Vakantiehuis Gites Montclergeat

Weer vandaag6°-3°
Vakantiehuis Gites Montclergeat
7,5

3 reviews over Vakantiehuis Gites Montclergeat in het Nederlands

grote tuin met mooi uitzicht

van Zwieten
5-2-2013

lekker uitgerust, in de zon gezeten, gebarbecued, gefietst, gezwommen,

via ferrata gedaan (héééél eng!)

geen kind aan de kinderen, we komen volgende zomer weer terug

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

zeer geschikt voor kinderen

nieuw.adres
21-5-2012

Vanaf ons terras hadden we een prachtig uitzicht op de bergen. Onze jongens zijn eindeloos bezig geweest met het bouwen van een hut op het terrein en met dammen bouwen in de rivier. In het huisje lagen nederlandse Donald Ducks en een heleboel speelgoed en spelletjes.

Wij hadden fietsen meegenomen en dat ging prima, de dorpjes met weekmarkten liggen een half uurtje fietsen van het huisje. Leuk huisje, leuke ontbvzngst met welkomsborrel. Wij, gezin met drie jongens van 8,9 en 12, hebben een prima weekje paasvakantie gevierd.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Vriendelijke eigenares. Gites erg gehorig. Tegenover gite is een huis gebouwd waardoor veel uitzicht weg is. Wc en douche niet gerenoveerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gites Montclergeat in Recoubeau-Jansac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gites Montclergeat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.