Camping La Chapoulière

8,5

• Sfeer in stad8,9
  • Activiteiten7,7

Omschrijving
Gelegen aan een rivier bij Ruoms ligt Camping La Chapoulière. Zwemmen doe je in deze rivier of in het zwembad op de camping. Er is tevens een restaurant en bar op de camping en boodschappen doe je in de winkel. In Ruoms is een leuke markt of ga voor adrenaline en maak een quadtocht. Kanoën op de Ardèche behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden.

101 reviews over Camping La Chapoulière in het Nederlands

Een TOP vakantie met een slecht einde!

Glennie,
6-8-2018

Alle lof voor de camping inclusief het personeel echter was de vakantie niet perfect!

Wij hadden 17 nachten geboekt maar zijn er uiteindelijk 13 geweest. Alles was super totdat onze tent (plaats 54) vanaf nacht 10

werd ingesloten door 3 caravans +tent van een vriendengroep/familie.

Zij waren elke dag tot diep in de nacht lawaai aan het maken waardoor we niet meer aan onze nachtrust kwamen..

Wij hebben dit na de eerste nacht dat ze aankwamen meerdere malen aangekaart bij de receptie maar het optreden van de nachtwaker

heeft niet veel geholpen waardoor we na nacht 13 maar naar huis zijn gegaan.

Wij vonden het niet meer verantwoord om onze kinderen nog langer naar het scheldende, vies pratende gezelschap te laten luisteren.

Onze kinderen waren natuurlijk ontzettend teleurgesteld maar helaas konden we niet anders.

Conclusie:

We hebben dus een geweldige vakantie gehad tot dit gezelschap rondom ons kwam staan.

Leuke gezinscamping

Leo,
4-8-2018

Leuke camping aan de rivier met goede zwemmogelijkheid.

Gereisd anders in augustus 2018

geen toiletbrillen op WC hier en daar hondenpoep, honden

MH,
4-8-2018

geen toiletbrillen op WC

hier en daar hondenpoep, honden urineren op het strand.

Super 2 weken vakantie gehad

Alex,
1-8-2018

Super 2 weken vakantie gehad. Lekker weer en mooie plaats voor tent. Wel zon plek maar geen probleem gehad met de hoge temperaturen. Een tip voor bij de wc alcohol dispenser te plaatsen maar verder als oké met sanitair. Alec

Heel goed

Ger nabuurs,
31-7-2018

Jammer dat we niet konden blijven op onze locatie Maar we hadden ook laat geboekt.

Dankzij Jeanne hebben we toch nog een hele fijne vakantie gehad en zullen zeker terugkomen.

Gereisd anders in juli 2018

Top locatie maar voor ons niet nog eens ...

Martin,
28-7-2018

Echt franse camping waar alle fransen elkaar kennen. Veel grote families die op meerdere plaatsen staan met een woonwagenkampers cultuur. Veel herrie, draaiende auto's ,niet opgevoede kinderen en waar veel wordt gerookt. Heel jammer want de locatie is fantastisch. Plaatsen zijn klein maar schaduwrijk (is echt nodig met 36 graden). Sanitair ok maar basic en wat verouderd. Bereidheid om engels te spreken is er niet/nauwelijks ... Met nederlandse tieners geen aanrader vanwege gebrek aan leeftijdsgenoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping, maar niet 4sterren waardig

Monique,
24-7-2018

Bij aankomst op 10 juli geen Nederlandse animatie. Kwam na n paar dagen pas, maar weinig actief en vooral gericht op de Fransen. Vorig jaar 3sterren camping waar dit beter op orde was. Mooie schaduwrijke, centrale en ruime plaats (nr 42). Sanitair en restaurant waren oké. Prima zwembad, maar er mag vrij weinig. Zelfs n 4jarige mag niet in t water springen. Veel honden op de camping, slechte Wi-Fi en ontzettend véél last van muggen. 2 leuke weken gehad hier, maar 4 sterren ....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping

Daan,
24-7-2018

Fijne camping. Word slecht Engels gesproken terwijl de site dat wel laat overkomen.

Redelijk

Wilco Meijne,
24-7-2018

Douchen naast de WC niet prettig. Weinig douchegelegenheid op bovenste gedeelte camping. Receptie vriendelijk. Helaas weinig NL kinderen. Beetje buiten de drukte van de ardeche, vonden wij jammer.

fijne camping, alles aanwezig

Boy,
9-7-2018

fijne camping, alles aanwezig. alleen jammer dat de 'vaste bewoners" het zwembad zo beheersen. Ligbedjes bezet houden door hun handdoeken er op te leggen. En dan een groot gedeelte van de dag niet verschijnen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapoulière in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapoulière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.