Camping La Chapoulière

339 reviews over Camping La Chapoulière in het Nederlands

Très beau camping

tison chantal
19-8-2018

Très beau camping. Calme avec de belle soir et une belle ambiance

Mooie schone gastvrije camping

Patricia
19-8-2018

Fantastische camping met prachtige strandje. Schone sanitair en diverse activiteiten voor de kinderen. Personeel ook erg behulpzaam. In het begin hadden wij plek die wij niet prettig vonden, maar camping heeft het perfect opgelost. Wij hebben 16 fantastische dagen gehad en komen zeker terug.

Chalet

Patricia
19-8-2018

Location d’un chalet haut de gamme.

Camping très agréable avec un emplacement intéressant . Personnel sympathique.

Comme toujours très satisfait

Matmatah
    17-8-2018

Comme toujours très satisfait. Juste le maître nageur qui officie aussi au bar de la piscine ou qui regarde plus son smartphone que leau...

Bon séjour

Gilbert
    17-8-2018

Bon séjour. Camping calme. Points négatifs : Supérette trop petite et pas assez achalandée. Animation enfant très moyenne.

Leuke tijd gehad.

Manouk
    16-8-2018

Heerlijke camping. Gelukkig hadden we een plek aan de rivier en niet helemaal boven bij het zwembad. Volgend jaar zeker terug naar de Ardeche. Sanitair is prima. Hoewel er geen heet water is.

Individueel huis

Arja
    15-8-2018

Mooie, kleine camping, met ligging aan de Ardèche. Het huis ligt buiten de camping, daardoor zijn wij minder betrokken bij het campingleven, dat misten wij wel. Het huis was op zich prima, maar horren en/of airco hebben wij wel gemist. Door de vele muggen en ontbreken van horren en de zeer hoge temperaturen, hadden we veel moeite het huis te luchten. Verdrvwas de tuin heerlijk groot en rustig.

Très bon séjour en chalet

Julie
    14-8-2018

Très bon séjour en chalet.

Le cadre est super au niveau des chalets.

Les équipes sont au top.

Le seul bémol lors de notre séjour à été de pas avoir plus d'activité pour nos enfants dans la journee.

Malgré cela on a passé une semaine magnifique.

Merci

Mooie plek , leuke camping

Jos en Nienke
    14-8-2018

Leuk voor kids en ouders door ligging, omgeving, activiteiten en netheid.

Camping familial et chalereux

PASCAL

Camping sympathique et chaleureux

Nous y allons depuis maintenant 20 ans et nous aimons cet esprit chalereux et familial,

Endroit propre et accueillant ou il fait bon vivre

Vivement l’année prochaine

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapoulière in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapoulière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chapoulière scoort een 8.5 uit 10 op basis van 336 reviews.