Camping Aloha Plage

3.6Onvoldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Ruoms / Sampzon (Ardèche)

3.6Onvoldoende

• 4.6Eetgelegenheden
  • 4Staat v/h sanitair

Meer camping info

137 reviews over Camping Aloha Plage

• 1Stan28-08-2020

Verschrikkelijke service

2 nachten op deze camping geboekt. Na 10 uur rijden kregen we een bericht dat er geen lakens beschikbaar waren, na de vraag waarom dit zo was werd onze boeking direct gecanceld. Ongelofelijk slechte service, die ook na een telefoontje niet bereid was om te helpen. Mijn advies, zoek iets anders..

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    2gerda01-08-2019

Nooit meer

prachtige omgeving ! camping eens maar nooit meer! Rommelig en slecht onderhouden

Gereisd met partner in juni 2019

• 4m Kielman01-08-2019

Waardeloos,enorme teleurstelling

Slecht onderhouden camping,zwembad vies met schimmel bovenaan de tegels. Ligbedjes bij het zwembad gescheurd,waterkwaliteit wordt niet gekeurd. zwembad is trouwens erg klein. Bar heeft weinig keuze light dranken verkopen ze niet .loslopende honden overal op de camping van de overwegend Franse bezoekers. Die honden poepen en piesen overal dus OOK op de camping Men spreekt er werkelijk geen woord Engels.Groen op de camping slecht onderhouden.De mobilhome waar we in zaten (van Nederlandse firma was erg mooi. Tijdens mijn verblijf in een put gevallen op de camping .De put was niet goed afgedekt en in het donker niet te zien. Gevolg: mijn rechterbeen helemaal open en linkerknie zwaar gekneusd. Geen EHBO kist aanwezig op de camping.Uiteindelijk de EHBOkist uit mijn auto gebruikt. Eigenaar was op de hoogte van mijn ongeluk.Ik heb geen eigenaar/beheerder van de camping gezien om excuus aan te bieden.kortom een afrader!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7J S18-07-2019

Leuke kleinschalige camping!

Een leuke kleine eenvoudige camping. We hadden een schaduwrijke staanplaats met rivierzicht. Paar meter lopen en we konden zo de rivier in. Er was een eenvoudig zwembad, maar wij hebben hier geen gebruik van gemaakt omdat we liever de rivier in doken. Een leuk barretje met snackbar en boven een restaurant. Bijna dagelijks animatie/muziek. Winkeltje voor broodjes op 5 min lopen van de camping (op camping zelf stokbrood en croissant te verkrijgen aan de bar) Sanitair was netjes. Douches goed warm water en toiletten over algemeen schoon (dagelijks 2x schoongemaakt). Camping is vooral Frans georiënteerd (animatie), maar je kunt je met Engels ook wel duidelijk maken. Voor ons geen probleem, we kiezen er niet voor niets voor om naar Frankrijk op vakantie te gaan! Centraal gelegen voor het ondernemen van leuk activiteiten. Als je van een kleine eenvoudige camping houd zeker een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

9martin20-06-2016

geweldig

Centrale ligging vlakbij tussen vallon pont d'arc en Ruoums prachtig alles vernieuwd nieuwe mobile home te huur schaduw en zon vlakbij rivier lekker zwembad

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Fam. Korenromp29-07-2014

Leuke camping

Het is een leuke camping maar er waren bijna alleen Fransen. Voor de kinderen is het iets minder maar ze hebben zich prima vermaakt aan het strandje. De stacaravans staan strak achter elkaar dus weinig ruimte om er omheen te spelen en je kijkt naar de buren. Maar ons nieuwe stacaravan was wel netjes en ruim. Het personeel spreekt slecht Engels of Duits dus veel handen en voeten werk , maar we hebben het gered. Persoonlijk zou ik de volgende keer een grotere camping zoeken waar ze meerdere talen spreken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Bjorn en Marloes08-08-2012

Aan de oever van de Ardeche gelegen

Rustige camping gelegen aan de rivier de Ardeche. Vooral veel Franse campinggasten. Restaurantje aanwezig. Tevens zwembad en kinderbad. Sanitair niet erg schoon.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 2Petra Keeris26-06-2012

Dit nooit meer!

Wat een herrie! Elke avond "animatie" die galmt over de Ardeche. En dat al in juni. Je kunt absoluut niet voor 24.00 naar bed. In het weekend nog later! Wie zit hierop te wachten? Een keertje muziek is leuk maar elke dag vanaf 19.00 tot?? is teveel van het goede. Niet doen dus!

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 8L D.21-08-2011

Leuke Franse camping

Wij stonden achteraan de camping op een hele ruime plaats aan de rivier. Heel de dag keuze tussen zon of schaduw. De kinderen hebben heel veel gezwommen in de rivier die hier op een redelijke diepte was. Waterschoenen zijn wel erg fijn. Ook omdat je eerst nog wat stenen over moet lopen eer je bij het water bent. Eenvoudige bar/restaurant waar je wel erg lekker kon eten. Elke avond muziek of andere activiteiten tot 24.00 uur. Elke woensdagavond is er een schuimparty die onze kinderen geweldig vonden. Er word op de camping veel petanque gespeeld en dat zijn wij ook gaan doen. We waren erg blij dat we stoelen/tafel en een koelkast van de camping konden gebruiken. Wij hebben hier een prima tijd gehad!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7Johan11-08-2011

Rommelige franse camping op pracht lokatie

Wanneer je achter op de camping zit (voorin = hutjemute) erg ruime plaatsen. Wij stonden direct aan de rivier met betrekkelijk wenig overlast van de animatie in de avonden. De toiletten waren redelijk, daar is alles mee gezegd. Wel was het warne water vaak op wat met kleine kinderen niet handig is. Onze kinderen vermaken zich het beste met een riviertje en veel stenen en hout. Dus helemaal super. Zwembad en speeltuintje waren oke!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011