Camping RCN La Bastide en Ardèche

Kleine hotelsWeer vandaag31°16°
Camping RCN La Bastide en Ardèche

We hebben een aantal aanbieders voor RCN La Bastide en Ardèche voor je op een rij gezet:

594 reviews over Camping RCN La Bastide en Ardèche in het Nederlands

Met jonge kinderen

Uitstekend en zeker aan te raden.

Kees
6-9-2018

Uitstekende camping. Geweldige ligging. Ruime plaatsen met veel schaduw, netjes verzorgd. Alles is er. Er is zelfs nog een winkeltje met meest basic dingen. Restaurant is voldoende, komt misschien door de grimbergen. Lekker zwembad wat van laag naar hoog loopt dus makkelijk om te doen met kinderen met puddle jumpers aan. Glijbanen zijn top. Animatie is goed verzorgd. Spooktocht was echt heel leuk. Personeel was enthousiast en deden hun werk goed. Wifi werkte beter dan de 3/4g.

Wat goed was en toch beter mag: het oude sanitairgebouw. Afwassen en telkens knop induwen, geen stop, vervelend. De regenafvoer op de camping mag na noodweer wel schoongemaakt worden voor de volgende bui ;-)

Voldoende, maar minder dan verwacht

Petra
2-9-2018

De camping was minder goed dan we verwachten. De hoge score op zoover is voornamelijk gebaseerd op reviews vanuit het verleden.

Wat ons tegenviel: het ondeskundige personeel, dat vragen buiten de 'gewone simpele' soort, niet wist te beantwoorden. Bijna erger nog, er werd dan vaak schouderophalend gereageerd. Dit valt de medewerkers, allemaal tieners, vanwege hun leeftijd en bevoegdheden niet te verwijten, maar betekent wel een onaangenaam contact. Meer bevoegdheden (kennis) of bevoegd personeel is een belangrijke factor voor meer klanttevredenheid.

- De animatie was summier, met name voor kinderen > 7-8 jaar was het aanbod laag. Het budget leek (te) summier, waardoor herhaling en gemakkelijke animatie gedaan werd. Geen volleybal, tafeltennis of jeu de boules toernooi. Kost de indeling hiervan teveel tijd?? Dat komt als klant wel in je op.

- Wat goed beviel:

- Schoonmaak toiletten prima

- Swim fun om 17.00 uur + spooktocht

- omgeving

Fantastische vakantie gehad op deze camping!

Afke Zijlstra
31-8-2018

Wij hebben met onze jongens van 4 en 6 jaar een geweldige vakantie beleefd. De ligging van de camping is prachtig aan de rivier de Ardèche met eigen zandstrandje. Er zit een stroomversnelling in de rivier ter hoogte van de camping, waar jong en oud met bootjes, opblaasband of surfboard vanaf kan. Geweldig! Het zwembad met glijbanen vonden wij ook prima. Het recreatieprogramma was afwisselend en voor onze kinderen erg leuk. Iedere ochtend verse broodjes halen bij de supermarkt en prima eten in het restaurant. De afwatering van de campingplaatsen kan beter, maar verder hebben wij niets te klagen gehad. Het sanitair was netjes met toiletbrillen en desinfect om de bril te reinigen. Een prachtige omgeving met in de nabijheid veel leuke activiteiten te ondernemen (middeleeuwse stadjes, kastelen, wandelingen, leuke strandjes). Echt te veel om op te noemen. Wij waren hier 2,5 week, maar hadden nog wel langer willen blijven! Een aanrader!

Koko Holidays

Wat een aangename verrassing deze camping!

Stephanie Zwaard
27-8-2018

Wat een verrassing! Prachtige camping, super mooie zwembaden en een restaurant waar we werkelijk fantastisch gegeten hebben. Voor onze kids ( 8 en 12) zoveel te doen! We waren op doorreis dus helaas maar 1 nachtje gebleven maar we komen zeker terug!

Omgeving fantastisch maar camping niet snel weer

Johan
25-8-2018

Strandje aan de Ardèche is fantastisch. In de omgeving veel te doen.

Gewoon heel erg Leuk!!!

anoniem
24-8-2018

Erg mooie omgeving! Prachtige wandelroutes.

Super locatie, mooi strandje

Ten hoeve
24-8-2018

Heerlijke vakantie gehad, vriendelijke medewerkers. Iedereen doet hard zijn best om het de gasten naar hun zin te maken. Lekker gegeten in het restaurant! Er was bijna iedere avond Fun2Dance aan het zwembad, dit vonden vooral de kinderen erg leuk. Verder helpt de receptie je graag met het reserveren van activiteiten zoals kanoën of paardrijden, dat was echt super fijn.

Een geweldige vakantie beleef je bij RCN!

Fam. Strandlaken
24-8-2018

RCN la Bastide en Ardeche, een mooie camping en zeker de moeite waard om hier op vakantie te gaan. Lekkere broodjes die je in de ochtend kunt afhalen bij de campingwinkel. Het sanitair hebben wij zeer schoon aangetroffen hier waren wij erg tevreden over. De kinderen die een top vakantie hebben gehad dankzij het animatie team die elke keer met enthousiasme klaarstaan. Een vrolijk receptieteam die je ontvangt bij aankomst en je graag helpen. Daarnaast hebben wij heerlijk kunnen eten in het restaurant. Wij hebben genoten van onze vakantie en komen zeker nog eens terug!

Linda Van eemeren
24-8-2018

Leuke kamping,verzorgde caravans, proper,gezellig restaurant,vriendelijk personeel. Heel behulpzaam aan de receptie. Een pluim voir de kok voor het lekkere eten. Gaan in september nog eens terug. Een aanrader

Plezier van de rivier

Isabelle
23-8-2018

Uitsluitend Nederlandse camping: Nederlandse gasten en Nederlands personeel. Aan de rivier, leuk om te spelen en verkoeling te zoeken. Schaduwrijke campingplekken, maar redelijk klein. Sanitair matig schoon. Afwatering bij (hevige!) regen soms zeer slecht. Personeel jong, onervaren, weinig attent, maar wel enthousiast. Prachtige Franse streek, kan zeer warm worden (>35 graden). Kano-varen kan vanaf de camping met kinderen vanaf 7 jaar plus zwemdiploma. Verder, prachtig in de buurt: Grottes de la Madeleine, talloze Franse restaurants, wandelingen in de bergen.

Koko Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Bastide en Ardèche in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Bastide en Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.