Tijdelijk €25 aanbetaling

Aluna Vacances (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Aluna Vacances (Glamping) voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 392 reviews

6.7VoldoendeScore uit 392 reviews
  • 4.7Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Aluna Vacances zorgt voor een leuke vakantie voor kinderen van alle leeftijden. Voor de kleinere kinderen zijn er leuke en creatieve activiteiten, voor de tieners is er een disco. De shows zijn leuk voor het hele gezin. Het sanitair is goed verzorgd en het restaurant een gezellige plek. Ga zeker eens naar de markt in Ruoms.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

392 Reviews over Aluna Vacances (Glamping)

• 7Ronald17-08-2022

Prima voor een keer maar niet met oudere pubers

Zwembad enorm druk door onder andere mensen van buitenaf die betalen om binnen te komen. Strenge regels mbt balletjes in zwembad. Voor oudere pubers 16/17 is er wekelijks een disco maar dat is een aanfluiting en stelt dus niets voor. Ze zoeken elkaar wel op bij terras en mogen daar tot diep in de nacht zitten. Camping is verder netjes en stokbrood ruim voldoende te verkrijgen in campingwinkel. Iedere avond entertainment op grote podium maar veelal in het Frans. Wat gemist werd is een bijvoorbeeld een zwembadfeest voor de jeugd.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Mariann03-08-2022

Echt wel minpunten

Camping op zich is mooi maar zwembad is te klein voor het aantal mensen. Veel komen smorgens met hun handdoeken en gaan dan eerst weer weg. Ze proberen hier wel naar te kijken maar het grootste probleem bij het zwembad is toch wel dat kinderen er niets mogen, geen balletjes en opblaasdingen. Mijn kinderen vinden de vakantie hierdoor toch een heel stuk minder en dit alleen omdat er dan een paar mensen klagen. Stel 1 van de zwembaden beschikbaar voor kinderen met balletjes ed en dan is het probleem ook opgelost

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Nicole01-09-2021

Mooie camping met weinig Nederlanders.

De camping is super netjes. De afhaal lekker, personeel vriendelijk. Er staan heel veel stacaravans op de camping. Wij hadden er 1 geboekt via Roan. Deze was keurig netjes. Voor ons was er wel een nadeel! Er was wel Nederlandse jeugd voor de kinderen maar die vinden elkaar niet. Dit komt omdat de animatie volledig in het Frans is en en heel veel Franse zijn. De Nederlandse jeugd komt elkaar daarom niet tegen bij de voetbal of basketbalveldje. Om die reden zouden wij volgende keer niet meer naar deze camping gaan (eigenlijk naar geen ene sunelia camping want we hadden dit vorige keer toen we op een sunelia camping stonden ook)

• 8Eetgelegenheden
  • 5Jim03-09-2020

Leuk maar voor ons niet meer.

Op zich een mooie camping echter voor ons niet voor herhaling vatbaar. In het hoogseizoen is er iedere dag wel wat te doen (animatie) echer als de fransen weer naar school gaan (31-08) dan is het direct afgelopen. Sanitair werd prima schoon gehouden (tot 31-08) daarna niet meer. Vonden wij niet fijn in tijden van corona. Personeel was vriendelijk en zwembad was ook goed echter waarschijnlijk veel te klein in het hoogseizoen en na het hoogseizoen (31-08) was ee geen badmeester meer te bekennen. Plaatsen zijn redelijk maar niet groot, hard en zand. Je staat met je tent of caravan tussen de stacaravans wat voor ons de camping beleving minder maakte. De omgeving is hier prachtig echter voor het bedrag per nacht in het hoogseizoen hebben wij betere compings gezien. Wij gaan de volgende kerr naar een andere camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9J.V31-08-2020

Super vakantie gehad

We hadden een stacaravan van Roan, Ben en Hanneke waren super vriendelijke en stonden steeds paraat als er een probleem was. Spraken Nederlands wat zeker een pluspunt was. Alles werkte perfect in de caravan, airco, vaatwas... Grote camping met veel volk, groot en super leuk zwembad met veel ligbedden. Leuke activiteiten s'avonds, afhaal was lekker maar zeker om 19u (bij openen) gaan, anders super lange wachttijden.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8wissing25-08-2020

Prima camping,

wij hadden een kampeer plek, zoals bij andere review te lezen is deze camping vooral gebaseerd op staancaravans, wij hebben ern plaats op c 43, super grote plaats met alleen maar staancaravans om ons heen, daardoor miste we het echte camping gevoel Wij hebben wifi gekocht voor 3 telefoons(59euro) 2 weken bij ons super bereik Zwembad is mooi, schoon, maar soms wel heel druk(in de coronatijd) Sanitair werd vaak schoongemaakt Restaurant is niet zo bijzonder idd, en de supermarkt prima voor het hoognodige Personeel vriendelijk en behulpzaam Bij de kidsclub hangt een briefje, smiddags spreken we nederlands In de buurt leuke activiteiten te foen Jammer dat de camping niet aan een meer zit! In de buurt genieg gratis meertjes te bezoeken Dit was voor ons 1e x sinds jaren zomervakantie frankrijk maar gaan volgend jaar toch liever weer naar italie

• 7c van dongen17-08-2020

Leuke camping met wat kleine verbeterpunten

Mooie camping. Alles i.v.m corona goed geregeld. Erg dure wifi die slecht werkte. En helaas alle animatie in het frans. Het eten van camping was minder en supermarkt was te klein voor de camping. Verder super leuke vakantie gehad hoor. Mooie omgeving, vriendelijk personeel. Alleen wel jammer dat er geen parasols bij het zwembad ware. Was af en toe wel heel fijn geweest!

• 4Eetgelegenheden
  • 6Jeanine16-08-2020

Leuke omgeving rumoerige camping

Stacaravan geboekt, erg veel overlast van nabijgelegen camping. Dit 2 dagen aangekeken en klacht gedaan bij de receptie, gratis upgrade gekregen naar de andere kant van de camping. Rumoer was minder, maar helaas niet weg, ook niet van eigen camping. Na 23.00 uur was het er echter wel stil op eigen camping, nabijgelegen camping ging nog door en was ook hoorbaar aan de andere kant van de camping. Behulpzaamheid en vriendelijkheid volop vanuit de receptie om het probleem op te lossen. Prachtig zwembad, heerlijk geen zoete drankjes en snoepgoed in het zwembad, daardoor minimaal wespen gezien in het zwembad. Veel animatie en shows, maar met veel echt te veel geluid. Airco in de stacaravan leek behoorlijk geknepen waardoor onze hond overdag nog steeds in 30 graden lag. Tips klimparken aventure parc en indy parc, isla cool douce, pont d’arc, zwemmen in de Ardeche en eigen plaatsje erg Ruoms leuk.

• 6Marcel07-08-2020

Aardig, maar niet weer

Camping bevindt zich in een mooie omgeving. Genoeg te bekijken binnen 20 km. Stacaravan via Roan was op zich prima, behalve de zeer krappe douchecabine (echt nog nooit zoiets gezien)en het beroerde matras. Dit staat niet in verhouding tot de prijs die je betaalt. Airco was een uitkomst! Personeel op camping was erg vriendelijk. Het was niet druk waardoor er voldoende ruimte bij het zwembad was. Als het vol is wordt dat een ander verhaal. O ja, als je het fijn vindt om vanaf 19.30 tot 23.30 het geblèr van de ‘presentator’ en de animatie te beluisteren zit je goed op deze camping, erg irritant! WiFi bij het zwembad is goed, maar als je iets verderaf bent waardeloos. Instabiel, traag en dat terwijl je er apart voor moet betalen. Al met al een redelijke camping maar absoluut geen 5-sterren waard.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Kim31-07-2020

Mooie camping

Mooie camping, top mobile home via Roan, Hanneke en Ben vanuit Roan daar aanwezig staan altijd voor je klaar. Prachtig zwembad, jammer dat je daar niet mag eten en drinken, hoort toch een beetje bij het vakantie gevoel. Strakke zwemahorts verplicht. Animatie is er veel en dat is goed geregeld (wel veel in het Frans). In de omgeving genoeg te doen, maar door Corona hebben wij dit niet gedaan. Supermarkt en afhaal dichtbij. Afhaal op camping niet geweldig. Wij miste alleen zee of meer dichtbij. Er is een rivier maar dit is betaald dus 1 x gedaan. Qua Corona was alles goed te doen en t was niet druk.hygiene bij zwembad wc matig.. zo overal wel heel netjes. Mooie camping ik zou er vooral naartoe gaan met kinderen boven de 10 jaar. Ruoms is een leuke dorp waar je lekker kunt eten op verschillende plekken.

Camping Aluna Vacances (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar