Camping Municipal Les Platanes

2007

Goede overnachtings camping we zijn er in 2007 voor het is

Fam Groen
30-9-2007

Goede overnachtings camping we zijn er in 2007 voor het laatst geweest is sinds 2005 geheel veranderd met nieuw sanitair en iets andere plaatsverdeling maar prima camping en er naast ligt het dorps zwembad welke bij meerdere dagen verblijf gratis toegankelijk is

Gereisd Met partner in september 2007

• AdresRue du Pays Neuf 70190
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+33 384918484

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Platanes in Rioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Platanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.