8,5

Kindvriendelijk kamperen op Camping Ardeche Camping. Mascotte Lenny de Vos maakt de vakantie onvergetelijk. Vooral voor de jonge kinderen want voor hen is er ook een miniclub. Het restaurant op Ardèche Camping is zo goed dat zelfs lokalen hier komen eten. In een paar passen sta je in de rivier, ben je bij de supermarkt of in het dorpje Privas.

We hebben een aantal aanbieders voor Ardèche Camping (Glamping) voor je op een rij gezet:

432 reviews over Camping Ardèche Camping (Glamping) in het Nederlands

Goed bevallen

Hans en Gre Stehouwer
20-5-2019

Een aanrader. Mooie camping. Ruime plaatsen. Je kunt ongeveer vanuit de camping heerlijk fietsen op prima fietspaden.

Gereisd Anders in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping

Daan
3-5-2019

Aardige mensen, je voelt je er welkom. Camping is netjes verzorgt en geschikt voor jonge gezinnen. Voor pubers lijkt het me niet leuk.

Gereisd Anders in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke gezinscamping met een uiterst vriendelijke

Rob Graus
29-4-2019

Leuke gezinscamping met een uiterst vriendelijke receptie

Gereisd Anders in april 2019

Top camping

Lieke
11-4-2019

Mooie kleinere camping , ideaal voor gezinnnen met kinderen tot 10 jaar.Veel te doen en zwembad net groot genoeg.Supermarkt heel dichtbij en alle highlights van de ardeche op rijafstand van max 1 uur.Je zit dus niet tussen het massatoerisme.Wij hebben een glamptent van touroperator gehad en dat was perfect.Alles aanwezig, heerlijke bedden en ondanks hittte was het goed te doen in de tent.De medewerkers van de camping zijn erg vriendelijk.Grote diversiteit aan nationaliteiten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!!

L.
15-10-2018

Erg leuke gemoedelijke camping, hebben ons goed vermaakt. De Nederlandse animatie ook erg prettig. Buitenzwembaden vaak koud, waardoor veel mensen in het overdekte gedeelte zwommen wat niet altijd heel proper water was. Speeltuin met kabelbaan heel leuk. Camping zeker een aanrader. Was vooraf wat huiverig of de oudste (12) zich wel zou vermaken gezien in veel recensies benoemd staat; leuk voor jongere kinderen. Maar ook voor deze leeftijd helemaal prima, er werd bijv volop gevoetbald.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Altijd fijn om terug te komen.

Corinne
8-10-2018

Eens in de paar jaar verblijven wij op Ardeche Camping. Wij vinden het altijd fijn om er weer te zijn. Dat geldt ook voor onze kinderen die inmiddels volwassen zijn. Nathalie, Jean-Cristophe en de medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en zeer gastvrij. Het voelt voor ons allemaal als een soort van thuiskomen.

Gereisd Anders in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima camping

Paul
3-10-2018

Win hebben het fijn gehad op de camping, winkel vlakbij is ook handig.

Gereisd Anders in oktober 2018

?

Henk & Nellie Scholten
27-9-2018

Wifi 24/24 gratis beschikbaar voor de hele camping! Meer afvalbakken op het terrein. Ook voor hondenpoep. De hond poept niet alleen op het hondenveld. Meer verlichting 's avonds na 8 uur in september. Het is dan erg donker op de paden!

prachtige en gezellige camping

P.B.Groeneveld
27-9-2018

De route die onze navigatie aanwees vanuit Aubenas om Privas te bereiken en vooral de weg naar de camping in Privas zelf was erg smal en steil. Wellicht is een aanwijzing vanuit uw organisatie om een andere route te nemen. Verder was de camping erg rustig en het brood de volgende ochtend lekker. Jammer dat het's nachts al zo koud wordt toen we er waren.

Kindvriendelijke camping

Fam de Groot
26-9-2018

Erg leuke camping voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. De animatie is leuk opgezet, voor iedereen wat. Zwembad ziet er goed uit, kinderbad voor de kleinsten is een succes. Het het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, erg netjes dus. Enge nadeel vonden wij is dat je voor activiteiten in de omgeving wel vaak een stuk moest rijden

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping (Glamping) in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.