Camping Aire de Chanterelle

Laatste review

Fantastisch!

Hilde Peters,
15-9-2018

Rust,mooie omgeving,vriendelijke uitbaatster,ruimte,proper,onderhouden,al wat we nodig hebben is hier.Spijt dat we deze camping niet eerder ontdekt hebben,mooi stadje op fietsafstand waar alles te koop is,camping zelf ligt rustig,verscholen tussen het groen.Het was al september,de meeste uitbaters sluiten dan al enkele douches en wc's,hier niet,alles was in gebruik en 2 maal per dag gepoetst.Wij komen terug!

18 reviews over Camping Aire de Chanterelle in het Nederlands

Fantastisch!

Hilde Peters,
15-9-2018

voor je zelf houden anders gaat het tenonder aan ?

Peter Fritz,
29-7-2018

Wij komen hier niet voor het eerst en kan me dan ook bij andere schrijvers aansluiten. maar veel publiciteit zou voor de rust geen goed doen. Maar hier kun je echt tot rust komen. Waarbij Chattilon sur Charlaronne natuurlijk ook een leuke plaats is om te vertoeven. ideale uitval 's basis om te fietsen.

met dank mr.Gilbert Curnillon

Heerlijk plekje.

Willem en Gonda Dirksen,
28-6-2018

Een paradijsje voor mensen die rust zoeken. Wij komen hier al meer dan 10 jaar een weekje genieten voordat we door gaan naar de Drôme Provencale en ook op de terugreis nog een week. Supercamping met héérlijk zwembadje en schoon sanitair.

Altijd weer genieten.

Gilbert....à l’année prochaine......😎

Nadat onze vorige hond Luna in november 2016 was overleden, afgelopen zomer met onze nieuwe hond Zuie naar Air de Chanterelle geweest. Ze heeft kennis gemaakt met de camping en eigenaar. Het leuke was dat hij zijn nieuwe hondje naar onze oude hond vernoemd heeft. De band tussen hem en onze Luna was altijd super op de camping. We hebben met Zuie dit jaar enorm genoten van het leven op deze camping en de gastvrijheid. Hopelijk blijft de camping nog vele jaren bestaan.

Komen hier nagenoeg ieder week een week.

Jan en Anneke, de fietser en wandelaarster,
23-11-2017

Alles is hier o.k. Geweldige aardige campingbaas. Houdt het zwembad(je) met veel toewijding superschoon en ook als er maar enkele kampeerders zijn wordt het sanitair minstens twee maal schoongemaakt per dag. Oók heel fijn is het feit dat het water altijd heerlijk warm is. Willen wel reklame maken voor de camping met het risico dat het straks volstaat! (Zou wel fijn zijn voor meneer Cornillon).

Zoals elk jaar zijn we ook dit jaar weer op bezoek geweest bij Aire de Chanterelle en hebben weer enorm genoten van de rust en de ruimte. Doordat onze hond het nodig vond om de vrijdag, voor dat we verder wilden gaan, aan de diarree te raken zijn we een kleine week langer gebleven. Maar dat is hier geen straf. Tip voor hondenbezitters, mocht je met je hond iets krijgen dat is er in Chatillon een hele goede dierenarts die bovendien prima engels spreekt.

Heerlijk rustig

Toon
24-7-2016

Alle eerdere reviews kloppen qua positieve aspecten, mogelijke nadelen: géén WiFi, geen baguette te koop op de camping.

Ach, het wordt bijna gewoon. Superplek!

Lammert
19-2-2016

2015 was het jaar dat we eind juni eens op de camping waren. Voor Luna onze hond was het weer een vrolijk verblijf, geen strakke regels. En natuurlijk altijd een aai en knuffel van de eigenaar.

nog steeds de moeite waard om te komen

Lammert
18-9-2014

Natuurlijk konden we ook in 2014 niet aan Air de Chanterelle voorbij rijden zonder er een weekje te verblijven. Wat opvalt is dat de eigenaar nog steeds even enthousiast is al het eerste jaar dat we er kwamen, 2009. Zelfs Fransen vinden de camping, hoewel nog steeds in zeer kleine aantallen. Wij hebben er weer een heerlijk weekje gehad.

fantastische rustige camping

Henny van bavel
15-7-2014

kamperen al jaren, gaan nooit 2 maal naar de zelfde camping maar dit is voor herhaling! Vriendelijke eigenaar,rustige ligging, mooie grote plekken en schoon sanitaire.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire de Chanterelle in Relevant , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire de Chanterelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.