Camping Aluna Vacances (Glamping)

Camping Aluna Vacances (Glamping)
7,6

43 reacties Camping Aluna Vacances (Glamping)

Diepte zwembad

Marijke, 15-8-2018
Weet iemand hoe diep de zwembaden zijn?

vakantie vragen

sabine, 5-1-2018

Hoi kan iemand aangeven ofdat het dicht bij de rivier ligt deze camping ?

of dat je er naar toe kunt wandelen.

Jongeren Juli 2016

Henk, 28-6-2016

Wie gaat er de komende weken richting Aluna Vacances.

Wij gaan van 9-23 Juli met twee jongens van 16.

Hoop dat er meer jeugd ook gaat in die periode.

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Aluna Vacances (Glamping) voor je op een rij gezet:

Roan excelllent

maffed_1, 26-10-2015
Kan iemand mij vertellen of de Roan Excellent dichtbij de winkel of zwembad staan? En of de auto naast de caravan mag staan?

Sunweb stacaravan Sunset locatie

Martine, 15-7-2015

Wij hebben zojuist voor augustus een stacaravan Sunset geboekt bij Sunweb. Heeft iemand een idee waar op de camping deze ongeveer staan? Via google vond ik een plattegrond.

Heeft iemand ervaring met de stacaravans daar van Sunweb?

plaats D 21

monique, 17-1-2015

Wij hebben plaats D 21 toegewezen gekregen voor de zomer van 2015. Weet iemand wat te vertellen over deze plaats? We willen graag wat rustiger staan en hebben naast onze caravan een tentje. Past dat?

Is het toiletgebouw erg dichtbij? Is er geluidoverlast ?

diverse vragen...

Bianca, 28-12-2014

Ik heb een aantal vragen, ik hoop dat er iemand antwoord op kan geven!

Heeft er iemand een plattegrond van deze camping? Kun je met het reserveren je eigen kampeerplaats uitkiezen? (wij komen met eigen caravan)

Zijn de kampeerplaatsen allemaal bij elkaar, of staan deze tussen de stacaravans?

Wat wordt er georganiseerd voor kinderen van 9 en 11 jaar? Zijn er ook sporttoernooitjes?

Enig idee hoeveel procent Nederlands er op de camping staan? Wij vinden het zelf toch altijd wel gezellig om tussen de Nederlanders te staan met onze caravan, en ook onze zonen vinden het altijd fijn om Nederlandse vriendjes te vinden.

Caravan van Vacanceselect

Maaike van den Sigtenhorst, 28-7-2014
Wie kan ons meer vertellen over de lokatie van deze caravans en of ze mooi zijn. Wij hebben de comfort met airco geboekt. En wat staat er precies aan meubilair? Moeten wij zelf ligbedden meenemen.
1 reactie
Ik was even benieuwd ik zie dat deze camping nog plaats heeft voor eind juli / begin augustus zijn er ook mensen die weten of er ook kinderen zijn in de leeftijd van 3-10 jaar? Ik lees nl dat er veel tieners er komen maar vraag me af of deze camping ook leuk is met jongere kinderen.
2 reacties

Saskia, 12-7-2014

Kan iemand mij vertellen hoe goed de wifi verbinding is, moet je hiervoor betalen of heb je op een bepaald gedeelte van de camping maar wifi?

2 reacties