Camping Aluna Vacances (Glamping)

Camping Aluna Vacances (Glamping)
7,6

25 tips over Camping Aluna Vacances (Glamping)

Kim , 13-8-2018
Kano varen bij Vallont pont D'arc erg leuk. De Ardeche is zeer fijn om in te zwemmen. Maak een uitstapje naar Isla Cool Douce ( 5 min met de auto vanaf Ruoms) Heerlijk strandje met hangmatten en je loopt zo de Ardeche in. Springen van rotsen tot wel 10m hoog. Leuk voor de oudere jeugd.
fam de Klerk, 5-8-2016

Boek via de camping zelf, scheelt behoorlijk

Neem waterschoenen mee

Vergeet geen muggenmelk

Ga naar de Nougat winkel in Le Genet d Or, gratis demonstratie Nougat maken.

Bezoek het stadje Vogue

Bezoek de Pont de Arc in het hoogseizoen savonds, anders geen doen ivm drukte

*Ga lekker uit eten bij

Le Jardin des Secrets in Grospierres (ned kaart) en reserveer in de tuin,

La Terrase in Ruoms ( leuke prijzen en prachtig zitten)

Le Bistro Du Pont in Chauzon

vdplas33, 2-8-2015

*Zwemshorts zijn verboden in het zwembad.

*Huur je kano's via de host of de camping, dit scheelt in de prijs.

*Ga zeker naar de grot aven d'ornac, indrukwekkend mooi.

*Ga zwemmen bij pont d'arc. Er is een p-plaats + strandje. Kom of vroeg of tussen 1200-1230 uur, dan gaan de Fransen weg en is er weer plek op de p.

We hebben een aantal aanbieders voor Aluna Vacances (Glamping) voor je op een rij gezet:

fam van Daelen, 1-7-2015
Gorgesroute rijden, Pont dÁrc kanoen, watervallen van Saudetet bezoeken, wandelen door het mooiste dorp van Frankrijk (Balazuc). Ook de grote markt in Joyeuse is een aanrader.
anne zevenbergen, 28-6-2015
Ga niet tijdens het Aluna-festival.
okjvandooremaal@hotmail.com, 27-6-2015

La beaume,Balazuc.mirabel.

Voor het eten moet je bij la terrase zijn in Ruoms.

Karin Mous, 30-8-2014
Boeken via Roan camp en dan excellent stacaravan. Mooie accomodatie
3Rwin, 30-8-2014
De Verde caravan wordt als het goed is vervangen door de Exellent deze winter, maar is in vergelijking het extra geld zéker waard! Je hebt de extra luxe of ruimte niet nodig, maar ze zijn wel erg mooi en luxe. Ook wat betreft het tuinmeubilair.
R, 17-8-2014
cascade du ray pic ( wel een hele klim), gorges de Ardeche prachtige route om met de auto te rijden met mooie vergezichten. Aven d'Orgnac een mooie ***grot met nederlandse handleiding. (Gids in Engels of Frans). Balazuc, Vogüé, Vallon pont de Arc, mooie plaatsen. Woensdag avond markt in Ruoms. Supermarkten dichtbij.
Nielen, 12-8-2014
Vliegenvanger op terras zou toch een kleine moeite moeten zijn.