Camping RCN La Bastide en Ardèche

Kleine hotelsWeer vandaag6°2°
Camping RCN La Bastide en Ardèche
7,4

Omschrijving
Camping RCN La Bastide en Ardèche in Ruoms (Frankrijk) ligt in een meander van de rivier de Ardèche. Een vrolijke familiecamping waar altijd wat te doen is, zonder dat het te druk of luidruchtig wordt. Je verblijft hier in een nette mobilehome of op een ruime, schaduwrijke kampeerplaats. Een aanrader in de buurt is de markt van Ruoms.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN La Bastide en Ardèche voor je op een rij gezet:

603 reviews over Camping RCN La Bastide en Ardèche in het Nederlands

Tot volgend jaar.

Ellie,
23-12-2018

We hebben een hele leuke vakantie gehad. Leuke nieuwe beheerder, kwam regelmatig vragen of alles naar onze zin was. Mooi zwembad. Sanitair was schoon en werd goed bijgehouden. Een aantal keren heerlijk in het restaurant gegeten. Er hangt een gemoedelijke sfeer op de camping. In de buurt is een supermarkt voor de grote boodschappen. De lokale markten zijn aan te raden. Het recreatie team was iedere dag in de weer om het iedereen naar de zin te maken. Komen volgend jaar zeker weer terug.

Top vakantie gehad.

Rik,
20-12-2018

Het was een heerlijke vakantie met zeer goed weer. De camping ziet er verzorgd uit. Bij het restaurant lekker buiten onder de boom spareribs gegeten , een aanrader.

In het winkeltje zijn voldoende producten te koop. Verder worden er voor de gasten leuke avonden met live muziek georganiseerd. De nieuwe beheerder Rodge staat direct voor je klaar als er vragen zijn.

Gereisd met partner in juli 2018

Super.

Danny,
19-12-2018

Mijn ervaringen op RCN La Bastide zijn altijd heel goed geweest zelf nu met de nieuwe beheer ken ik enkel positief zijn ! Zeer vriendelijke man sociaal geniet echt van ze werk en dat straald er vanaf !

Een klein verbeterpuntje zou de WiFi kunnen zijn maar je staat op een camping en is dat dus alleen maar luxe.

Mvg Danny van den H.

Gereisd met vrienden in juli 2018

D-reizen

Geweldige gezinscamping, RCN top !

Peter,
19-12-2018

Voor het eerst met onze caravan op vakantie en wat hebben we het geweldig gehad met onze kinderen. De camping ligt er schitterend bij aan de rivier de Ardèche met het strandje en de mensen die er werken waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitaire was correct en het animatieteam top. Het restaurant was elke avond open en we hebben er een keer prima gegeten. Kon voor ons niet beter voor een eerste keer kamperen, we komen terug !

Nooit meer

Carolien,
18-12-2018

Wanneer het weer goed is en je hebt alles mee, dan prima omgeving. Heb je echter problemen, dan moet je niet bij RCN zijn. Wat een drama. Na heel wat keren met RCN in zee te zijn gegaan, was het dit jaar de zee die we hadden op onze camping plek. 1 groot drama. Met de enkels in de bagger. En hulp? Die kwam.... Niet.

De nieuwe beheerder deed niks, regelde niks en liet ons in de kou en vooral water zitten.

Dat het overmacht is kwa weer kan, maar laat je gezicht zien. Kom even langs. Regel iets. Maar nee hoor. Net als nu. Rechtsbijstand ingeschakeld, en ook hier hetzelfde. 1e mail beantwoord en met het vingertje terug wijzen. Nu nergens meer op reageren. Makkelijkste weg kiezen.

En die eigenaar, zelf geen kinderen, te merken ook. Snauwde naar kinderen die met water aan het spelen waren. Euhhh, 30 graden? Lekker toch....

Voor ons nooit geen RCN meer!!!

Buitengewoon aangenaam

Fam Vanaalst,
14-12-2018

Wij waren een week in de Ardèche in het voorseizoen om al het moois van de streek te bewonderen. Met de tent zijn we neergestreken op Camping La Bastide een prachtige ruime camping met stacaravans waarvan meerder met airco en diverse plekken voor tenten. De camping ligt aan de rivier. Er zijn goede sanitaire voorzieningen. Er is een campingwinkel voor vers (stok)brood in de ochtend en voor de belangrijkste boodschappen. Een heerlijk restaurant en ‘s avonds kun je ook nog gezellig iets gaan drinken. Toen wij er waren was er een Franse avond met lopend buffet en live muziek. Er wordt geregeld wat georganiseerd.

Er is een mooi overzichtelijk zwembad met ligbedden rondom.

Kortom een heerlijke week gehad en veel gezien van de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer RCN

Ad Doese,
1-12-2018

Dat je op jezelf bent gewezen met noodweer.

De beheerder daar, is zijn baan niet waard. We stonden op afwatering van de camping. Mijn vriendin heeft weke delen reuma, nog nooit zo'n slechte vakantie gehad. We stonden tot onze enkels in de blubber.

Hij zou van alles regelen voor ons, maar hij deed niks. Uiteindelijk via iemand anders 2 pallets geregeld zodat we in elk geval met droge voeten vanuit de vouwwagen naar de weg konden lopen.

Aan het noodweer konden ze niks aan doen, maar denk in oplossingen, niet in problemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig, volgend jaar weer.

Ans Janning,
27-9-2018

Prima camping met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi en schoon sanitair.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk zeker voor herhaling vatbaar

Harry en Axia,
24-9-2018

Dit was voor derde keer dat wij deze camping hadden uitgekozen voor onze vakantie in de mooie Ardeche. Voor ons weer een hele prettige ervaring om terug te zijn.

Ons mobile home zag er keurig verzorgd en schoon uit.Chapeau voor de dames van de schoonmaak.

Kleine mankementen werden direkt door de technische man,Julien verholpen

Het restaurant was zeker in kwaliteit vooruitgegaan en we hebben ook leuke thema avonden gehad met heerlijk eten.

De nieuwe parkmanager Rodge is gedreven bezig om de kwaliteit naar een nog hoger niveau te brengen en is altijd aanspreekbaar voor vragen.

Wij zullen zeker terugkeren naar dit heerlijke plekje in de mooie Ardeche

Gereisd met partner in september 2018

Uitstekend en zeker aan te raden.

Kees,
6-9-2018

Uitstekende camping. Geweldige ligging. Ruime plaatsen met veel schaduw, netjes verzorgd. Alles is er. Er is zelfs nog een winkeltje met meest basic dingen. Restaurant is voldoende, komt misschien door de grimbergen. Lekker zwembad wat van laag naar hoog loopt dus makkelijk om te doen met kinderen met puddle jumpers aan. Glijbanen zijn top. Animatie is goed verzorgd. Spooktocht was echt heel leuk. Personeel was enthousiast en deden hun werk goed. Wifi werkte beter dan de 3/4g.

Wat goed was en toch beter mag: het oude sanitairgebouw. Afwassen en telkens knop induwen, geen stop, vervelend. De regenafvoer op de camping mag na noodweer wel schoongemaakt worden voor de volgende bui ;-)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Bastide en Ardèche in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Bastide en Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.