Camping Les Oliviers

Camping Les Oliviers
7,3

4 reviews over Camping Les Oliviers in het Nederlands

heel familiaal en zeer goed

walter
1-7-2015

heel familiale camping , typisch frans , kleine camping met zeer goede sfeer

zeker te doen met kinderen en genoeg bezienswaardigheden in de omgeving

zeker een aanrader

prima touroperator tenten op rustige camping

familie Bernasco
26-8-2011

2 weken hier gezeten op deze camping. Aangezien touroperator de camping nieuw in assortiment heeft is deze camping vrij onbekend. de staanplaatsen van de tenten zijn ruim en bieden veel privacy. Tenten in prima staat. de hostess van touroperator is allervriendelijkst en staat 7 dagen per week voor je klaar, 24 uur per dag. Altijd een glimlach en niets is haar teveel. Wij hebben de tent ontdekt (voorheen altijd in mobil home) maar vanaf nu alleen nog maar een tent voor ons. Sanitair is nieuw en in goede staat van schoonmaak. restaurant en winkel aanwezig. Verder een rustige camping op loopafstand van een (kiezel) strand. Voor zandstrand moet je de auto pakken, maar ook geen probleem. Echt een aanrader voor de vakantieganger die niet veeleisend is in vertier en vermaak. Let op dat je wel de touroperator tenten huurt, deze staan op het rustige gedeelte van de camping.

Kleine, maar fijne camping

Campertje
14-8-2011

Een echte franse camping. Op het moment dat wij er waren (08-2011) waren wij dan ook de enige nederlanders. Erg aardige medewerkers, proberen het je echt naar je zin te maken. Sanitairgebouw is echt uitgesproken schoon!!

Op de camping zelf wordt savonds verder niets georganiseert, en is het dan ook erg stil. Maar op de op loopafstand gelegen camping verderop is voldoende te beleven, mocht je willen. Kortom: erg fijne camping als je niet teveel poespas hoeft op de camping.

Zeker een aanrader!!

rustig en klein

carla
10-8-2010

zeer kleine en rustig gelegen camping. hele vriendelijke uitbaters. goed om met klein kinderen naar toe te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Oliviers in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Oliviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.