Camping Arleblanc

Camping Arleblanc
8,7

66 reviews over Camping Arleblanc in het Nederlands

Anders

Wij komen hier al een aantal jaren en elk jaar is het weer

Esther PENESIC PLUIM
1-7-2017

Wij komen hier al een aantal jaren en elk jaar is het weer heerlijk. Mooie nieuwe toiletgebouwen. Veel schaduwrijke plekken. Heerlijk zwembad om af te koelen tijdens de zonnige dagen.

Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het je naar het zin te maken. Dus volgend jaar weer.

liever niet meer

ben koop
8-11-2016

Vriendelijke ontvangst, gedwongen een aantal plekken te kiezen. Plekken waren niet bijzonder van kwaliteit, scheve en hobbelige platforms tussen bomen of op de weide. De rivier ruikt niet helemaal zuiver. De route er naar toe is een vervallen vol met gaten landweggetje.

Heerlijke camping

Rob En elly
21-10-2016

Zeker voor ons in naseizoen,een heerlijke plek als afsluiting van een langs vakantie. Zeker vriendelijke bovenarmen,die er alleallen om te zorgen dat je het naar je zin hebt, o.a met gezellige avinden.

Het restaurant heeft werkelijk een fantastische kok. Al met al een aanrader.

Fantastisch volgend jaar weer

Johan Munsterman
26-7-2016

Het restaurant is helemaal top. Heerlijk eten voor een nette prijs. ook met dieeten wordt goed rekening gehouden. Glutenvrij is geen probleem. Er was zelfs vers gebakken glutenvrij brood

prachtige camping, vriendelijk personeel,goed rest

janposthuma
16-6-2016

mooi sanitair, goed restaurant, mooi zwembad, vriebdelijk personeel

hele leuke camping!

kees
7-6-2016

camping Arleblanc is een hele leuke fijne camping. kom er al jaren. nooit iets te klagen gehad. vriendelijk personeel, lekker eten en geoieg te doen op de camping en omgeving! ik kom zeker terug!

Het is een grote camping met veel grote Franse families en dus veel kinderen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met elkaar maar ook met andere Nederlandse kinderen. De rivier la Beaume lag helaas gedeeltelijk droog toen wij er waren waardoor we een stuk moesten lopen voordat we bij de rivier kwamen.. het zwembad is groot en voor gezinnen met kleinere kinderen erg fijn. De camping zelf is schoon en netjes aangelegd. Bij de receptie, het winkeltje en het restaurant staan zeer vriendelijke mensen.. veel vertier 's avonds en lekker eten.. Er is een mogelijkheid om je caravan buiten de vakanties op het terrein te stallen. Voor een koelkastje (aanrader) moet je contact opnemen met een Fransman, telefoonnummer is via de receptie te verkrijgen.

Op enkele kilometers van de camping is een supermarkt en zelfs een Lidl. Kortom, een heerlijke plek om vakantie te vieren!

Heerlijke camping

r.c.m duurland
25-11-2015

Een fijne camping ,zeker voor ons in het naseizoen, waar wij zeer vriendelijk werden ontvangen ,ondanks dat receptie gesloten was.Alles is er op gericht om je een fijn verblijf te laten hebben. Sanitair echt super en zwembad heerlijk groot.Ligging is prachtig. Direct aan de rivier.Iedere ochtend begint goed door de vriendelijkheid in het winkeltje waar je 's morgens je brood haalt en waar echt van alles te koop

is. Wij komen hier zeker terug.

Leuke, gezellige Franse camping!

Myriam
16-8-2015

Wij en ook onze twee zoons van 14 en 17 jaar hebben het hier prima naar de zin gehad.

Erg leuke rivier, zwembad, gezellig terras met goed restaurant.

Op het eerste gezicht veel Fransen (maar ja je bent natuurlijk in Frankrijk) maar toch ook veel Nederlanders. Jongens vonden snel aansluiting met Nederlandse jeugd en later ook met Belgische en Franse jongeren. Willen zo weer terug naar deze camping.

Heel mooi nieuw toiletgebouw wat goed schoongemaakt wordt.

Wij vonden Fransen erg aardig, altijd een begroeting en af en toe een praatje.

Omgeving ook erg mooi.

wij zijn dit jaar naar deze camping geweest met een ander stel. Wij in een sta caravan , de anderen in een caravan.

De stacaravans waren aan de kleine kant, maar dat zijn bijna alle caravans. het 2 persoonsbed was smal. verder was de inventaris nogal karig. oke, alle noodzakelijke dingen waren er , maar bv geen flessenopener en schaar. voor een zespersoonshuisje 1 grote pan en 4 kleintjes Airco werkte goed. Dit was voor ons een voorwaarde omdat wij onze hond mee hadden.terrasje was niet aan de grote kant. caravanplaats was niet groot en liep scheef af. sanitair huisjes waren de eerste week goed schoon. de 2e week kwam het asovolk van frankrijk naar deze camping en die maakten alles vuil, daar was voor de schoonmaakploeg geen beginnen meer aan. zwembad schoon en diep. restaurant was niet hoogstaand en relatief duur. weinig verlichting 's avonds. was wel positief verrast dat er 's avonds bewaking op de camping aanwezig was. animatie was er wel, maar alleen voor de fransen.ligging

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arleblanc in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arleblanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.