Camping Domaine de Chaussy

Camping Domaine de Chaussy
7,6

26 tips over Camping Domaine de Chaussy

JGM, 1-5-2015
Informeer vooraf bij de camping zelf wat er open is als je begin mei gaat!
Colette, 5-1-2015
via de camping canyoning geboekt !! Aanrader ! was het hoogtepunt voor ons! Verder in de omgeving veel leuke dingen te doen. Kanoen mag je niet missen! Leuke avondmarkt in Ruoms. Vlakbij nog een leuk klimparcours gedaan hoog in de bomen! mooie autotochten maken. De Gorges de Ardeche is prachtig ! Nimes is een mooie stad. En prachtig weer gehad !
Bikkie, 21-10-2014
Ruoms is een prachtige en gezellige plaats. Sla een kanotocht niet over - gewoon boeken op de camping is het goedkoopste. Gratis wifi bij het restaurant code vragen bij de bar (1 uur).

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Chaussy voor je op een rij gezet:

Claudia, 17-8-2014
kano, route de ardeche en de avondmarkt in Vallon pont du arc
anton, 11-8-2014
Zet AUB die mobile homes wat verder uit elkaar
SOMER, 26-7-2014
Zoveel te doen in de omgeving ! Geweldig mooie streek !

Devriendt Ringo, 22-8-2013

Zeker eens gaan vissen in de Ardèche met visnetjes !

Mss ook eens een kano tocht proberen, heel mooi , maar wel lastig.

Erwin, 23-7-2013

* Kano varen, reserveren kan via de camping. Echt een aanrader.

* Wifi is duur, maar voor het hotel, naast de receptie (welke een eigen wifi heeft) is het mogelijk per sessie 4 uren gratis gebruik te maken van Wifi.

* De markt in Ruoms (vrijdag) is een aanrader. Op woensdagavond is daar ook markt, maar die is iets kleiner, maar wel gezellig.

* Markten staan aangegeven op het bord van Vacance Soleil, vlakbij het zwembad.

peterjag, 15-7-2013

- ochtendmarkt in Joyeuse

- kanotoch op de ardeche

- grotten van aven d'orgnac

- super U Ruoms, 2 km richting Vallon Pont d'Arc

- kastelen met shows/demonstraties

peterjag, 15-7-2013

- grotten van aven d'orgnac

- ochtendmarkt van Joyeuse

- kanotocht over de ardeche

- kastelen met show/demonstraties