Camping Combe d'Oyansstersterster

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping La Combe d’Oyans heeft slechts 40 staanplaatsen, dus hier kom je snel in contact met anderen. De meeste staanplaatsen zijn ruim. In het restaurant kun je goed en betaalbaar eten. Je hebt een mooi uitzicht want de camping ligt op 400 meter hoogte. Voor de kids is er een speeltuin. Breng een bezoek aan de Grotten van Choranche (35 kilometer).

42 reviews over Camping Combe d'Oyans

• 2019
    9Leo en Céline13-10-2019

Helemaal prachtig voor de natuurliefhebber

Zeer betrokken en lieve eigenaren. De camping is kleinschalig, wij voelden ons er erg thuis. In het voorjaar is de natuur in de aangrenzende Vercors magnifiek. Agnes weet hierover veel te vertellen. Alles staat in het teken van respect voor de natuur. Midden mei waren zwembad en restaurant nog gesloten, maar gezien het harde en super gemotiveerde werk hebben we volop vertrouwen in de kwaliteit. Voor boodschappen moet je naar Chalazeuse op 8 km afstand. In de directe omgeving zijn weilanden met veeteelt. En ja, de vliegen houden zich niet aan perceelsgrenzen. Maar daar kun je rekening meehouden. Fantastische herinneringe al met al ! Nogmaals erg bedankt Agnes en Yves.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Kyra21-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Fijne, rustige camping met fantastische ligging. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Fijn zwembad, goede speeltuin. Behulpzame eigenaren, we werden bijv. goed geholpen toen we een dokter nodig hadden. Mooie omgeving voor wandelingen, fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Peter13-08-2019

Een camping zoals een camping moet zijn.

Rustig gelegen op een mooie plek om er op uit te gaan op de fiets en mooie wandelingen te maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Luna20-07-2019

Voor gezin + kleine kinderen, houdend van controle

Wat afgelegen kleine camping met mooi zwembadje en veelal schaduwrijke plaatsen, waardoor je het uitzicht juist net mist. Erg schoon en netjes, maar daardoor zeer stijfjes en met naar onze smaak overdreven strenge regels. Bij aankomst en overal op de camping wordt vooral gemeld wat je allemaal níet mag. Onze kinderen van 12 en 15 met A, B en C-diploma moesten onder oudertoezicht zwemmen. Aan het zwembad staan gelukkig ligstoelen en parasols (en ook de voet zit zelfs in de tegels verankerd, ha ha!). Voor ons geen herhaling.

YN, PROPRIETAIRE FDC, 24-08-2019

Voor ons geen herhaling. Heureusement;;; Sachez qu'il n'y a pas de surveillance à la piscine, que les enfants risquent autant avec un diplôme ou sans et que vous êtes le seul responsable...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Merel Uittenhout05-09-2018

Lekker plekje, genieten!

Een paar nachten hier geweest voordat we naar de Provence gingen. Een heerlijk plekje. Overzichtelijke camping met een gemoedelijke sfeer. Wij hebben het erg naar ons zin gehad hier. Het sanitair is schoon. Zwembad mooi gelegen en prima om een middag bij te zitten. Geen luidruchtigheid, lekkere rust. Het enige nadeel vonden wij de hoeveelheid wespen en vliegen op de camping/zwembad. Allemaal zijn we gestoken. Vriendelijke eigenaren en er is een mogelijkheid voor een simpel hapje eten op de camping. Omgeving hebben wij niet echt bezocht aangezien wij er maar kort waren.

• 8chris slager30-08-2018

Fijne camping in mooie omgeving met mooi zwembad!

Fijne camping met leuke eigenaren en mooi zwembad! Prima plaatsen voor onze tent met voldoende schaduw. Sanitair netjes en het eten was eenvoudig maar uitstekend. Omgeving is heel mooi met pas Tourniol en col de la Bataille vanwaar je prachtig kunt wandelen. Je voelt je hier echt thuis!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ton Veen26-08-2018

Fijne rustige vakantie gehad!

Vriendelijke ontvangst! Je voelt je meteen welkom! Ruime plekken! Zwembad was heerlijk! Eten is ook goed en betaalbaar . Sanitair ook in orde. Een half uur na de schoonmaak kan het al weer 'smerig' zijn omdat niet iedereen zich gedraagt zoals thuis!! Kleine kinderen die alleen naar t toilet gaan....tja!! Je moet even in de auto stappen maar de omgeving is prachtig!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9John23-08-2018

Geweldig

Vriendelijke behulpzame beheerders. En een mooie schone camping. Het sanitair wer goed schoongemaakt. Een heerlijk zwembad erbij. Verder geen minpunten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Roger18-08-2018

Rustige kleine camping.

Rustige kleine camping in mooie omgeving. Slechts 38 plaatsen en toch een zwembad, bar en restaurant. Voldoende speelmogelijkheden voor kleine kinderen. Twee sanitair blokken waarbij die bij hoofdgebouw netjes is. Andere sanitair gebouw is okee maar slecht verlicht. Veel schaduw waardoor bij bewolking de camping op sommige plaatsen nogal donker is. Camping ligt op zo'n 400 meter hoogte waardoor het in de avond goed afkoelt.

• 7Staat v/h sanitair

agnès, PROPRIETAIRE FDC, 21-08-2018

merci pour votre message et désolée que vous ayez eu froid avec les nuages et l'ombre qui sont appréciés par canicule. l'éclairage des sanitaires et suffisant normalemen,t les journées sont longues, seuls les gens qui font la vaisselle tard ou autres ne voient pas assez mais cela gêne moins les autres campeurs ! il nous faut faire des choix pour satisfaire tout le monde désolée amitiés.

• 7Marcel16-08-2018

Prima maar helaas niet de dikke 9 op Zoover

Op zoek naar een camping met zwembad in of nabij de Vercors, vonden we via Zoover deze camping met dikke 9. Vol verwachting er op af. Camping ligt op de rand vd Vecors en de Drome en is prima. Wordt goed gerund door een wat ouder echtpaar met zoon / dochter en de sfeer is goed. Veel Nederlanders. 40 plekjes, goed zwembad en een redelijk restaurantje. Maar wij vonden het niet de dikke 9 op Zoover waard. Sanitair niet goed schoon. Geen warm water. In de directe omgeving weinig tot geen vertier, zeker niet voor jonge kids. Je moet naar de Vecors voor de natuur, wat een prachtig autoritje is van wel minimaal een half uur. Maar ook daar weinig tot geen vertier. Grotten van Choranche is aanrader en Villard de Lans met de gondel omhoog. Richting de Drome waren de Fransen zelf ook met vakantie, er was niets te beleven. Heerlijk tot rust gekomen. Ligt ook redelijk dicht bij de snelweg. Leuke stop richting het zuiden.

• 6Staat v/h sanitair

agnès, PROPRIETAIRE FDC, 21-08-2018

Nous vous remercions d'avoir donné votre avis mais sachez Monsieur "Marcel" que en ayant choisi notre camping vous deviez savoir que vous étiez dans le Vercors donc en montagne et non en ville. Un vrai séjour en nature donc mais à 8 kms des magasins ! Les sanitaires non propres... nous dépendons de nos hôtes campeurs... le vieux couple aux cheveux blancs.. a 58 et 57 ans lol amicalement agnès la vieille blanche boiteuse (fracture oblige lol)

7 tips over Camping Combe d'Oyans

• Fiola, 09-10-2013 Rapporteren

Even vragen aan de eigenaar: er is een heerlijke pizzeria bij iemand aan huis, met geweldig uitzicht op de bergen.

• zwaans, 07-08-2013 Rapporteren

Er staan kersenbomen op de camping met overheerlijke kersen.

• Fam. Torn Broers, 04-08-2012 Rapporteren

Prachtige wandelingen maken vanaf de camping!

2 vragen over Camping Combe d'Oyans

• Marjon, 13-07-2018 Rapporteren

Wifi?

Weet iemand hoe het gesteld is met de Wifi? Is er op de hele camping wifi, of alleen rondom de receptie?

• Arjan, 29-01-2014 Rapporteren

Het weer/klimaat

Hallo!

Wij zouden graag naar deze camping willen. Is er iemand die ons kan vertellen hoe het weer is in de maand juli/augustus? Vorig jaar was het natuurlijk een mooie zomer maar hoe trefzeker is het normaal gesproken? Wij zijn met kinderen van 1 en 3. Te warm hoeft niet maar graag wel droog.

Alvast dank voor de reactie!

Camping Combe d'Oyans info

• Aantal sterrenstersterster