Villa Les Terrasses de Provence

Meer villa info

10 reviews over Villa Les Terrasses de Provence

• 10jolien dobbels05-07-2016

subliem

echt prachtige reisbestemming... privezwembad, alles heel netjes! dichtbij een supermarkt, bakkerij... heel kindvriendelijk, wij waren er met 5 kinderen en zij hebben zicht geen minuut verveeld! een echte aanrader, wij gaan er dit jaar terug

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Tom Wouters17-10-2012

Fantastische vakantie !

Zeer mooie en luxueus ingerichte villa. Het aanwezige personeel in het onthaal was zeer klantvriendelijk. Mooie omgeving, uiteraard wel auto vereist om excursies te kunnen maken. Bakker, supermarkt en restaurant in de nabijheid. Mooi, groot en proper zwembad. Kinderen hebben zich reuze geamuseerd. Perfect werkende Wifi. Kortom : een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8A. Buisman07-08-2011

Mooi huis op mooie locatie!

Net terug van 2 weken Les terrasses de provence. Wij hadden huis Emily en dat was super. Veel ruimte binnen en een mooie tuin die perfekt ligt ( avondzon). Wij deelden het zwembad met 3 andere huizen. Het zwembad is wel aan een verfbeurt toe. Omdat de andere huizen geschikt zijn voor grote groepen was het soms wat druk, maar wel goed te doen. Het water is niet verwarmd, maar met mooi weer ( wij hadden de eerste dagen niet zulk mooi weer ) warmt het snel op. De omgeving is echt prachtig, onze kinderen (6,3 en 5 maanden) vonden vooral de kastelen leuk. Er is echt iedere dag wel ergens een markt en op donderdag is er een hele grote markt in Nyons. Ook erg druk! Op het parkje zelf is verder niets te doen voor kinderen. Een speeltuintje zou leuk zijn! Op loopafstand een bakker en een supermarkt, heel gemakkelijk dus! Wij vonden het erg geslaagd en zouden zeker terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8fam. forret11-09-2010

perfect voor een rustige vakantie

les terrasses de Provence rustig gelegen huisje perfect inorde,ruim met eigen zwembad,goede service wat bad&bedlinnen betreft het zwembad wordt iedere morgen schoongemaakt. We gaan er beslist terug

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Dewitte Katrien07-07-2010

super

Wij waren tijdens april 2010 een weekje in Les Terrasses de Provence. Schitterend dorpje in een prachtige omgeving,...de villa was top in orde,...voor ons was het een fijne ontspannende vakantie in een luchtige villa,.. wij kunnen dit veel gezinnen aanraden met kinderen,...Lage prijs tijdens de paasvakantie, correcte concièrge en onmiddellijke terugbetaling van de waarborg,...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9jurgen11-07-2008

Bezocht met 2 families eerst week juli. Zéér modern ingerichte, licht en ruime villa's. Relatief goede privacy tov andere villa's. De gasten leggen ook weinig contact met elkaar. Mooi gelegen op flank met prachtig uitzicht op vlakte. Leuk dorp,met kleine straatjes, 3 resto's, bakker en... een mooie nieuwe supermarkt vlakbij. Vergeleken met Gite bij een eigenaar heeft het wat minder charme, maar het is top. Zeer goed bereikbaar, mooie uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Veerkamp12-05-2008

Schitterende accommodatie. We waren er begin mei en de accommodatie is schitterend. Ook het weer zat niet tegen. Buiten het seizoen om een formidabele prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met familie in mei 2008

• 10Carine03-08-2007

Ruime, comfortable vakantiewoningen met tuin, terras met BBQ en zwembad ! Rustig gelegen aan de rand van het dorpje Puy Saint Martin. Ideale uitvalsbasis om de regio te verkennen. We waren er in tweede helft augustus 2006 en hebben er een zalige vakantie gehad !

Gereisd met familie in augustus 2007

Villa Les Terrasses de Provence info