Géén boekingskosten

Camping RCN La Bastide en Ardèche

FrankrijkRhône - AlpsRuoms / Sampzon (Ardèche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping RCN La Bastide en Ardèche voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 785 reviews
+202/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 785 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping RCN La Bastide en Ardèche in Ruoms (Frankrijk) ligt in een meander van de rivier de Ardèche. Een vrolijke familiecamping waar altijd wat te doen is, zonder dat het te druk of luidruchtig wordt. Je verblijft hier in een nette mobilehome of op een ruime, schaduwrijke kampeerplaats. Een aanrader in de buurt is de markt van Ruoms.

Contact

791 Reviews over RCN La Bastide en Ardèche

• 9Jean Eichelsheim11-06-2022

Thuis komen in Frankrijk, fantastisch!

Inmiddels 5 sterren. Geweldige camping. Lekker gegeten! Heerlijk gezwommen! Direct aan de Ardeche! Zeer vriendelijke receptie, restaurant, schoonmaak en andere medewerkers. Iedereen probeert jouw vakantie tot de beste te maken. Dank je wel Maurice voor weer een prettig verblijf met onze caravan

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Carine04-05-2022

Aanrader!!

We hebben een fantastische vakantie gehad in een comfortabel uitgeruste stacaravan. De gasbbq op het overdekte terras was echt een extra waar we veel gebruik van hebben gemaakt. De camping heeft veel faciliteiten zoals ruim zwembad, glijbanen, strandje aan rivier de Ardèche. De omgeving is prachtig en er zijn genoeg leuke uitstapjes in de buurt. Zoals de krokodillen boerderij, kanoën in de Ardèche, grot bezoek. En als laatste de medewerkers zijn aardig en behulpzaam.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Y. de Groot18-12-2021

Geweldige camping

Verblijf was top. We hadden een mobile home. Was ruim, schoon met een heerlijk grote veranda. Fijn zwembad en net restaurant. Perfecte ligging aan de rivier. Leuke kanotochten gemaakt op de Ardèche. Je kan eindigen op het strandje bij de camping en je kano daar achterlaten. De kinderen hebben zich ook heerlijk vermaakt hier. Snel veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. Veilige omgeving. Wij hebben niks dan positiefs te melden over deze camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Klaartje van Engelen18-12-2021

Super!

Hele fijne camping! Ruim en veel faciliteiten, en toch een gemoedelijke en niet-massale sfeer. Wel echt Nederlands. Onze kinderen van 9 en 7 hadden veel aansluiting met andere kinderen. Fantastische ligging aan de rivier. Zwembad wat ons betreft precies het goede formaat. Wij hadden een stacaravan, die heel comfortabel was. Daarom sanitair niet beoordeeld. In de omgeving veel sportieve activiteiten. We denken er over om komend jaar weer te gaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Gerry Gerrits17-12-2021

elke dag weer genieten

we komen hier al vele jaren met of zonder kinderen en kleinkinderen. De goede faciliteiten en het behulpzame personeel geven echt een vakantiegevoel vanaf de eerste dag. Jong en oud genieten op deze camping. En de omgeving is en blijft prachtig om te ontdekken. Elk jaar zie je dat RCN weer heeft geinvesteerd om het nog mooier te maken.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Ronald17-12-2021

Rustgevende camping met ruime staanplaatsen

Schitterend gelegen camping met mooi zwembad. Mooi fietspad naar het gezellige Ruoms.

• 10Fam. v. Geel17-12-2021

Een geweldig mooie vakantie.

De camping was echt super, veel ruimte rond mobile home. Mobile home was goed schoon en van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad. Vriendelijk personeel, goede menukaart in restaurant. In de buurt mooie dorpjes om te bezoeken. Ook de Pont d'arc was zeer de moeite waard. En natuurlijk de route langs de Ardeche is schitterend om te doen met alle mooie uitzichtpunten. Kortom een mooie camping om nog eens terug naar toe te gaan.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Gerard Lutke20-09-2021

Geweldige camping

We hebben het heerlijk gehad twee weken in een chalet langs de rivier werkelijk niets gemist. De service van de camping in een woord geweldig. Een kleine tip is om de douche voor gehandicapten niet vrij toegankelijk te maken. Het kwam meer dan eens voor dat ik me wilde douchen en dat deze bezet werden door anderen, niet gehandicapten

• 7familie Kolen13-09-2021

Viel ons beetje tegen.

*In onze plek 245 zaten aantal gaten en een deel liep schuin. *Boom die lekte groene druppels die op de tent bleven zitten. Ook plekken op de auto. *onze eerste week geen wifi ontvangt met de gratis of betaalde wifi, onze tweede week ineens wel. *Camping is commerciëler geworden en veranderd sinds wij hier voor het laatst (2016) zijn geweest, meer stacaravans, glijbanen geplaatst, mooie grote boom verwijderd voor meer terrasplekken, kleuterbad die nu muziek heeft, meer kano bedrijfjes die de camping op en af rijden. *Geluidsoverlast door de weg naast de camping (dag en nacht) en vliegtuigjes die een rondvlucht maken, soms al vanaf 8:00 s'morgens, na 23:00u nog geluid van campinggasten en geen controle meer, muziek van andere campings tot diep in de nacht. *kapotte fitness apparaten in de speeltuin. *geen toezicht in het zwembad meer. Voor ons helaas de laatste keer geweest.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam kromhout09-09-2021

Top vakantie gehad

Dit jaar voor de 2e keer hier geweest. Animatie was leuk, kids hebben zich goed vermaakt. Zwembad was leuk, leuke glijbanen, jammer dat mensen hun handdoek neerleggen. Rivier/ strandje was top, visjes vangen was favoriet bij onze jongens, waterschoenen zijn zeker een must. Onze camping plaats was ruim, kraantje dichtbij en goed beschut. Sanitair was veel schoner dan vorig jaar en werd nu goed schoongehouden, jammer dat sommige gebruikers het dan vies achterlaten... genoeg te zien/ doen in de omgeving, al met al een top vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar