Hotel La Chaumette

Met oudere kinderen

redelijk goed

Margreet
4-9-2015

Het is een redelijk goed hotel, het zwembad is mooi, we kwamen al vroeg na de nacht aan op doorreis. de kamer konden we nog niet in, maar we konden wel lekker uitrusten aan het zwembad. de kamer was een beetje gedateerd en niet heel fris, en erg krap voor ons drieetjes, maar omdat we op doorreis waren, was het niet erg. Het was bloedheet, en helaas deed de airconditioning het niet in onze kamer. het avondeten was niet echt culinair, het voorgerecht zag er mooi uit, maar was vrij simpel, en lauw. Het hoofdgerecht was eendenborstfilet, die helemaal doorgebakken was. Het ontbijt was wel goed, genoeg keus.

Charmant, rustig, gemoedelijk....

Natascha en Filiep
25-8-2011

Ondanks de meerdere negatieve beoordelingen, hier voordien gelezen, waren we aangenaam verrast bij aankomst...vriendelijk onthaal, relax sfeertje, netjes en verzorgd en vooral..héél lekkere keuken, zijn naam"gastronomisch" waardig! Bovendien heel gezellig kader om te eten, zowel in het restaurant als op het terras. Ontbijt zeer verzorgd en goed gevarieerd, geen ontbijtbuffet als in een All-Inclusive hotel, maar lekker en vers. Kamers iets aan de kleine kant, maar ruim genoeg en elke dag netjes gereinigd en propere handdoeken..enig minpuntje aan dit hotelletje misschien is het feit dat je je niet geroepen voelt hier 's avonds te vertoeven op het terras wegens te prijzig..maar als alternatief zijn er leuke terrasjes op 5minuutjes wandelafstand. Geen massatoerisme, maar een gezellig sfeertje in het stadje..Een aanrader voor mensen die rust, gezelligheid en vooral lekker eten weten te appreciëren!

niet doen !

fam Driessen
26-7-2011

1 overnachting gedaan in dit hotel op doorreis, de kamer was oud en gedateerd maar qua prijs niet slecht, wij maakten de fout om daar te blijven eten. voor kinderen hebben ze niets, we vroegen om frietjes voor de kinderen maar kregen een verbouwereerd gezicht te zien, dan maar spagetti, dat was er ook niet. alleen zeer dure gerechten zoals lamsvlees en slakken. de porties zijn voor een zieke kip (zo weinig) en verschrikkelijk duur. het zwembad was te koud om in te zwemmen. als je van kleine porties eten houdt en van duur doen moet je er beslist heen gaan maar voor kinderen en nederlanders die een normaal bord eten tegen een normale prijs willen is het niks. dikdoenerij met kamers die daar niet bij horen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chaumette voor je op een rij gezet:

een afrader zeker in de zomer!!!

de schepper - vandevoorde
3-10-2010

Wij hadden deze zomer 2 weken frankrijk geboekt, één week in La Clusaz in Best Western hotel aldaar (zeer goed trouwens!!). Vervolgens dus naar Privas - La Chaumette, waarvan we verwachtten dat het nog beter zou geweest zijn (brochures, ...). Het was schitterend (net iets te heet :; gemiddeld 35°C in de schaduw) weer aldaar. Ter plekke : op zich goede ontvangst en een eerste diner dat zeer goed was, maar 's avonds (en 's nachts) merkten we zeer snel op dat de airco totaal geen airco was. Het ding maakt wel lawaai en zorgt voor een klein tochtje, maar koelen deed het allesbehalve.

dit was een echte afknapper. We meldden dit probleem aan de directie, en daar zeggen ze "we hebben de firma gebeld om het op te lossen". Nu die firma was vermoedelijk ook in verlof, want tijdens ons verblijf hebben we totaal geen verbetering gezien. Trouwens niet enkel onze kamer, maar het ganse hotel kloeg erover.

Wel lekker eten 's avonds, zeer dure dranken (6 euro voor een cola van 20ml!)

Hotel met uitsekende keuken

Marc Parmentier
27-8-2010

Kamers zijn vrij eenvoudig, geen balkon, de eerste 8 dagen werkte de airco niet wat volgens de vaste klanten geen uitzondering is. Het ontbijt is vrij karig, zeker voor touroperator klanten: voor een schelletje kaas of hesp moet 6€ pp bijbetaald worden, het laatste halfuur zijn er ook al geen broodjes of croissants meer. Het avondeten is wel superlekker wat het hotel ondanks de minpunten toch een aanrader maakt mede door de zeer vriendelijke uitbaatster.

Goed hotel met zeer goede keuken

Marc Parmentier
27-8-2010

Kamers zijn vrij eenvoudig en zonder balkon, airco werkte de eerste 8 dagen niet ( wat volgens habitués geen uitzondering is). Het ontbijt is zeer karig, zeker voor touroperator klanten: voor een schelletje kaas of hesp moet 6 € pp bijbetaald worden, het laatste halfuur was er ook meestal al een tekort aan broodjes. Het avondeten is dan wel superlekker, wat het hotel ondanks de minpunten toch een aanrader maakt, mede door de zeer vriendelijke bazin.

Nooit meer

Hilde Gryson
9-8-2010

Verwelkoming was slecht. Geen info gekregen aan receptie. Het ontbijt is niet de naam 'ontbijtbuffet' waard. Misschien wel bij de niet-reisbureauklanten waar er wel kaas en vlees bij het ontbijt te verkrijgen was en verse fruitsla. Indien je 6 euro per dag, per persoon bijbetaalde mocht je aan dat buffet deelnemen. Voor ons was er enkel stokbrood met confituur, een croissant of chocoladebroodje te verkrijgen(als je niet te laat was) met een beperkt assortiment yoghurtjes en een fruitmand. Het avondeten was lekker, maar sober en weinig. Onze opgroeiende kinderen gingen met honger van tafel. De bediening in het restaurant is niet klantvriendelijk. 1x gevraagd om van tafel te veranderen vanwege een roker naast ons maar dat werd geweigerd(er was nochtans plaats genoeg in het restaurant). 1x gevraagd om de parasol te openen omdat de zon in onze ogen scheen. Ook dat was te veel gevraagd. Een cola kost 5,5euro. Niemand bleef 's avonds in het hotel. Er was dus ook geen sfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chaumette voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Chaumette in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Chaumette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.