Camping Arleblanc

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch volgend jaar weer

Johan Munsterman
26-7-2016

Het restaurant is helemaal top. Heerlijk eten voor een nette prijs. ook met dieeten wordt goed rekening gehouden. Glutenvrij is geen probleem. Er was zelfs vers gebakken glutenvrij brood

mooi sanitair, goed restaurant, mooi zwembad, vriebdelijk personeel

hele leuke camping!

kees
7-6-2016

camping Arleblanc is een hele leuke fijne camping. kom er al jaren. nooit iets te klagen gehad. vriendelijk personeel, lekker eten en geoieg te doen op de camping en omgeving! ik kom zeker terug!

Het is een grote camping met veel grote Franse families en dus veel kinderen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met elkaar maar ook met andere Nederlandse kinderen. De rivier la Beaume lag helaas gedeeltelijk droog toen wij er waren waardoor we een stuk moesten lopen voordat we bij de rivier kwamen.. het zwembad is groot en voor gezinnen met kleinere kinderen erg fijn. De camping zelf is schoon en netjes aangelegd. Bij de receptie, het winkeltje en het restaurant staan zeer vriendelijke mensen.. veel vertier 's avonds en lekker eten.. Er is een mogelijkheid om je caravan buiten de vakanties op het terrein te stallen. Voor een koelkastje (aanrader) moet je contact opnemen met een Fransman, telefoonnummer is via de receptie te verkrijgen.

Op enkele kilometers van de camping is een supermarkt en zelfs een Lidl. Kortom, een heerlijke plek om vakantie te vieren!

Heerlijke camping

r.c.m duurland
25-11-2015

Een fijne camping ,zeker voor ons in het naseizoen, waar wij zeer vriendelijk werden ontvangen ,ondanks dat receptie gesloten was.Alles is er op gericht om je een fijn verblijf te laten hebben. Sanitair echt super en zwembad heerlijk groot.Ligging is prachtig. Direct aan de rivier.Iedere ochtend begint goed door de vriendelijkheid in het winkeltje waar je 's morgens je brood haalt en waar echt van alles te koop

is. Wij komen hier zeker terug.

Leuke, gezellige Franse camping!

Myriam
16-8-2015

Wij en ook onze twee zoons van 14 en 17 jaar hebben het hier prima naar de zin gehad.

Erg leuke rivier, zwembad, gezellig terras met goed restaurant.

Op het eerste gezicht veel Fransen (maar ja je bent natuurlijk in Frankrijk) maar toch ook veel Nederlanders. Jongens vonden snel aansluiting met Nederlandse jeugd en later ook met Belgische en Franse jongeren. Willen zo weer terug naar deze camping.

Heel mooi nieuw toiletgebouw wat goed schoongemaakt wordt.

Wij vonden Fransen erg aardig, altijd een begroeting en af en toe een praatje.

Omgeving ook erg mooi.

wij zijn dit jaar naar deze camping geweest met een ander stel. Wij in een sta caravan , de anderen in een caravan.

De stacaravans waren aan de kleine kant, maar dat zijn bijna alle caravans. het 2 persoonsbed was smal. verder was de inventaris nogal karig. oke, alle noodzakelijke dingen waren er , maar bv geen flessenopener en schaar. voor een zespersoonshuisje 1 grote pan en 4 kleintjes Airco werkte goed. Dit was voor ons een voorwaarde omdat wij onze hond mee hadden.terrasje was niet aan de grote kant. caravanplaats was niet groot en liep scheef af. sanitair huisjes waren de eerste week goed schoon. de 2e week kwam het asovolk van frankrijk naar deze camping en die maakten alles vuil, daar was voor de schoonmaakploeg geen beginnen meer aan. zwembad schoon en diep. restaurant was niet hoogstaand en relatief duur. weinig verlichting 's avonds. was wel positief verrast dat er 's avonds bewaking op de camping aanwezig was. animatie was er wel, maar alleen voor de fransen.ligging

Drukke camping, goed restaurant

Sander
9-12-2014

Wij zijn in juli-augustus twee weken op de camping geweest. Erg druk, heel veel herhaalgasten en groepen, vooral frans en belgisch. Ik heb dit wel als gezellig en 'rommelig' ervaren. Wij hadden de mooiste plek van de camping, aan de rivierkant, met een enorm stuk gras tussen vouwwagen en rivieroever. Het centrale, en vrij nieuwe toilet- en douchegebouw was efficient, maar erg massaal (echo-echo..!) en ongezellig. Werd wel prima schoongehouden. Zwembad is prima. We hebben genoten.

Niet voor "klein denkenden"

Joost
20-10-2014

Bijzonder prettige , authentieke Franse sfeer. Voorzieningen prima. Veel autonomie voor de gasten. Echter voor mensen die hechten aan hun typisch Nederlands , kleinzielige gedachtengoed , misschien een brug te ver !!

Eenmalig

mark
16-8-2014

Afgaande op het beoodeeling cijfer hadden we meer verwacht. Waarschijnlijk veel vaste klanten die jaarlijks hun beoordeling toevoegen (honderden caravans die niet de niet meer de weg op mogen worden daar gestald voor 120 Euro p/j. Deze caravans bepalen ook grotendeels de aanblik). Net als vorige beoordelingen, veel rokers (overlast), honden overlast (veel geblaf en in rivier), veel Fransen die je wegroken 's-middags en 's-avonds met de BBQ's. De rivier langs de camping en het uitzicht is mooi (maar dat is dankzij moeder natuur...) er is niet één horizontale plek op de camping te vinden wat vooral lastig is met zo'n natte zomer als deze. De eigenaresse is niet echt een visitekaartje en heeft vooral aandacht voor de vaste klanten. Wij denken nog wel een keer na voordat we naar een 'Franse Camping' gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arleblanc in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arleblanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Arleblanc scoort een 8.71 uit 10 op basis van 193 reviews.