8,7

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijke camping

Ellis
23-8-2017

Wederom genoten van het verblijf op deze camping. Mooi en goed gelegen aan de Baume.

Heerlijk....!

Theelen
22-8-2017

Wij hadden een mobile home gehuurd rechtstreeks via de camping. Mooie mobile home met airco en hele goede bedden. Alleen jammer dat je bij de mobile home niet ergens anders kon zitten dan op de veranda. Krappe plaats (nr. 2) en in de straat waar wij stonden geen mooi uitzicht. Ligging is perfect direct aan de rivier waar we hebben gezwommen en gevist. Er zijn enkele kleine strandjes maar je kunt er ook van de plateaus springen. Op deze rivier wordt niet gekanoed. Dus rustig zwemmen. Zwembad is basic maar lekker om af te koelen. Voldoende ligbedden. Er waren een paar minpunten: voetbalveld is een stoffig weitje, wat afgelegen ligt. Geen ontmoetingsplaats voor de jeugd. Jammer dat ze geen multisportveld hadden. S avonds is het erg donker op de camping, bijna geen verlichting. Wat ons wel opviel was dat er heel veel honden op de camping waren en deze worden allemaal langs de rivier uitgelaten en de shit wordt niet opgeruimd..overal hondenstront! Waarom geen speciale plek waar hondeneigenaren hun hond kunnen uitlaten. Verder prima camping met mooi sanitairgebouw en grote supermarkt op 4 km afstand. In de winkel op de camping kun je 's ochtends terecht voor broodjes en stokbrood. Van de animatie hebben wij geen gebruik gemaakt.

Top vakantie gehad alweer. Voor de 20e keer

M OOSTVEEN
15-8-2017

Ik miste de Biljart-tafel.

Ik miste vuilnisbakken bij de rivier.

Ik miste de disco voor de Jeugd/volwassenen.

Zeer slechte wifi, personeel bediening traag, idem in bar. handdoekensoap in zwembad is ergernis.

Prima camping met mooie ligging aan rivier

Co VAN STRAATEN
10-8-2017

Prima camping met mooie ligging aan rivier. Stacaravan aan parkeerplaats niet ideaal maar wel rustig.

Martin VAN DOORN
    4-8-2017

Camping aan rivier, met toevoer water uit berg (lekker fris in een deel van de rivier). Wandelpaden vanuit camping, voor mountainbikers en wegfietsen ideale omgeving. Mooie dorpjes en markten in de buurt. Eigenaar van camping doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Paden kunnen beter verlicht worden

G A SCHORN
    4-8-2017

Paden kunnen beter verlicht worden. Verder prima camping. Kom volgend jaar terug.

Wij komen hier al een aantal jaren en elk jaar is het weer

Esther PENESIC PLUIM
    1-7-2017

Wij komen hier al een aantal jaren en elk jaar is het weer heerlijk. Mooie nieuwe toiletgebouwen. Veel schaduwrijke plekken. Heerlijk zwembad om af te koelen tijdens de zonnige dagen.

Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het je naar het zin te maken. Dus volgend jaar weer.

liever niet meer

ben koop
    8-11-2016

Vriendelijke ontvangst, gedwongen een aantal plekken te kiezen. Plekken waren niet bijzonder van kwaliteit, scheve en hobbelige platforms tussen bomen of op de weide. De rivier ruikt niet helemaal zuiver. De route er naar toe is een vervallen vol met gaten landweggetje.

Heerlijke camping

Rob En elly
    21-10-2016

Zeker voor ons in naseizoen,een heerlijke plek als afsluiting van een langs vakantie. Zeker vriendelijke bovenarmen,die er alleallen om te zorgen dat je het naar je zin hebt, o.a met gezellige avinden.

Het restaurant heeft werkelijk een fantastische kok. Al met al een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arleblanc in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arleblanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Arleblanc scoort een 8.72 uit 10 op basis van 194 reviews.