Camping Combe d'Oyans

FrankrijkRhône - AlpsRochefort-Samson

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Combe d'Oyans voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 44 reviews
+46/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 44 reviews
  • 7.4Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Combe d’Oyans heeft slechts 40 staanplaatsen, dus hier kom je snel in contact met anderen. De meeste staanplaatsen zijn ruim. In het restaurant kun je goed en betaalbaar eten. Je hebt een mooi uitzicht want de camping ligt op 400 meter hoogte. Voor de kids is er een speeltuin. Breng een bezoek aan de Grotten van Choranche (35 kilometer).

Tonen op kaart

45 Reviews over Combe d'Oyans

• 8Judith24-08-2021

Vriendelijkheid

De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze doen heel erg hun best om het voor de campinggasten naar de zin te maken. Mooie omgeving. De camping is kleinschalig. Bij de ping pong, badminton, etc. liggen altijd materialen klaar. Sanitairgebouw bij de zijkant van de camping is wat gedateerd, maar wordt keurig schoon gehouden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Frits Walhof10-08-2021

Prima kleinschalige camping!

Mooie schaduwrijke plaatsen en gastvrije eigenaren. Hebben hier een paar prachtige dagen doorgebracht. Camping zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, maar ook 60 plussers (zoals wij) kunnen hier prima terecht.

• 9John & Tilly10-08-2021

Genieten van rust en persoonlijke service

Wij houden van rust.Niet van schellende radio's, niet van 24/7 activiteiten, niet van "hutjemutje"Dit is een kleinschalige camping in een hele mooie omgeving, met ruime plaatsen.Wij stonden op plaats 17, veel schaduw en ruim van opzet.De camping was een maand eerder overgenomen door een jong stel uit Nimes. Hier-en-daar is wat achterstallig werk en/of verouderd sanitair, de oude eigenaar heeft de Wi-Fi versterkers meegenomen 😠De nieuwe eigenaren zijn duidelijk bezig met verbeteren en up-graden, wat niet allemaal ineens klaar kan zijn. Maar met hoe ze het aanpakken, hebben wij er alle vertrouwen in dat het nog beter wordt.Wij komen zeker weer terug en willen ze bedanken en alle succes wensen

• 9Leo en Céline13-10-2019

Helemaal prachtig voor de natuurliefhebber

Zeer betrokken en lieve eigenaren. De camping is kleinschalig, wij voelden ons er erg thuis. In het voorjaar is de natuur in de aangrenzende Vercors magnifiek. Agnes weet hierover veel te vertellen. Alles staat in het teken van respect voor de natuur. Midden mei waren zwembad en restaurant nog gesloten, maar gezien het harde en super gemotiveerde werk hebben we volop vertrouwen in de kwaliteit. Voor boodschappen moet je naar Chalazeuse op 8 km afstand. In de directe omgeving zijn weilanden met veeteelt. En ja, de vliegen houden zich niet aan perceelsgrenzen. Maar daar kun je rekening meehouden. Fantastische herinneringe al met al ! Nogmaals erg bedankt Agnes en Yves.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Kyra21-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Fijne, rustige camping met fantastische ligging. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Fijn zwembad, goede speeltuin. Behulpzame eigenaren, we werden bijv. goed geholpen toen we een dokter nodig hadden. Mooie omgeving voor wandelingen, fietsen.

• 9Peter13-08-2019

Een camping zoals een camping moet zijn.

Rustig gelegen op een mooie plek om er op uit te gaan op de fiets en mooie wandelingen te maken.

• 6Luna20-07-2019

Voor gezin + kleine kinderen, houdend van controle

Wat afgelegen kleine camping met mooi zwembadje en veelal schaduwrijke plaatsen, waardoor je het uitzicht juist net mist. Erg schoon en netjes, maar daardoor zeer stijfjes en met naar onze smaak overdreven strenge regels. Bij aankomst en overal op de camping wordt vooral gemeld wat je allemaal níet mag. Onze kinderen van 12 en 15 met A, B en C-diploma moesten onder oudertoezicht zwemmen. Aan het zwembad staan gelukkig ligstoelen en parasols (en ook de voet zit zelfs in de tegels verankerd, ha ha!). Voor ons geen herhaling.

YN, PROPRIETAIRE FDC, 24-08-2019

Voor ons geen herhaling. Heureusement;;; Sachez qu'il n'y a pas de surveillance à la piscine, que les enfants risquent autant avec un diplôme ou sans et que vous êtes le seul responsable...

• 8Merel Uittenhout05-09-2018

Lekker plekje, genieten!

Een paar nachten hier geweest voordat we naar de Provence gingen. Een heerlijk plekje. Overzichtelijke camping met een gemoedelijke sfeer. Wij hebben het erg naar ons zin gehad hier. Het sanitair is schoon. Zwembad mooi gelegen en prima om een middag bij te zitten. Geen luidruchtigheid, lekkere rust. Het enige nadeel vonden wij de hoeveelheid wespen en vliegen op de camping/zwembad. Allemaal zijn we gestoken. Vriendelijke eigenaren en er is een mogelijkheid voor een simpel hapje eten op de camping. Omgeving hebben wij niet echt bezocht aangezien wij er maar kort waren.

• 8chris slager30-08-2018

Fijne camping in mooie omgeving met mooi zwembad!

Fijne camping met leuke eigenaren en mooi zwembad! Prima plaatsen voor onze tent met voldoende schaduw. Sanitair netjes en het eten was eenvoudig maar uitstekend. Omgeving is heel mooi met pas Tourniol en col de la Bataille vanwaar je prachtig kunt wandelen. Je voelt je hier echt thuis!

• 9Ton Veen26-08-2018

Fijne rustige vakantie gehad!

Vriendelijke ontvangst! Je voelt je meteen welkom! Ruime plekken! Zwembad was heerlijk! Eten is ook goed en betaalbaar . Sanitair ook in orde. Een half uur na de schoonmaak kan het al weer 'smerig' zijn omdat niet iedereen zich gedraagt zoals thuis!! Kleine kinderen die alleen naar t toilet gaan....tja!! Je moet even in de auto stappen maar de omgeving is prachtig!

Camping Combe d'Oyans info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar