Camping La Chapoulière

8.3Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Ruoms / Sampzon (Ardèche)

8.3Fantastisch

• 7.6Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 7.7Activiteiten
  • 8.9Sfeer in stad

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

Gelegen aan een rivier bij Ruoms ligt Camping La Chapoulière. Zwemmen doe je in deze rivier of in het zwembad op de camping. Er is tevens een restaurant en bar op de camping en boodschappen doe je in de winkel. In Ruoms is een leuke markt of ga voor adrenaline en maak een quadtocht. Kanoën op de Ardèche behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden.

529 reviews over Camping La Chapoulière

• 9Corry05-08-2020

Leuke nette gezellige camping!

Mooie camping, direct aan de rivier. Leuk zwembad, niet groot, maar de rivier is heerlijk om in te zwemmen. Grote staanplaatsen. Weinig douches. Wel keurig netjes! Jammer dat er geen Nederlandse animatie was.

• 10Staat v/h sanitair

• 5Annemarie05-08-2020

Zwembad absoluut niet leuk zoals daar omgegaan wordt; geen bal, geen band, geen normale zwembroek, geen eten, zelfs geen water drinken toegestaan....

• 6Staat v/h sanitair

• 7Anouk05-08-2020

Leuke familiecamping

Wij hadden een plaats onderaan de camping, vlakbij de rivier. Bovenaan de camping bij het zwembad zijn geen leuke plekken. Het lijkt daar een hele andere camping. Zwembad is klein en eenvoudig. Al snel te druk. Pizza's zijn heerlijk op de camping! Onze plek was schaduwrijk. Erg fijn met de hitte. Binnen enkele seconden bij het riviertje. Het water is troebel en langzaamstromend. Het wordt gauw diep. Sanitairgebouw is schoon. Douches zijn lauw. Veel Fransen en jonge Nederlandse stellen. Op 25 min loopafstand de Super U. 5 min met de auto. Tips omgeving: - Balazuc - Vogéüs - le gorge d'ardeche - kanoën in de Ardeche - Isla coul Douce

Leuke rustige simpele familiecamping. Een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Susan05-08-2020

Fijne camping met leuk strand

Een week op deze camping gestaan op het veld beneden. Plaatsen van verschillende grootte. Je zit meestal vrij dicht op je buren. We hebben hier geen last van gehad. Toiletgebouwen heel schoon. Leuk strandje met een gedeelte opgang met zand en leuke rotsen waar de kinderen af kunnen springen in de rivier. Het campinggedeelte aan de rivier is heel schaduwrijk, het gedeelte boven het zwembad is wat nieuwer en daardoor wat kaler.

• 8Matthijs05-08-2020

Heerlijke vakantie gehad op deze rustige camping d

Top camping zeker doen! Je kunt naar het zwembad wat prima is. Of wat wij deden bij de rivier zitten. Hier kun je tot van een rots springen of op het meertje ongeveer een voetbal veld lekker zwemmen. Links achter stroomt het een beetje zodat je met je band eraf kunt gaan.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Birgit03-08-2020

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad bij La Chapouliere. Heerlijk gezwommen en gelegen in/bij het zwembad en bij de rivier. De camping ligt op een fijne plek tussen de leuke dorpen (Ruoms en Vallon pont de arc) in de Ardèche. De campingplaats was ook super! Vooral de vele bomen die schaduw geven waren erg fijn. Wat wij wel jammer vonden, is dat de animatie in de avond altijd in het Frans was. We hadden graag gezien dat er wat meer Engels gesproken werd waardoor wij ook met de activiteiten mee hadden kunnen doen. Verder waren de douches elke avond koud en de wc's niet altijd erg schoon. Maar al met al een top vakantie gehad!! We raden deze camping zeker aan.

• 5Staat v/h sanitair

• 7Lisette02-08-2020

Nette camping met vriendelijk personeel. Restaurant en animatie prima in orde. Zwembad netjes onderhouden . Leuke activiteiten in de omgeving

• 7Lars30-07-2020

Prima verblijf

Leuke camping voor een goede prijs. Wij waren niet op zoek naar veel mogelijkheden maar vooral een goede prijs op een mooie plek. Dat is deze camping. Alleen jammer dat je altijd onder een koude douche staat.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2020

• 8Harold21-07-2020

Camping was schoon en netjes. Onze huur accommodatie was top

Gereisd in juli 2020

• 2019
    8Antoine17-09-2019

Super camping

Mooie camping aan een rustig gelegen stukje vd ardeche in september dit mede doordat het water laag stond! Wij zijn daar echt tot rust gekomen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019