Camping Aloha Plage

21 reviews over Camping Aloha Plage in het Nederlands

Nooit meer

gerda
1-8-2019

prachtige omgeving ! camping eens maar nooit meer! Rommelig en slecht onderhouden

Gereisd Met partner in juni 2019

Waardeloos,enorme teleurstelling

m Kielman
1-8-2019

Slecht onderhouden camping,zwembad vies met schimmel bovenaan de tegels. Ligbedjes bij het zwembad gescheurd,waterkwaliteit wordt niet gekeurd. zwembad is trouwens erg klein. Bar heeft weinig keuze light dranken verkopen ze niet .loslopende honden overal op de camping van de overwegend Franse bezoekers. Die honden poepen en piesen overal dus OOK op de camping Men spreekt er werkelijk geen woord Engels.Groen op de camping slecht onderhouden.De mobilhome waar we in zaten (van Nederlandse firma was erg mooi. Tijdens mijn verblijf in een put gevallen op de camping .De put was niet goed afgedekt en in het donker niet te zien. Gevolg: mijn rechterbeen helemaal open en linkerknie zwaar gekneusd. Geen EHBO kist aanwezig op de camping.Uiteindelijk de EHBOkist uit mijn auto gebruikt. Eigenaar was op de hoogte van mijn ongeluk.Ik heb geen eigenaar/beheerder van de camping gezien om excuus aan te bieden.kortom een afrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke kleinschalige camping!

J S
18-7-2019

Een leuke kleine eenvoudige camping. We hadden een schaduwrijke staanplaats met rivierzicht. Paar meter lopen en we konden zo de rivier in. Er was een eenvoudig zwembad, maar wij hebben hier geen gebruik van gemaakt omdat we liever de rivier in doken. Een leuk barretje met snackbar en boven een restaurant. Bijna dagelijks animatie/muziek. Winkeltje voor broodjes op 5 min lopen van de camping (op camping zelf stokbrood en croissant te verkrijgen aan de bar) Sanitair was netjes. Douches goed warm water en toiletten over algemeen schoon (dagelijks 2x schoongemaakt). Camping is vooral Frans georiënteerd (animatie), maar je kunt je met Engels ook wel duidelijk maken. Voor ons geen probleem, we kiezen er niet voor niets voor om naar Frankrijk op vakantie te gaan! Centraal gelegen voor het ondernemen van leuk activiteiten. Als je van een kleine eenvoudige camping houd zeker een aanrader.

geweldig

martin
20-6-2016

Centrale ligging vlakbij tussen vallon pont d'arc en Ruoums prachtig alles vernieuwd nieuwe mobile home te huur schaduw en zon vlakbij rivier lekker zwembad

Gereisd Met partner in juni 2016

Leuke camping

Fam. Korenromp
29-7-2014

Het is een leuke camping maar er waren bijna alleen Fransen. Voor de kinderen is het iets minder maar ze hebben zich prima vermaakt aan het strandje. De stacaravans staan strak achter elkaar dus weinig ruimte om er omheen te spelen en je kijkt naar de buren. Maar ons nieuwe stacaravan was wel netjes en ruim. Het personeel spreekt slecht Engels of Duits dus veel handen en voeten werk , maar we hebben het gered. Persoonlijk zou ik de volgende keer een grotere camping zoeken waar ze meerdere talen spreken.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aan de oever van de Ardeche gelegen

Bjorn en Marloes
8-8-2012

Rustige camping gelegen aan de rivier de Ardeche. Vooral veel Franse campinggasten. Restaurantje aanwezig. Tevens zwembad en kinderbad. Sanitair niet erg schoon.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!

Petra Keeris
26-6-2012

Wat een herrie! Elke avond "animatie" die galmt over de Ardeche. En dat al in juni. Je kunt absoluut niet voor 24.00 naar bed. In het weekend nog later! Wie zit hierop te wachten? Een keertje muziek is leuk maar elke dag vanaf 19.00 tot?? is teveel van het goede. Niet doen dus!

Gereisd Met partner in juni 2012

Leuke Franse camping

L D.
21-8-2011

Wij stonden achteraan de camping op een hele ruime plaats aan de rivier. Heel de dag keuze tussen zon of schaduw. De kinderen hebben heel veel gezwommen in de rivier die hier op een redelijke diepte was. Waterschoenen zijn wel erg fijn. Ook omdat je eerst nog wat stenen over moet lopen eer je bij het water bent. Eenvoudige bar/restaurant waar je wel erg lekker kon eten. Elke avond muziek of andere activiteiten tot 24.00 uur. Elke woensdagavond is er een schuimparty die onze kinderen geweldig vonden. Er word op de camping veel petanque gespeeld en dat zijn wij ook gaan doen. We waren erg blij dat we stoelen/tafel en een koelkast van de camping konden gebruiken. Wij hebben hier een prima tijd gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Rommelige franse camping op pracht lokatie

Johan
11-8-2011

Wanneer je achter op de camping zit (voorin = hutjemute) erg ruime plaatsen. Wij stonden direct aan de rivier met betrekkelijk wenig overlast van de animatie in de avonden. De toiletten waren redelijk, daar is alles mee gezegd. Wel was het warne water vaak op wat met kleine kinderen niet handig is. Onze kinderen vermaken zich het beste met een riviertje en veel stenen en hout. Dus helemaal super. Zwembad en speeltuintje waren oke!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Mooie ligging, redelijke camping

M.C.
7-8-2011

Wij zijn net terug van deze camping. De camping is inderdaad erg gericht op Franse gasten. De ligging is prachtig, wij zaten recht aan het water. Het strandje erbij viel een beetje tegen vanwege het lage water. Een stukje verder is het beter. Het zwembad was oke, met genoeg ligbedden. Het sanitair wordt iedere ochtend gereinigd, wel mis je de toiletbril. Wij hebben nooit hoeven wachten op de douche, dus dat was ook prima. Wij zijn 's avonds naar de andere campings gelopen, er zitten in de buurt meerdere campings. Bij deze campings was er leuke annimatie met bandjes etc. en kon je lekker eten. Als tip is het leuk om de Ardeche over te gaan met een canoe, er zijn speciale glijbanen hiervoor aangelegd. Heel leuk!

Gereisd Met partner in juli 2011

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aloha Plage in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aloha Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.