8,7

Anders

Super vakantie!

De Kortjes
29-8-2017

Super vakantie, mooie ruime plaatsen. Schoon sanitair.

Rustig gelegen camping.

- punt dat er geen wc papier hangt

Mooie ligging met voldoende kampeerplekken/ mobile

Will THEELEN
27-8-2017

Jammer dat er geen multisportveld was. Dit zou een leuke plaats kunnen zijn waar de jeugd elkaar ontmoet.

Bij de tafeltennistafels is ''s avonds geen verlichting, dus kun je er geen gebruik van maken.Voor de jeugd is er niet er veel te doen.

Wat wel opviel was dat er heel veel honden zijn en deze worden overal langs de rivier uitgelaten, dus ook overal veel hondenp....p!!

Geen verplichte aanlijnplicht en uitlaatgebied!!!

Vakantie

Koen BROUWER
26-8-2017

Fijne tijd gehad op de deze camping. Helaas één voorval. Toen ik niets vermoedend na 23:00 ging douchen, ging de oude meneer van het schoonmaken als een razende tegen mij tekeer. Hij heeft de gehele camping wakker geschreuwd. Leek mij een wat overdreven reactie.

Heerlijke camping

Ellis
23-8-2017

Wederom genoten van het verblijf op deze camping. Mooi en goed gelegen aan de Baume.

Heerlijk....!

Theelen
22-8-2017

Wij hadden een mobile home gehuurd rechtstreeks via de camping. Mooie mobile home met airco en hele goede bedden. Alleen jammer dat je bij de mobile home niet ergens anders kon zitten dan op de veranda. Krappe plaats (nr. 2) en in de straat waar wij stonden geen mooi uitzicht. Ligging is perfect direct aan de rivier waar we hebben gezwommen en gevist. Er zijn enkele kleine strandjes maar je kunt er ook van de plateaus springen. Op deze rivier wordt niet gekanoed. Dus rustig zwemmen. Zwembad is basic maar lekker om af te koelen. Voldoende ligbedden. Er waren een paar minpunten: voetbalveld is een stoffig weitje, wat afgelegen ligt. Geen ontmoetingsplaats voor de jeugd. Jammer dat ze geen multisportveld hadden. S avonds is het erg donker op de camping, bijna geen verlichting. Wat ons wel opviel was dat er heel veel honden op de camping waren en deze worden allemaal langs de rivier uitgelaten en de shit wordt niet opgeruimd..overal hondenstront! Waarom geen speciale plek waar hondeneigenaren hun hond kunnen uitlaten. Verder prima camping met mooi sanitairgebouw en grote supermarkt op 4 km afstand. In de winkel op de camping kun je 's ochtends terecht voor broodjes en stokbrood. Van de animatie hebben wij geen gebruik gemaakt.

Top vakantie gehad alweer. Voor de 20e keer

M OOSTVEEN
15-8-2017

Ik miste de Biljart-tafel.

Ik miste vuilnisbakken bij de rivier.

Ik miste de disco voor de Jeugd/volwassenen.

Zeer slechte wifi, personeel bediening traag, idem in bar

trouwe gast
13-8-2017

Zeer slechte wifi, personeel bediening traag, idem in bar. handdoekensoap in zwembad is ergernis.

Prima camping met mooie ligging aan rivier

Co VAN STRAATEN
10-8-2017

Prima camping met mooie ligging aan rivier. Stacaravan aan parkeerplaats niet ideaal maar wel rustig.

Martin VAN DOORN
    4-8-2017

Camping aan rivier, met toevoer water uit berg (lekker fris in een deel van de rivier). Wandelpaden vanuit camping, voor mountainbikers en wegfietsen ideale omgeving. Mooie dorpjes en markten in de buurt. Eigenaar van camping doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Paden kunnen beter verlicht worden

G A SCHORN
    4-8-2017

Paden kunnen beter verlicht worden. Verder prima camping. Kom volgend jaar terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arleblanc in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arleblanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.