Camping Le Carpenty

Laatste review

We hebben een goede tijd gehad

Gideon van zeijl,
5-8-2018

We hebben een goede tijd gehad. Alles Is volgens verwachting gelopen. Rustige schaduwrijke plekken. Naast de rivier waar we konden spelen. Nette sanitair en vriendelijk personeel. Heel behulpzaam. Een minpunt was de weg dat ernaast is gelegen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

19 reviews over Camping Le Carpenty in het Nederlands

We hebben een goede tijd gehad

Gideon van zeijl,
5-8-2018

Fijne camping met vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Mobilhome netjes, met een zeer handige ruimte voor bagage, kleding enz.

De bedden zijn niet erg stabiel, dat zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Fijne, rustige camping

N.,
16-8-2017

Fijne, rustige camping. Prettige, super vriendelijke ontvangst. Sanitairgebouw verdient wel enige verbetering/vernieuwing.

Gezellige familiecamping

Wim MEGENS,
12-8-2017

Wij komen hier al sinds 1989 (29 jaar) dus dat zegt genoeg !!

Heel gezellig

Ilse SCHELLEN-LASSCHE,
1-8-2017

Heel gezellig. Aardig en behulpzame eigenaresse. Kleine camping. Echt Frans.

Voor de toekomst

J BIERHOFF,
1-7-2017

Camping is rustig. Mag de bar en zwembad meer Samen betrekken met muziek ofzo.

Krijg je wat meer gezelligheid daar.

Trekt mensen!!!!

Heerlijke camping

Petra en Jan
8-8-2014

Afgelopen zomer 10 heerlijke dagen gehad op deze camping. Ruime plaats en per twee plaatsen een watertappunt. Bijzondere vriendelijke eigenaren. Gilbert spreekt bijna alleen frans maar zijn vrouw spreekt goed engels. De hele familie is in touw en het is bijzonder gemoedelijk. Je moet je brood even op tijd bestellen dan wordt daar voor gezorgd. Voornamelijk Franse gasten, enige Belgen en een enkele Nederlander. Omgeving prachtig en omdat het aan de "goede"kant van de brug ligt kan je ook makkelijk op de fiets naar het dorp voor boodschappen of gezellig eten. Schone toiletten voldoende voor deze kleine camping maar alleen wel erg donker om 's nachts naar toe te wandelen.

Rustige camping

Buyze
20-8-2013

Als je rustig wil verblijven aan de Ardéche is deze camping ideaal. Stacaravan zal properder zijn als we daar vertrokken zijn dan toen we ze aantroffen. Er is geen strand aangelegd maar camping is wel aan de rivier gelegen. Ardeche is in augustus super druk. Buiten de ping pong was er voor de kinderen weinig te doen.

Op naar het 24e jaar!

Wim, Diny en Ronald
20-8-2012

De camping is in 3 jaar tijd, 2x van eigenaar veranderd. De nieuwe eigenaar is niet in de gelegenheid geweest om achterstallig onderhoud aan het toiletgebouw uit te voeren (de overname van de camping vond pas in mei plaats). Hij verzekerde ons dat dit volgend jaar opgelost is.

Voor de 15 kampeerplaatsen is een toilet gebouw met 4 wc's en 4 douche-cabines ruim voldoende alleen moet e.e.a. na 23 jaar vervangen worden. Wij vinden dat ze de gelegenheid moeten krijgen om dit te realiseren. Jammer dat een paar (nederlandse) tieners dit jaar het Wifi-gebeuren op de camping verziekten door urenlang bij de receptie op stoelen en banken te blijven hangen gekluisterd aan Ipad en Iphone waardoor de eigenaar zich genoodzaakt zag om Wifi-tijden in te stellen. Wij hebben 7 fantastische weken op Le Carpenty gehad en zijn volgend jaar voor het 24e jaar weer van de partij!

Af te raden

paul hol
7-8-2012

Camping ligt aan een zeer drukke weg, op +- 200mtr van de rivier.

Het sanitair (4 wc's voor de hele camping, waarvan 2 zit en twee franse gaten) was niet schoon en zeer gedateerd.

Warm water (wat is warm) was er zeer beperkt en zeker niet warmer als 30 graden, dus douchen koud en afwassen in koud water).

Er is WIFi, deze zetten ze zelf op geregelde tijden uit omdat er anders geen klanten op het terrasje komen (nodigd ook niet echt uit).

Waterpunten op de camping zijn er bijna niet en de plaatsen zeer klein.

Wij komen nooit meer terug, ook omdat de eigenaren niets deden met onze klachten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Carpenty in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Carpenty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.