Camping La Chapoulière

67 reviews over Camping La Chapoulière in het Nederlands

Mobiel home

Vakantie2018
11-6-2018

Super nette en schone mobiel home gehuurd. Camping kenden we al. Heel vriendelijk personeel.

Top Camping voor gezin

Rebecca
15-5-2018

We hebben weer genoten deze vakantie. Wat vooral een groot pluspunt is op deze camping is de hygiëne. Echt een super schone camping. Goed onderhoud. Hoogseizoen ook leuke animatie voor de kids. Heerlijk rustig, geen luidruchtige jongeren dus ideaal voor een gezin met kinderen. Personeel ook heel gastvrij en vriendelijk. Supermarkt en winkels dichtbij. Ook leuke activiteiten in de buurt.

Uitgebreide reiniging van de douche was niet zo frequent als vorige jaren

Wifi aansluiting was zeer slecht

Vakantie Sept. 2017

Robert en Henriette
25-9-2017

We zijn net terug van een fijne vakantie.

Vriendelijke mensen op de camping. (Nederlands/Engels/Frans)

Het ligt direct aan rivier de Ardèche.

Lekkere restaurantjes in de buurt bv Le Jardin Secrets

Zeer mooie omgeving.

mooie stacaravan en ideale locatie voor uit stapjes in de Ardeche.

Een min punt,kookgerief in de keuken

WIM LANCKMAN
      21-9-2017

Een min punt,kookgerief in de keuken.

Braadpan van ongeveer 15 a 20 cm diameter

.Kookpot met deksel 15 cm diameters 2 stuks voor groente en aardappelen.

Groetjes

Wim en annie

Wij komen zeker terug :-)

Linda BONGIOVANNI
      5-9-2017

Best tevreden over ons huisje, er zouden wel 4 kookpitten mogen zijn ipv 2

Familie de Jong

Fam de Jong
        29-8-2017

Een prachtige camping op een mooie centrale locatie.

Alle faciliteiten aanwezig. Goed zwembad, goed sanitair, goede bar en eetmogelijkheden. En vlak aan de rivier waar een zandstrand is.

Heel jammer is het dat het personeel heel veel rond rijdt op trekkers, busjes en golfkarretjes. Overigens heb je van de laatste geen last. Die zijn elektrisch.

Ook pakken ze in de avonduren geregeld een crossmotor waarmee ze te snel over de camping rijden. Ook op het achterwiel en met de nodige herrie. Dat waren wel behoorlijke minpunten. Zeker met kinderen.

Erg leuke camping

Petrus POELS
        26-8-2017

Een gezellige en leuke camping met voldoende mogelijkheden. Receptie is zeer behulpzaam en voorziet van de benodigde (extra) informatie. De plaatsen zijn (bij het zwembad) ruim van opzet. Sanitair wordt goed bijgehouden. Personeel (restaurant, bar, animatie, winkeltje, facilitair) zijn vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen een leuk en goed verblijf gehad.

Prima camping en prijverhouding voor het hele gezin

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapoulière voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapoulière in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapoulière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chapoulière scoort een 8.64 uit 10 op basis van 263 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: