Reviews over Rochemaure

Rust en ontspanning

Heleen,
    24-7-2015

Wij zijn in juli een week in dit huis geweest. Het ligt aan het einde van een doodlopende weg en het is echt een tophuis voor rustzoekers. Het huis is heel ruim en prettig en leuk ingericht. Wij hadden de pech dat het heel erg warm was, 40+. Dus we waren erg blij met het zwembadje (zelf meegenomen). Ook ventilatoren aangeschaft in overleg met Maarten om 's nachts te kunnen slapen. Twee daarvan blijven in het huis. Het zou fijn zijn als er kussens zouden zijn voor alle stoelen op het terras, om nog lekkerder op het terras te kunnen verblijven. Het is echt een huis voor rustzoekers, lekker lezen bijvoorbeeld. We hebben ook genoten van de kruiden in de tuin en gebruikt om te koken (rozemarijn, oregano), thee te maken (munt). De sprinkhanen zijn door zoonlief n verwerkt tot borrelhapjes. Leuk is de klim naar kasteel, daar te picknicken en genieten van het uitzicht over de Rhone, bezoekje kerncentrale, kanoen op de Ardeche.

Wij waren hier 2 wk in augustus 2007 en hebben zeer van de

Maryke Titawano,
    7-7-2008

Wij waren hier 2 wk in augustus 2007 en hebben zeer genoten van het huis, de omgeving en niet in de laatste plaats het weer.

Het huis - een voormalig zijderupsboerderij - is comfortabel en smaakvol ingericht met mooie en zeer goede verlichting. Het ligt vrij, waardoor veel privacy, en op loopafstand van het dorp voor de broodnodige boodschappen en daarna een biertje op het restaurantterras. Al met al een echte aanrader!