Vakantiehuis Les Gites des Ayards

2 reviews over Vakantiehuis Les Gites des Ayards in het Nederlands

Heerlijk plekje

Bert
22-9-2015

Rustig aan het einde van een doodlopend weggetje gelegen complex met daarin 3 gite's en de woning van de eigenaar.Zeer rustig gelegen tussen de wijngaarden. Wij hebben hier een heerlijke 2 weken doorgebracht en genoten van het uitzicht en de omgeving.

Gereisd Met partner in september 2015

Goede gite op een fantastische locatie!

M.Paans
24-10-2011

Voor wie op zoek is naar een fijne gite/studio in een boeiende omgeving, is dit zeker een aanrader! Wij hebben een week genoten in 'Le Studio' van Carole! De studio is niet groot, maar met het balkon, het terras, het zwembad en de zon was het een fantastisch verblijf. De eigenaren zijn zeer vriendelijk (en spreken goed engels!). De studio was netjes, het bed goed en de ligging is fantastisch. Wie wil er niet wakker worden tussen de wijngaarden en lavendelvelden?!

Gereisd Met partner in juli 2011

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Gites des Ayards in Roche-Saint-Secret-Béconne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Gites des Ayards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.