Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Mas Pere du Jean

FrankrijkRhône - AlpsRoche-Saint-Secret-Béconne

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Mas Pere du Jean voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 15 reviews

Meer bed & breakfast info

15 Reviews over Mas Pere du Jean

• 10dierickx-steyaert08-08-2017

fantastisch

hier kom je tot rust, s'morgens een goed ontbijt ,en s'avonds genieten van frank zijn kookkunsten , het is ons zo bevalen dat we voor volgend jaar hebben terug hebben geboekt, tot dan frank en martin en noa

• 10Pieter20-09-2016

Gastronomische topper!

Heerlijk verblijf. Geweldige week gehad. Mooie omgeving, veel te zien en te beleven. Heerlijke tuin, mooi uitzicht en lekker zwembad. Leuke gastvrouw en gastheer.

• 10Hein, Erna, Mascha18-07-2016

Super!

We hebben ontzettend genoten van onze vankantie bij Le Mas du pére Jean. De kamer Pére Jean was erg ruim, netjes en sfeervol. Le Mas du pére Jean ligt op een prachtplek met uitkijk op bergen en lavendelvelden. De lavendel stond bij ons in volle bloei dus dit was erg mooi! Er is een heerlijk zwembad met vele plekjes om in de tuin te liggen of te zitten. En fantastisch was het eten gemaakt door Frank. Wat een kok is hij! Telkens weer een verassing wat we voor overheerlijks op ons bord kregen. Echt genieten was dit! Deze avonden met elkaar eten waren altijd erg gezellig. Le Mas du pére Jean is een aanrader en ze verdienen zeker een 10!

• 9eric van gele22-09-2014

fantastische plek

bed and breakfast le mas du pére jean is een toplocatie aan iedereen aan te raden de table d'hote is van een uitzonderlijke kwaliteit

• 10ChrisenLut18-09-2014

Absoluut de moeite

Chambres d’hôtes die in alle opzichten tot de beste behoort: kamers, inrichting, stijl, slaapcomfort, sfeer, ruimte, tuin, zwembad, ontbijt, culinaire tables d’hôtes (6x per week!) een spontane gastvrouw , een chef-kok die kookt op topniveau... en zoveel meer! Een aanrader tot en met. Daar moet je niet meer woorden aan toevoegen, daar moet je gewoon heen.

• 10Steven12-05-2014

Echte aanrader !

Wij zijn in de zomer van 2012 geweest en gaan dit jaar terug. Dit is een echte aanrader om van een fantastische vakantie te genieten. De kamers zijn prachtig, uitermooie accomodatie, proper zwembad, heel vriendelijke ontvangst van de gastvrouw Martine, ongelofelijk lekkere tables d!hotes met liefde voor zijn vak klaargemaakt door gastheer Frank. Nooit zo lekker gegeten. En je kan er prachtig fietsen in de omgeving. Gewoonweg klasse !

• 10Ina12-05-2014

Als God in Frankrijk!!

Mooi, verzorgd, parkeerplaats, vriendelijk, mooi zwembad met ligstoelen, superlekker eten met aangepaste wijntjes,.... En zoveel meer....

• 10Dirk van Laer01-05-2014

Zalig genieten.

Ontdek de culinaire hoodstandjes van Frank en de innemende gastvrijheid van Martine. Toplocatie!

• 9Ruby Muys30-04-2014

Heel mooi, zeker de moeite waard om te bezoeken!

• 9Marjan Meijer29-09-2013

Een heerlijk gezellig culinair adres!

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd. Het was echt genieten. De locatie, het fantastische eten, de ruime kamer, de gezelligheid etc., alles is echt geweldig goed. Aanrader!

Bed & Breakfast Mas Pere du Jean info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar