8,5

Omschrijving
Kindvriendelijk kamperen op Camping Ardeche Camping. Mascotte Lenny de Vos maakt de vakantie onvergetelijk. Vooral voor de jonge kinderen want voor hen is er ook een miniclub. Het restaurant op Ardèche Camping is zo goed dat zelfs lokalen hier komen eten. In een paar passen sta je in de rivier, ben je bij de supermarkt of in het dorpje Privas.

We hebben een aantal aanbieders voor Ardèche Camping (Glamping) voor je op een rij gezet:

428 reviews over Camping Ardèche Camping (Glamping) in het Nederlands

Aanrader!!

L.,
15-10-2018

Erg leuke gemoedelijke camping, hebben ons goed vermaakt.

De Nederlandse animatie ook erg prettig.

Buitenzwembaden vaak koud, waardoor veel mensen in het overdekte gedeelte zwommen wat niet altijd heel proper water was.

Speeltuin met kabelbaan heel leuk.

Camping zeker een aanrader.

Was vooraf wat huiverig of de oudste (12) zich wel zou vermaken gezien in veel recensies benoemd staat; leuk voor jongere kinderen.

Maar ook voor deze leeftijd helemaal prima, er werd bijv volop gevoetbald.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Altijd fijn om terug te komen.

Corinne,
8-10-2018

Eens in de paar jaar verblijven wij op Ardeche Camping. Wij vinden het altijd fijn om er weer te zijn. Dat geldt ook voor onze kinderen die inmiddels volwassen zijn. Nathalie, Jean-Cristophe en de medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en zeer gastvrij. Het voelt voor ons allemaal als een soort van thuiskomen.

Gereisd anders in oktober 2018

prima camping

Paul,
3-10-2018

Win hebben het fijn gehad op de camping, winkel vlakbij is ook handig.

Gereisd anders in oktober 2018

?

Henk & Nellie Scholten,
27-9-2018

Wifi 24/24 gratis beschikbaar voor de hele camping!

Meer afvalbakken op het terrein. Ook voor hondenpoep. De hond poept niet alleen op het hondenveld.

Meer verlichting 's avonds na 8 uur in september. Het is dan erg donker op de paden!

prachtige en gezellige camping

P.B.Groeneveld,
27-9-2018

De route die onze navigatie aanwees vanuit Aubenas om Privas te bereiken en vooral de weg naar de camping in Privas zelf was erg smal en steil. Wellicht is een aanwijzing vanuit uw organisatie om een andere route te nemen. Verder was de camping erg rustig en het brood de volgende ochtend lekker. Jammer dat het's nachts al zo koud wordt toen we er waren.

Kindvriendelijke camping

Fam de Groot,
26-9-2018

Erg leuke camping voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. De animatie is leuk opgezet, voor iedereen wat. Zwembad ziet er goed uit, kinderbad voor de kleinsten is een succes. Het het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, erg netjes dus.

Enge nadeel vonden wij is dat je voor activiteiten in de omgeving wel vaak een stuk moest rijden

Gereisd anders in september 2018

Fijne camping met goede faciliteiten en aardig en behulpzaam personeel. Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

Fijne camping!!

Dirk Jan,
17-9-2018

We hebben het erg fijn gehad op de camping. Een heerlijke vakantie om op terug te kijken!

Rustige camping

Hennie Froukje,
17-9-2018

Geen commentaar. We vonden het een prima camping met de supermarkt voor de deur.

Gereisd anders in september 2018

Heerlijke vakantie gehad op jullie camping! Veel kindvriendelijke aanpassingen zoals de douches. Vonden we erg fijn. Zwembad was ook fijn, soms waren de randen stuk geraakt, deze waren snel gemaakt maar gaven wel gevaarlijke situaties. Al met al een super vakantie gehad!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping (Glamping) in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.