is erg vriendelijk en behulpzaam.

Restaurant is prima, genoeg keuze en goede prijs.

Campingwinkel is klein en had weinig op voorraad, maar wij waren in juni dus misschien is dat in het hoogseizoen anders.

Op 10 min afstand zitten grote supermarkten dus was voor ons geen probleem.

Zwembad is heerlijk, watertemperatuur is goed.

Zwembad is ook erg schoon.

Ik kan me voorstellen dat wanneer de camping volgeboekt staat dat het dan erg druk is.

Wij hebben via touroperator geboekt, caravan was erg gedateerd.

Harde bedden, schrale inventaris en een muffe geur.

Caravans van de camping zelf zijn een stuk nieuwer en hebben een groter terras met comfortabel meubilair.

Voor een kleine meerprijs zouden wij de volgende keer rechtstreeks via de camping boeken.

Camping bevelen wij zeker aan!

Het was opzich een prima camping. Erg leuk en schoon zwembad met mooie glijbanen! Maar het (over het algemeen) jonge personeel vonden wij niet prettig.. het zou fijn zijn als er een rondje over de camping word gedaan om te vragen of je verblijf goed is. Die persoonlijke aandacht is zo belangrijk! Er is ons geen 1x gevraagd of we het naar ons zin hadden... Sanitair vonden wij niet altijd goed schoon.. het is aan beide kanten een gedeelte open, zodat er ‘s avonds overal vliegen, motten e.d. liggen! Dat oogt al niet fris. Door het slechte weer is het natuurlijk al snel vies door de natte en vieze schoenen, daar kunnen ze niks aan doen. Maar het zijn de puntjes op de i die missen.

Wij hadden wel een mooie grote kampeerplaats! Verder erg gemoedelijk met de andere kampeerders :-) ik zou deze camping niet aanraden, volgens mij ook nog genoeg andere campings. Wel super omgeving! Verder wel een prima tijd gehad.

Camping zeker een aanrader

Harry Vroom
31-5-2018

Een gezellige en gemoedelijke camping met enthousiast en vriendelijk personeel. Helaas hadden wij te maken met veel regen en dan blijken de parkeerruimtes bij de accomedaties wel voor verbetering vatbaar te zijn. Het was nu één grote modderbende.

Aanrader!

Carla
24-5-2018

We zijn super geholpen door Karolien van de receptie!

Mooie camping, prima mobile home, vriendelijk personeel, alles aanwezig en al open in mei.

Nooit meer!!

Fam van de Werken
24-4-2018

Nooit meer naar deze camping.

In het hoogseizoen is het zwembad veel te klein voor het aantal gasten.

Het is dan ook verboden om speelgoed/ ballen enz mee te nemen in het water.

De ruimte om het zwembad is ook te klein zodat iedereen kan zitten of liggen.

En dan nog de kinderachtige "politie" die het zwembad bewaakt.

Bij het sanitair zijn er lange wachttijden en koud water, afwassen plaatsen zijn er ook te weinig en ook daar dus rijen.

De campingplaatsen naast het sanitair gebouw stinken dag en nacht naar het riool waar niks aan gedaan word ook na klachten niet.

Kijk de bon goed na als je in het restaurant gaat eten, door onkundig personeel klopte het bij ons meestal niet maar werd wel altijd opgelost.

Als je voor de natuur gaat dan zijn er genoeg andere campings in de regio.

Voor ons eens maar nooit meer.

Leuke camping voor gezinnen

Hendrik
20-3-2018

Brood op de camping is erG prijzig. Leuke gezinscamping met als toevoeging goed zwembad en geweldige rivier! Animatie was voorgaande jaren wat diverser en voor meerdere doelgroepen toegankelijk, viel deze zomer helaas tegen. Eigenaren zijn erg behulpzaam, maar door alle Nederlands talige werkende tieners voelt het wel als klein Nederland.

Tip: neem wat meer fransen in het team?

Teleurstellend

Gerrits
14-3-2018

Zwembad en eigen strandje blijven leuk op deze camping. Omgeving blijft super. Echter heel jammer dat de mooiste en rustigste plekken en grootste plekken niet meer worden gebruikt, maar dat dit gebied is afgezet met een touw. Overige plekken zijn klein, veel overlast van buren tot diep in de nacht of huilende kinderen uit andere tenten die om 6.00 weer op zijn. Waar je eerdere jaren nog wel eens de vriendelijke eigenaresse zag, is nu de leiding geswitch in een zakeljke benadering. Het rcn thuis en familiegevoel een beetje kwijt geraakt op deze camping. Ook het programma wordt voor de oudere kids is niet meer uitdagend. Tot 8 jaar een leuke camping, daarma kun je o. i beter op zoek naar andere camping. Zeker geen camping waar je rust gaat vinden

Topcamping

Fabienne
5-3-2018

Voor de eerste keer op vakantie in een luxe tent voor 6 personen. Het is geen heel grote camping, rustig, sanitair was heel proper, personeel zeer vriendelijk, 2 zwembaden en vlak aan de rivier met strandje. Prachtig weer gehad en zeker voor herhaling vatbaar.❤️

Nooit meer

Fam van Eik
23-2-2018

De streek is prachtig,

Het zwembad is mooi maar erg drug.

De camping is erg druk.

Te veel mensen voor het aantal sanitair gebouwen.

Het was in de rij staan voor de afwas en de douche, waar het dan ook nog eens vies was.

Zeer kinderachtige "politie" bij het zwembad.

Personeel kan nog wel wat scholing gebruiken zowel achter de receptie als bij de bar/restaurant.

Wij zijn een paar dagen eerder vertrokken.

Zeker de moeite waard

Marcel
13-2-2018

Een mooie camping met ruime plaatsen. De camping is ideaal voor wat oudere jeugd. Voldoende animatie. Mooi zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Bastide en Ardèche in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Bastide en Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping RCN La Bastide en Ardèche scoort een 8.19 uit 10 op basis van 557 reviews.