Tijdelijk €25 aanbetaling

Aloha Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Aloha Plage voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 137 reviews
+32

7.7GoedScore uit 137 reviews
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

137 Reviews over Aloha Plage

• 1Stan28-08-2020

Verschrikkelijke service

2 nachten op deze camping geboekt. Na 10 uur rijden kregen we een bericht dat er geen lakens beschikbaar waren, na de vraag waarom dit zo was werd onze boeking direct gecanceld. Ongelofelijk slechte service, die ook na een telefoontje niet bereid was om te helpen. Mijn advies, zoek iets anders..

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 2gerda01-08-2019

Nooit meer

prachtige omgeving ! camping eens maar nooit meer! Rommelig en slecht onderhouden

• 4m Kielman01-08-2019

Waardeloos,enorme teleurstelling

Slecht onderhouden camping,zwembad vies met schimmel bovenaan de tegels. Ligbedjes bij het zwembad gescheurd,waterkwaliteit wordt niet gekeurd. zwembad is trouwens erg klein. Bar heeft weinig keuze light dranken verkopen ze niet .loslopende honden overal op de camping van de overwegend Franse bezoekers. Die honden poepen en piesen overal dus OOK op de camping Men spreekt er werkelijk geen woord Engels.Groen op de camping slecht onderhouden.De mobilhome waar we in zaten (van Nederlandse firma was erg mooi. Tijdens mijn verblijf in een put gevallen op de camping .De put was niet goed afgedekt en in het donker niet te zien. Gevolg: mijn rechterbeen helemaal open en linkerknie zwaar gekneusd. Geen EHBO kist aanwezig op de camping.Uiteindelijk de EHBOkist uit mijn auto gebruikt. Eigenaar was op de hoogte van mijn ongeluk.Ik heb geen eigenaar/beheerder van de camping gezien om excuus aan te bieden.kortom een afrader!

• 6Eetgelegenheden
  • 7J S18-07-2019

Leuke kleinschalige camping!

Een leuke kleine eenvoudige camping. We hadden een schaduwrijke staanplaats met rivierzicht. Paar meter lopen en we konden zo de rivier in. Er was een eenvoudig zwembad, maar wij hebben hier geen gebruik van gemaakt omdat we liever de rivier in doken. Een leuk barretje met snackbar en boven een restaurant. Bijna dagelijks animatie/muziek. Winkeltje voor broodjes op 5 min lopen van de camping (op camping zelf stokbrood en croissant te verkrijgen aan de bar) Sanitair was netjes. Douches goed warm water en toiletten over algemeen schoon (dagelijks 2x schoongemaakt). Camping is vooral Frans georiënteerd (animatie), maar je kunt je met Engels ook wel duidelijk maken. Voor ons geen probleem, we kiezen er niet voor niets voor om naar Frankrijk op vakantie te gaan! Centraal gelegen voor het ondernemen van leuk activiteiten. Als je van een kleine eenvoudige camping houd zeker een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Marine22-05-2018

Super camping

Nous avons passé un super séjour avec un personnel très agréable, camping propre et bungalow adapté à tout le monde avec un super restaurant avec une vue juste magnifique un endroit chose est sûr on reviendra !!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9JEAN MARC BUQUET06-11-2017

les proprietaires sont sympas camping familiale

bien placé la partie plage pas bien amenagé

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Christiane Et Daniel29-10-2017

Bon camping , dommage que les douches et sanitaires ( bacs à vaisselles ) soient mal conçus

• 2Staat v/h sanitair
  • 5Julien29-10-2017

L'avant dernier semaine d'août pas assez d'animation pour les enfants Un meillleur aménagement de la plage pour profiter de la rivière

• 3Eetgelegenheden
  • 8Sahilla20-10-2017

Tres bon camping

Bon camping familial je recommande....merci aux proprietaire

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Aurelie02-10-2017

Des animateurs un peu trop à l'aise parfois, un peu trop en vacances et trop "sélecteur" de vacanciers, un trampoling retiré 1 J après notre arrivée (grosse déception pour notre dernière de 4 ans ;(...), mais une réceptionniste au top, des sanitaires toujours propres et camping très bien situé.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar