Camping La Chapoulière

8,5

• Sfeer in stad8,9
  • Activiteiten7,7

Omschrijving
Gelegen aan een rivier bij Ruoms ligt Camping La Chapoulière. Zwemmen doe je in deze rivier of in het zwembad op de camping. Er is tevens een restaurant en bar op de camping en boodschappen doe je in de winkel. In Ruoms is een leuke markt of ga voor adrenaline en maak een quadtocht. Kanoën op de Ardèche behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden.

101 reviews over Camping La Chapoulière in het Nederlands

Individueel huis

Arja,
15-8-2018

Mooie, kleine camping, met ligging aan de Ardèche. Het huis ligt buiten de camping, daardoor zijn wij minder betrokken bij het campingleven, dat misten wij wel. Het huis was op zich prima, maar horren en/of airco hebben wij wel gemist. Door de vele muggen en ontbreken van horren en de zeer hoge temperaturen, hadden we veel moeite het huis te luchten. Verdrvwas de tuin heerlijk groot en rustig.

Mooie plek , leuke camping

Jos en Nienke,
14-8-2018

Leuk voor kids en ouders door ligging, omgeving, activiteiten en netheid.

Erg leuke camping

Rudi,
13-8-2018

Erg leuke camping. Zwembad is echter voor de ouderen onder ons. Als er enigszins Spetters de lucht in ging door spelende kinderen werd hier al erg afkeurend naar gekeken.

Prima camping

Patrick,
11-8-2018

Kampeerplaats mag wat vlakker gemaakt worden. Veel kuilen. Watertappunt is een brandslang. Dat is Niet hygienisch ivm opwarming door de zon en de slang lekt. Lozingspunt chemisch toilet is erg ver van de kampeerplaats (161).

Gereisd anders in augustus 2018

Prima camping met voor ons 1 groot minpunt.

Martijn Remeeus,
10-8-2018

Voor de 2e keer naar deze leuke camping

Eigenlijk is alles hier goed, de ligging tov de rivier, de gezellige bar, schone toilet en de vele activiteiten. Enig (groot) minpunt vinden wij de "vaste" Franse gasten die elk jaar hier komen en elkaar allemaal kent.

Ze doen net alsof zij de baas zijn en maken veel herrie tot soms 3 uur s nachts waardoor er weinig nachtrust was.

Gereisd anders in augustus 2018

Op de foto's zag het ''strandje'' er heel mooi uit,in werkelijkheid moest je goed kijken en opletten dat je niet voornij het 4 meter brede strandje liep.

Bij de rivier zag het er niet uitnodigend uit,en in het zwembad mocht je niets,niet springen,niet met een balletjes,niets opduiken,toch wel saai voor de kinderen.

Mooie camping

Irma,
9-8-2018

Zwemmen in de rivier is geweldig. Net sanitair. Vriendelijk personeel. Plekken zijnsleer verschillend qua grootte.

Gereisd anders in augustus 2018

Supervakantie met een slecht eind!

Familie Kuzee,
8-8-2018

Leuke, schone camping op een geweldige locatie!

Helaas 4 dagen eerder vertrokken omdat onze tent werd ingesloten door een gezelschap van 3 zeer asociale (nederlandse) gezinnen die tot

diep in de nacht herrie maakten.

Ook vieze praat en veel schelden ging dag en nacht door en dat is niet leuk als je er met je kids bent.

Na meerdere meldingen van diverse campinggasten bleef het elke avond/nacht doorgaan waardoor we maar naar huis zijn gegaan.

Het personeel is super enthousiast en erg vriendelijk echter het optreden van de nachtwaker is dus aan de slechte kant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke charmante rustige camping met mooie ligging

Jacobus Bond,
6-8-2018

Mooie ruime plekken en goede schaduw. Vriendelijk personeel. Sanitair en vuilcontainers allemaal op tijd en daardoor bleef alles netjes. geen camping met glijbanen en groot vermaak maar een camping met sfeer, kleinschaligheid en vriendelijkheid in een rustige omgeving.

Gereisd anders in augustus 2018

-Het zwembad is veel te klein

Marco,
6-8-2018

-Het zwembad is veel te klein.

-Sanitair boven is veel te klein

- geen chemische toilet boven

- de rivier is heerlijk

- hulpvaardig en aardig personeel

- onze plek was ruim zoals we hadden gevraagd

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapoulière in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapoulière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.