Reviews over Relevant

Fantastisch!

Hilde Peters,
    15-9-2018

Rust,mooie omgeving,vriendelijke uitbaatster,ruimte,proper,onderhouden,al wat we nodig hebben is hier.Spijt dat we deze camping niet eerder ontdekt hebben,mooi stadje op fietsafstand waar alles te koop is,camping zelf ligt rustig,verscholen tussen het groen.Het was al september,de meeste uitbaters sluiten dan al enkele douches en wc's,hier niet,alles was in gebruik en 2 maal per dag gepoetst.Wij komen terug!

voor je zelf houden anders gaat het tenonder aan ?

Peter Fritz,
    29-7-2018

Wij komen hier niet voor het eerst en kan me dan ook bij andere schrijvers aansluiten. maar veel publiciteit zou voor de rust geen goed doen. Maar hier kun je echt tot rust komen. Waarbij Chattilon sur Charlaronne natuurlijk ook een leuke plaats is om te vertoeven. ideale uitval 's basis om te fietsen.

met dank mr.Gilbert Curnillon

Heerlijk plekje.

Willem en Gonda Dirksen,
    28-6-2018

Een paradijsje voor mensen die rust zoeken. Wij komen hier al meer dan 10 jaar een weekje genieten voordat we door gaan naar de Drôme Provencale en ook op de terugreis nog een week. Supercamping met héérlijk zwembadje en schoon sanitair.

Altijd weer genieten.

Gilbert....à l’année prochaine......😎

Met onze nieuwe hond op de camping in Relevant.

Lammert,
    20-12-2017

Nadat onze vorige hond Luna in november 2016 was overleden, afgelopen zomer met onze nieuwe hond Zuie naar Air de Chanterelle geweest. Ze heeft kennis gemaakt met de camping en eigenaar. Het leuke was dat hij zijn nieuwe hondje naar onze oude hond vernoemd heeft. De band tussen hem en onze Luna was altijd super op de camping. We hebben met Zuie dit jaar enorm genoten van het leven op deze camping en de gastvrijheid. Hopelijk blijft de camping nog vele jaren bestaan.

Komen hier nagenoeg ieder week een week.

Jan en Anneke, de fietser en wandelaarster,
    23-11-2017

Alles is hier o.k. Geweldige aardige campingbaas. Houdt het zwembad(je) met veel toewijding superschoon en ook als er maar enkele kampeerders zijn wordt het sanitair minstens twee maal schoongemaakt per dag. Oók heel fijn is het feit dat het water altijd heerlijk warm is. Willen wel reklame maken voor de camping met het risico dat het straks volstaat! (Zou wel fijn zijn voor meneer Cornillon).

Relevant scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews