Camping Le Couriou

Camping Le Couriou
7,9

171 reviews over Camping Le Couriou in het Nederlands

Anders

Een prachtig locatie om vakantie te vieren

Loes van der Feen
17-9-2018

Een heerlijke familie camping op een prachtige locatie. Schitterend mooi uitzicht vanaf onze plaats. Prachtig e zwembaden. Maar 1klein minpunt: de toiletten zijn erg laag.

We hebben genoten van het team dat keihard werkt om het iedereen naar de zin te maken. We komen volgend jaar zeker weer.

Heel fijne camping voor geslaagde vakantie!

Oostingh
24-8-2018

Mooi gelegen met voldoende ruimte en schaduw plaatsen. Actieve vriendelijke beheerders. Ruim zwembad, netjes ook, helder water, met aardig wat ligstoelen en parasols. Gelukkig geen overdadig chloor in het water, top. Persoonlijk vond ik het water echt te koud en ik heb meer vertrekkende gezichten gezien bij het te water gaan haha. Genoeg ook die er geen last van leken te hebben. Wc's hangen soms wat wiebelig, de deurtjes verdienen een rubber bumpertje omdat ze (dus ook 's nachts) met een klap dichtvallen. Wordt wel schoon gehouden, niks op aan te merken. Lekker eten en genoeg keus in het terras/vlonder restaurant. Prima prijzen daar ook. Afval opslag net buiten de camping, ik zag ook geen afvalbakken op de camping zelf, wellicht daarom ook geen wesp gezien. Ook nauwlijks muggen, wat een verademing is want ik word doorgaans altijd lek geprikt. Niet zo heel veel pubers, meer basis schoolkids en jonger. Al met al een heel fijne camping.

"Nederlandse" camping met potentie

Ruud
23-8-2018

Leuke terrassencamping; Nederlands beheer met heel veel Nederlandse gasten. Hadden de eerste 2 nachten een slechte plaats touroperator tent 3 campingplaats 4; stank- en vliegenoverlast, daarna zijn we verhuisd naar een betere plek. Camping is kleinschalig en geaccidenteerd. Zwembadcomplex is best groot: 2 bassins 3 glijbanen; schitterend uitzicht over de omgeving! Genoeg ligbedjes. Iedere dag lekker brood besteld en gehaald bij de receptie, verder niet echt een winkeltje aanwezig. De voetbalkooi is wat aan de kleine kant, maar altijd druk bezet. Het sanitair is gedateerd maar voldoet! Van het restaurant zelf hebben we geen gebruik gemaakt, wel friet (okay) en pizza's (duidelijk minder okay) afgehaald. Schitterende omgeving en in de buurt heel veel mogelijkheden om met de kinderen te zwemmen in de Drôme. Op 10 minuten ligt Die waar verschillende supermarkten zijn (oa Lidl en Intermarche).De Nederlandse beheerders doen uitermate hun best!

Fijne, gastvrije beheerders met gevoel voor kwaliteit en

Jeroen
23-8-2018

Fijne, gastvrije beheerders met gevoel voor kwaliteit en service

Super camping

Fam. Jogems
22-8-2018

Deze camping is echt een aanrader.

Wat hebben we een super vakantie hier gehad in een chalet. In de omgeving is heel veel te doen en op de camping is het ook heerlijk. Prachtig zwembad met genoeg ligbedden, niet massaal, maar gewoon gemoedelijk. Bijna al het personeel spreekt Nederlands en ze doen heel erg hun best om het iedereen naar de zin te maken en dat doen ze top!! Ze werken hier heel hard voor.

We gaan deze camping zeker aanbevelen.

Zwembaden zijn top voor kids!

Lotjork
21-8-2018

De uitbaters zijn Nederlanders, (1ste jaar blijkbaar)patty en Tjade. Wat het verblijf heel makkelijk maakte, zeker voor de kinderen. Animatie(Samuel deed dit super) bar en receptie in het nederlands. Zwembad is een heel groot pluspunt! 3 glijbanen, 3zwembaden. Proper. Sanitair kan een serieuse opknapbeurt gebruiken. Minpunt: heel donker op de camping, amper verlichting, kleine standplaatsen. Klein winkeltje op de camping zou ook handig zijn, eerste lidl of intermarche zit op 30km.

Voor de rest een geweldige vakantie gehad, de streek is prachtig!

P
20-8-2018

Marjolein
19-8-2018

Prima camping, Prettige beheerders. Tevreden over het sanitair. Mooi zwembad en prachtige omgeving.

Pieter van de Burgt
18-8-2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Couriou in Recoubeau-Jansac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Couriou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.