Camping La Plaine

Met jonge kinderen

Vriendelijke en schone camping

Hans Bisseling
26-10-2016

Zwembad prima en gratis gebruik tennisbaan en midgetgolf.

Intermarche en Lidl op 200 m afstand.

Lekker eten in Rosieres bij le Grillou.

Personeel heel hulpvaardig en vriendelijk.

Prachtige camping. Vriendelijk personeel. 2 mooie zwembaden waarvan een verwarmd. In heel Frankrijk in juni 2016 minder goed weer behalve hier. Je zit net in een warm zonnig hoekje. We hebben dan ook 3,5 week mooi weer gehad. Er waren GEEN muggen. Wat heerlijk. Sanitair en onderhoud camping optimaal. Zeer grote plekken. Gratis tennis, fitnes, mini golf enz. In juni 2016 zeer rustig 10% bezetting. Lidl, intermarche Inc goedkoop tanken op loopafstand. Leuke middeleeuwse stadjes binnen straal van 15 km. Zeer goede fietsmogelijkheden met soms wat heuvels. Dus of veel fietsversnellingen of elektrische fietsen meenemen. Prachtige omgeving. Helaas trage WiFi (35 euro per 3 weken en alleen bij receptie en zwembad goede ontvangst) Route national op 250 meter. Geeft op nieuwe gedeelte camping wat geluidsoverlast. Vismogelijkheid op camping.

Aanrader!

lisa-c
11-8-2013

Deze camping is echt de moeite waard. Vriendelijk personeel, voldoende animatie, zeer proper sanitair (2x/dag gekuist), mooi zwembad, schaduwrijke camping-plaatsen.

Er is geen restaurant, maar 3x per week kwam er wel een pizza-mobiel, en er zijn verschillende supermarkten in de buurt (op 300m)

Super camping met mooie grote plaatsen!

Familie Arends
29-8-2012

De camping heeft twee gedeeltes met stacaravans en twee gedeeltes met campingplaatsen. De plaatsen zijn groot en met voldoende schaduw. De toiletgebouwen zijn schoon (alleen geen toiletpapier). Het zwembad is heerlijk voor kinderen in de leeftijd 0 - ±12 jaar. En is geopend van 10 tot 19 uur. ´s avonds worden er vaak muziek gedraaid in de bar en dit geluid hoor je wel, maar is vooral gezellig. Tegenover de camping (± 10 minuten lopen) liggen de intermarche en de lidl en bij de receptie zijn broodjes te bestellen voor ´s morgens. De eigenaars/werknemers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zij zorgen met hart en ziel voor de hele camping en dat is aan alles te merken. Zij bieden ook de mogelijkheid om een koelkast te huren voor € 4 p.d. Heel fijn als je al afgeladen met tent en spullen toch een lekker koud drankje wilt. Echt een top vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plaine in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.