Camping Aire de Chanterelle

CampingWeer vandaag31°16°
Camping Aire de Chanterelle
9,2

15 reviews over Camping Aire de Chanterelle in het Nederlands

Nadat onze vorige hond Luna in november 2016 was overleden, afgelopen zomer met onze nieuwe hond Zuie naar Air de Chanterelle geweest. Ze heeft kennis gemaakt met de camping en eigenaar. Het leuke was dat hij zijn nieuwe hondje naar onze oude hond vernoemd heeft. De band tussen hem en onze Luna was altijd super op de camping. We hebben met Zuie dit jaar enorm genoten van het leven op deze camping en de gastvrijheid. Hopelijk blijft de camping nog vele jaren bestaan.

Komen hier nagenoeg ieder week een week.

Jan en Anneke, de fietser en wandelaarster
23-11-2017

Alles is hier o.k. Geweldige aardige campingbaas. Houdt het zwembad(je) met veel toewijding superschoon en ook als er maar enkele kampeerders zijn wordt het sanitair minstens twee maal schoongemaakt per dag. Oók heel fijn is het feit dat het water altijd heerlijk warm is. Willen wel reklame maken voor de camping met het risico dat het straks volstaat! (Zou wel fijn zijn voor meneer Cornillon).

Oude reviews (archief)

Zoals elk jaar zijn we ook dit jaar weer op bezoek geweest bij Aire de Chanterelle en hebben weer enorm genoten van de rust en de ruimte. Doordat onze hond het nodig vond om de vrijdag, voor dat we verder wilden gaan, aan de diarree te raken zijn we een kleine week langer gebleven. Maar dat is hier geen straf. Tip voor hondenbezitters, mocht je met je hond iets krijgen dat is er in Chatillon een hele goede dierenarts die bovendien prima engels spreekt.

Heerlijk rustig

Toon
24-7-2016

Alle eerdere reviews kloppen qua positieve aspecten, mogelijke nadelen: géén WiFi, geen baguette te koop op de camping.

Ach, het wordt bijna gewoon. Superplek!

19-2-2016

2015 was het jaar dat we eind juni eens op de camping waren. Voor Luna onze hond was het weer een vrolijk verblijf, geen strakke regels. En natuurlijk altijd een aai en knuffel van de eigenaar.

nog steeds de moeite waard om te komen

18-9-2014

Natuurlijk konden we ook in 2014 niet aan Air de Chanterelle voorbij rijden zonder er een weekje te verblijven. Wat opvalt is dat de eigenaar nog steeds even enthousiast is al het eerste jaar dat we er kwamen, 2009. Zelfs Fransen vinden de camping, hoewel nog steeds in zeer kleine aantallen. Wij hebben er weer een heerlijk weekje gehad.

fantastische rustige camping

Henny van bavel
15-7-2014

kamperen al jaren, gaan nooit 2 maal naar de zelfde camping maar dit is voor herhaling! Vriendelijke eigenaar,rustige ligging, mooie grote plekken en schoon sanitaire.

Jaarlijkse traditie

4-10-2013

Voor ons bijna normaal om elke zomervakantie even aan te wippen bij de Air de Chanterelle. Even hallo zeggen tegen monsieur Curnillon die altijd weer blij is om Luna onze hond terug te zien. Ook deze zomer hebben we weer een heerlijk weekje gehad op de camping. Voor eind juli begin augustus was het erg rustig op de camping. Opnieuw enkele mooi wandelingen door de omgeving gemaakt met haar meren. Weer veel soorten vogels mogen spotten. Plannen voor volgend jaar zijn alweer gemaakt, wellicht dat we Air de Chanterelle als basiskamp gaan gebruiken om vandaar uit met de kleine tent meerdaagse tochten gaan maken. De alpen en het zuiden liggen maar op een paar uur afstand rijden en voor € 10 per nacht heb je altijd een goede plek om terug te komen. Wie weet bevalt dit ons, maar een bezoek aan Chanterelle zit zeker weer in de planning.

altijd weer heerlijk

4-10-2012

Nogmaals een beoordeling van ons. Zelfs voor het 4e jaar op rij blijft het heerlijk "thuiskomen". De rust, de ruimte en de ozo vriendelijke camping eigenaar blijven je verbazen. En hoe vaker je er komt hoe meer je ontdekt van de omgeving. Denk je het eerste jaar nog, pff wat saai, nu leren we steeds meer kennen van het gebied. Ook leuk trouwens dat we dit jaar mensen spraken die door onze beoordelingen op Zoover de camping hebben bezocht en zeer tevreden waren.

Lekker niks doen!

maaike oosterink
8-8-2012

Prima plek om paar dagen tot rust te komen aan het einde (of begin) van de vakantie. Ligt niet ver van de route du soleil. Eigenaar is ontzettend aardig en attent. Sanitair lijkt wat oud maar is ontzettend schoon en goed. Zwembadje is verkoelend en wordt goed verzorgd.

Camping is rustig, altijd plek. Plekken erg ruim. Als je aankomt (de beheerder is niet altijd aanwezig) kun je gewoon je tent neerzetten en hij komt vervolgens informatie brengen. Bijna iedereen blijft wel plakken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire de Chanterelle in Relevant , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire de Chanterelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aire de Chanterelle scoort een 9.2 uit 10 op basis van 15 reviews.