Géén boekingskosten
FrankrijkRhône - AlpsPrivas (Ardeche)Bed & Breakfasts Privas (Ardeche)Bed & Breakfast Chambres d'Hôtes de Pouzadouire

Bed & Breakfast Chambres d'Hôtes de Pouzadouire

FrankrijkRhône - AlpsPrivas (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Chambres d'Hôtes de Pouzadouire voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 15 reviews

Meer bed & breakfast info

15 Reviews over Chambres d'Hôtes de Pouzadouire

• 10Roy14-07-2016

Wonderful location and hospitality

The warm welcome, relaxed and comfortable accommodation, marvellous scenery, super breakfast.

• 10Steve12-07-2016

Home from home.

This is my second visit. First visit I was cycling alone, this visit I was with 3 other cyclists. Our host is an ex competition cyclists so shared our interest and enthusiasm for cycling. Our hostess could not do enough for us. We were made extremely welcomed, fantastic food, very comfortable rooms with excellent facilities. It was truly a home from home experience. Beautiful scenery in a lovely part of France. I do hope to visit again in the not to distant future. Should you visit you will not be disappointed.

• 10Christa05-09-2015

Gewoonweg fantastisch!

Een prachtige locatie, gelegen in de wondermooie natuur van de Ardèche. Je kan er uren wandelen, verwonderd, ontroerd worden door de mooie dingen van de natuur, genieten van de "alleszeggende stilte", verfrissing zoeken in het mooie, zuivere zwembad, smullen van het heerlijke ontbijt, de kookkunsten van de gastvrouw... Eliane en Luc... dank je wel voor dit mooie, ontstressende verblijf!

• 9Verheyden Kris12-08-2014

Logeren als God in Frankrijk

Fantastische locatie, prachtige natuur om te wandelen. De wandeling werd aanbevolen en beschreven door de eigenaars. Wij kregen ook veel tips voor uitstappen en eetgelegenheden. Vooral de ontvangst en de familiale sfeer die Eliane en Luc in hun B&B verwezenlijken,hebben ervoor gezorgd dat wij ons,ondanks slecht weer, geen minuut hebben verveeld. Bedankt daarvoor!!

• 10Greet20-07-2014

Aanrader!!

De gastvrouw en gastheer deden hun uiterste best om ons een zeer geslaagde vakantie te bezorgen. Ze gaven ons goede tips voor natuurwandelingen, waarbij we zelfs op het eigen domein konden vertrekken. Maar ook voor culturele uitstappen hadden zij tips in overvloed: musea, pittoreske stadjes, kastelen, markten etc. Nadat onze innerlijke mens gesterkt werd met een zeer verzorgd, lekker en uitgebreid ontbijt waren we zelfs klaar om heuse fietstochten en kajaktochten te maken. Dank jullie wel voor een onvergetelijke week!

• 10Fam. De Nijn19-07-2014

Gewoonweg super

Elianne en Luc hebben hier iets fantastisch opgebouwd. Zij doen er alles aan om het iedereen naar zijn zin te maken. Volledig tot rust komen en genieten van de natuur en omgeving. Wij gaan nog zeker terug naar die verborgen plek op de berg. Ook Fleur (de hond des huizes) weet ieders aanwezigheid te appreciëren

• 10Maarten20-01-2014

Echt tot rust komen

Een schitterende locatie in een prachtig landschap. Hier kom je echt tot rust. De service en gastvrijheid geven je een ontspannen vakantiegevoel vanaf het de eerste tot de laatste minuut van je verblijf. Het mooie en goed onderhouden zwembad is zeker een troef. De kamers zijn comfortabel en zijn zeer netjes. Een dikke aanrader!

• 10Gommeren Caroline02-05-2013

Bedankt voor de super vakantie

Ook wij hebben het vorig jaar ongelooflijk naar ons zin gehad met onze 2 kleine kinderen. Zeer kindvriendelijke moet ik zeggen. Op een ander tijdstip eten met de kindjes was geen probleem. Ook met de wandeling werd er rekening gehouden met de kinderen. Ons zie je deze zomer in elk geval terug !

• 10Gommeren Caroline02-05-2013

Bedankt voor de super vakantie !

Ook wij hebben er een super vakantie opzitten MET kinderen ! Kon helemaal niets kindonvriendelijk bemerken. We hebben zelfs vroeger gegeten met oog op de bed tijden van de kinderen. Echt een leuke, relaxte vakantie gehad met veel activiteiten. Ons zie je zeker nog eens terug !

• 10Hannelore Vankisten03-04-2013

Bisnummer

Prachtige vakantie ,veel avontuur,kinderen kunnen ravotten . Midden in een prachtig natuurgebied. S'avonds een verkwikkende maaltijd en de leuke babbel van de gastvrouw ,met een hart voor kinderen , De gastheer neemt je mee op fietstocht en doet je grenzen verleggen ! En zeker niet vergeten de oogst van de peren eind augustus ......... Wij komen komen zeker terug!

Bed & Breakfast Chambres d'Hôtes de Pouzadouire info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden