Camping Le Couriousterstersterster

Tonen op kaart

554 reviews over Camping Le Couriou

• 2019
    7Buurman07-10-2019

Een goed verzorgde camping waar je vakantie houdt

Een hele fijne camping met goed sanitair dat 2x daags schoongemaakt werd. Het zwembad was perfect verkoelend wat zeer aangenaam was bij een temperatuur van 32 graden. Jammer alleen dat je denkt dat je aan een rivier zit, maar je moet er een klein stukje voor afleggen of iets verder gaan want er zijn vele mooie plaatsen waar je een dagje aan de rivier kunt vertoeven. Er is een goed restaurant wat een heerlijk biertje tapt en en een zeer goed menu biedt voor ieder wat wils.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Breuk05-09-2019

Mooi verblijf

Mooie camping, prachtig gelegen. Prima zwembaden met leuke verbinding via de glijbanen.

Gereisd in september 2019

• 7Pascal30-08-2019

Gezellig, maar er is meer uit te halen.

Leuke camping in een supermooi gebied. Wel een paar tegenvallers: We hadden vooraf nog nagevraagd of er Nederlandse animatie was voor de kinderen in de een na laatste week vh hoogseizoen. Dat zou er zijn. Maar toen wij er waren was dit flink teruggeschroefd tot een summiere animatie in het Frans. En dat maar voor 3 ochtendjes. De site geeft verder aan dat er een badmeester is en dat er ook in augustus leuke activiteiten worden georganiseerd zoals Aquagym, waterspelen en dansavonden. Dat hebben wij niet gezien helaas. Het is een camping waar meer uitgehaald zou kunnen worden. Ook qua onderhoud. Los beton bij het zwembad bijvoorbeeld. Toch is t geen afrader.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Astrid27-08-2019

Prachtige omgeving! Zeer matig sanitair

Ligging van de camping erg mooi. De omgeving is echt prachtig!

Het sanitair vonden wij ondermaats, douches te koud of een veel te magere straal. Ook hebben we meegemaakt dat de watertemperatuur ineens veel te heet werd, dit lijkt me voor kleine kinderen niet veilig. De wc's hebben geen toiletbril, maar dit vonden wij geen ramp. Het lijkt me voor de campingeigenaar verstandig om in het sanitair te investeren omdat dit op andere campings beter geregeld is.

De drukte van het personeel is inderdaad te merken en dat is jammer.

De pizza's vonden wij erg smakelijk! Moesten er wel lang op wachten.

Al met al zeker een goede vakantie gehad, veel te doen in de omgeving, maar wij komen hier niet terug.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Nanda27-08-2019

Fantastisch uitzicht vanaf het restaurant terras en vanuit het zwembad

• 9Eetgelegenheden

• 8Esther27-08-2019

Fijn verblijf gehad! Hele fijne camping met een goede ligging.

• 9Eetgelegenheden

• 7Robin Bosman24-08-2019

Camping met super mooi uitzicht.

Iets meer uitdaging bieden voor de wat oudere kinderen. (10 tot 16 jaar)

• 9Herben, Inge, Wout en Pim24-08-2019

Heerlijke vakantie gehad !!

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad met z'n allen. 2 weken verbleven in een stacaravan van de camping zelf. Prima caravan, compleet ingericht en met prima airco. Matras is goed, maar bodem van bed was wat scheef.
    Goed schoon bij aankomst. Wat ons betreft zijn een paar thermostaat kranen in de douche geen overbodige luxe. Zeker met kleine kinderen is de temperatuur erg lastig in te stellen met deze kranen. De camping zelf is prachtig gelegen en veel dingen zijn prima te bereiken met de auto, zonder daar heel lang over te doen. Prachtige omgeving waar je kunt wandelen, kanoën, fietsen, enz. Het zwembad op de camping is geweldig. Groot, schoon, ruim voldoende ligbedden en parasols en prachtige glijbanen. Leuk voetbalveld (kunstgras) waar de jeugd samen komt. Hierdoor wel wat geluid tot een uur of 22. Prima pizza's afgehaald. In de morgen vers brood (op bestelling). Personeel zeer vriendelijk. Wij waren al met al zeer tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marnix23-08-2019

Dik tevreden

Wij hebben een fantastische vakantie gehad, locatie was wat wij wensten. Contact met receptie en hun enthousiasme zorgden voor een goed gevoel. Een aanrader!

• 8Hans en Ina22-08-2019

De camping ligt in een prachtig gebied, sanitair gebouwen zijn netjes weinig ongedierte de douches iets aan de warme kant als het buiten warm is.. Lang wachten op je pizza maar dit kwam ook door personeels tekort en 1 pizza oven is ook te weinig, tip serveer een stokbroodje met kruidenboter om de 1e honger te stillen en het wachten duurt voor je gevoel wat minder lang. Wel een camping om weer terug te komen.

11 tips over Camping Le Couriou

• miranda61, 27-06-2013

De rode wijn die we dronken op de camping was van Domaine de Maupas (Gamay). We vonden de wijn zo lekker dat we bij deze wijnboer wijn hebben gekocht. Ook kochten we daar Clairette de Die (witte wijn met bubbels). De wijnboer is gevestigd aan de weg richting Chatillon en Diois.

• hjscheffer, 04-09-2012

Omgeving is prachtig voor een wandeling en de Drome ligt vlakbij (<1km).

• Helma, 01-07-2014

Koelkast huur is mogelijk. Veel activiteiten in de nabije omgeving en in het hoogseizoen op de camping. Prachtige uitzichten.

29 vragen over Camping Le Couriou

• Annemiek, 14-07-2019

Wandelen

Goedendag, heeft iemand nog tips voor een mooie wandeling in de omgeving? En waar zijn mooie vergezichten? Alvast bedankt

Grt Annemiek

Jurgen, 22-07-2019

Wij vonden col de Rousset Bij DIE Met de auto omhoog en dan bovenop wandelen super mooi mooie grote gieren die langs de rand omhoog komen) Ook de andere kant op richting Gap kom je paar mooie stukken tegen Bij de camping receptie hebben ze diverse folders liggen en kunnen ze je goed verder helpen hiermee.

• Robert Kienstra, 06-05-2019

rivier vraag

hoe ver is het lopen naar de rivier?

onze kids hebben een roeiboot mee is dat lopend te doen ?

groeten Robert

Jurgen, 08-05-2019

Nee lijkt me niet aan te raden, is met de auto klein stukje lopend net te ver als je boot moet meeslepen.

Jurgen, 08-05-2019

Lopend naar de rivier met bootje lijkt me te ver (camping af weg over en nog km ongeveer lopen) maar met de auto ben je er zo op aantal mooie plekken.

• J., 04-03-2019

tent

Welke tenten van v.s. staan op mooie, aan te raden plekken? Iemand hier ervaring mee?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig