Camping La Chapoulière

• Sfeer in stad8,9
  • Activiteiten7,7

3 tips over Camping La Chapoulière

Henk, 11-8-2014

Kanottocht, de route Vallon einde gorges is natuurlijk DE tocht, maar deze is lang en op het einde toch wel saai, ondanks de indrukwekkende natuur. Alternatief Balazuc - Ruoms is korter en ook erg mooi, bovendien heb je dan tijd zat om veel te stoppen en lekker te zwemmen.

Quad tocht van 1,5 uur is zeer spectaculair, dan mag je van alles en nog wat, wat in Nederland echt niet mogelijk is.

Canoying is ook zeer aan te raden, lijkt eng, maar toch gewoon doen.

Tamara, 5-8-2014
Quad rijden in grospierres en canyoningen. Het kost wat, maar het is beide zeer zeker de moeite waard.
JuliaRob, 20-5-2013

- De kanotocht naar Vallon Pont D'Arc

- Balazuc, erg mooi

- De markt bij Ruoms

- Het restaurant dat aan de weg zit vlak voordat je de camping opgaat (heet ook Chapouliere) is ons niet goed bevallen. Zeer prijzig, maar niet de kwaliteit en service die we hadden verwacht.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapoulière voor je op een rij gezet:

ANWB camping
ANWB camping