Camping Le Riviera

4.2Onvoldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Ruoms / Sampzon (Ardèche)

4.2Onvoldoende

• 5.9Eetgelegenheden
  • 4.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

72 reviews over Camping Le Riviera

• 2018
    4Goossens05-08-2018

Mooie omgeving maar niet neer op deze camping.

Ruime kampeerplekken maar weinig tot geen schaduw helaas. Geen warm water om af te wassen (lauw tot koud) Douches een temperatuur (lauw) verder niet in te stellen. Bakker op camping is dramatisch, gelukkig 100mtr verder wel goed. 4 sterren camping.... tja.... wat zijn sterren waard.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Marieke03-08-2017

Geweldige vakantie gehad

Bij de reservering werd netjes vermeld dat er geluidshinder was van omliggende campings en dat er weinig beschutting was. Was voor ons geen probleem. De plekken waren zeer ruim. Sanitair was prima in orde. We hadden altijd plek op ligbedjes in het zwembad. De animatie was voor onze kinderen precies goed , niet te veel niet te weinig. Pizza en burgers inzet restaurant waten heerlijk. Terras was gezellig met regelmatig live optredens of ander vermaak. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. We komen zeker nong een keer terug op deze camping!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 4Danielle04-08-2014

Dit nooit meer

Deze camping mag het predicaat flowercampings niet dragen. Afgezien van de krappe plekken, inderdaad een mierenhoop, is de geluidsoverlast afschuwelijk. Het geluid komt van drie omliggende campings en is zo hard dat het pijn doet aan je oren. Dat is leuk als je wilt feesten, maar niet met kleine kinderen. Nergens wordt vermeld dat er veel wordt gefeest en dus minder geschikt is voor kleine kinderen. Voor 12 uur kun je niet slapen. Ik voel me opgelicht.

De omgeving is mooi, het strandje is erg leuk en de camping is vriendelijk maar het avondgeluid overschaduwt alles.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9W.A. van den Bos02-12-2013

Fantastische vakantie gehad!

Mooie , niet te grote camping, direct aan de rivier met eigen strand. Goede entertainment en groot restaurant. Verse pizza's (heerlijk) en patat afhalen. Klein supermarktje met vers stokbrood en Nederlandse krant. Zwembad is niet groot, maar heel gezellig met veel ligstoelen. Grote supermarkten oa Lidl op 5 min. Uitstekende stacaravans gehad met 3 families en 4 kinderen van 5 en 8jr. Veel marktjes in de buurt, grotten enz. Veel kanoverhuur in de buurt, zelfs op de naastgelegen camping. Vriendelijke receptie, spreekt goed engels. Is de beoordeling met 4 sterren ten volle waard. Het was helemaal naar onze zin. Volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8ingrid gommers12-08-2013

gezellige camping

Hele fijne (nieuwe) bungalowtent gehuurd van alle gemakken voorzien; licht in alle vertrekken; kastruimte in de beide slaapkamers. De tent staat op een houten vlonder en was goed af te sluiten met een hangslot. Mooie camping met veel groen, bloemen en een fijn zwembad met voldoende ligbedden. Vanaf de camping loop je een ruim privéstrand op bij de rivier. Vriendelijk behulpzaam personeel. Campingwinkel heeft zeer beperkt assortiment maar (stok)brood is de gehele dag verkrijgbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Charly28-06-2013

heel aangename reis in Juni 2013

we hebben twee weken in Juni 2013 in de camping verbleven en het is ons goed bevallen, vooral omdat het buiten het hoogseizoen was. De mensen waren enorm vriendelijk, hele mooie staanplaatsen, alles verzorgd. sanitaire kan net iets beter. anders geen opmerkingen. we zouden dit zeker aanraden buiten het seizoen. De ardeche is in het hoogseizoen enorm druk en de camping ligt aan een grote weg en tijdens het hoogseizoen is het hier hoogwaarschijnlijk luidruchtig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 6Lonneke-tom19-04-2013

Hetbvertrouwen in flower campings is weg!

Wij kwamen van een castel camping in frejus... Het was dan ook een serieuse tegenvaller.... Het zwembad was heel klein, ziet er groot uit op foto, dat is een nieuw of t is echt fotoshop! Er was een zeer klein winkeltje... Het sanitair was in orde.... Voor ons was het verschil te groot, maar de prijs was ook een stuk minder dan de castel camping. Het was onze eerste reis met caravan, nu hebben we een pak meer ervaring! Deze fout maken we geen twee keer... We weten nu: 4 en 4 kan toch een groot verschil zijn. Spijtige is dat we geen flower campings meer durven nemen, t vertrouwen is weg...

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Gunter DHondt09-09-2012

Mooie rustige camping met aangename sfeer

Kleine camping met mooie rustige plaatsen waar de rust primeert (ook in het hoogseizoen). Ideale plaats om met kleine kinderen te genieten. Aangenaam zwembad, goede veilige speeltuin, leuke Nederlandstalige animatie (enkel juli en augustus). Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Enigste nadelen zijn de vuile doorgang naar het strand aan de rivier en het zicht op de grote baan.

Aanrader in de buurt is zeker de Rocher de Sampzon (die berg die achter de camping ligt) eens op en af wandelen/fietsen tot aan het kasteel aan de andere kant.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7leegstraten02-08-2012

snap recensies niet! prima camping.

voor het eerst met vouwwagen weg en ondanks slechte recensies toch geboekt. kennen het gebeid namelijk al. Begrijp recensies niet, het is een prima camping, net zwembad, sanitair ook goed, resautrant idem en service ook. Het geluid van de andere campings kan ik begrijpen maar ook deze houden zich strikt aan regels en stoppen om 23.00 uur! Is trouwens ook nog leuk om te gaan kijken, dit mag namelijk, want animatie op de camping is niet zoveel. Voor ons een prima camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 5Willem04-09-2011

Voor ons nooit meer!

De omschrijving van de camping leek goed maar wij lagen tot 24.00 uur te stuiteren van de harde muziek van die naastgelegen camping(s). De plek die wij toegewezen kregen naast een hek en de (erg drukke) doorgaande weg maakten ons humeur er niet beter op. Krappe weggetjes op de camping zelf om met je caravan in te rijden. Sanitair is prima overigens. Receptioniste was erg aardig en wees ons op een kleinere camping een klein stukje verderop.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Camping Le Riviera info