Camping Ardèche Camping (Glamping)

Camping Ardèche Camping (Glamping)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ardèche Camping (Glamping) voor je op een rij gezet:

408 reviews over Camping Ardèche Camping (Glamping) in het Nederlands

Anders

Aanrader!!

L.
15-10-2018

Erg leuke gemoedelijke camping, hebben ons goed vermaakt.

De Nederlandse animatie ook erg prettig.

Buitenzwembaden vaak koud, waardoor veel mensen in het overdekte gedeelte zwommen wat niet altijd heel proper water was.

Speeltuin met kabelbaan heel leuk.

Camping zeker een aanrader.

Was vooraf wat huiverig of de oudste (12) zich wel zou vermaken gezien in veel recensies benoemd staat; leuk voor jongere kinderen.

Maar ook voor deze leeftijd helemaal prima, er werd bijv volop gevoetbald.

prima camping

Paul
3-10-2018

Win hebben het fijn gehad op de camping, winkel vlakbij is ook handig.

?

Henk & Nellie Scholten
27-9-2018

Wifi 24/24 gratis beschikbaar voor de hele camping!

Meer afvalbakken op het terrein. Ook voor hondenpoep. De hond poept niet alleen op het hondenveld.

Meer verlichting 's avonds na 8 uur in september. Het is dan erg donker op de paden!

prachtige en gezellige camping

P.B.Groeneveld
27-9-2018

De route die onze Garmin aanwees vanuit Aubenas om Privas te bereiken en vooral de weg naar de camping in Privas zelf was erg smal en steil. Wellicht is een aanwijzing vanuit uw organisatie om een andere route te nemen. Verder was de camping erg rustig en het brood de volgende ochtend lekker. Jammer dat het's nachts al zo koud wordt toen we er waren.

Kindvriendelijke camping

Fam de Groot
    26-9-2018

Erg leuke camping voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. De animatie is leuk opgezet, voor iedereen wat. Zwembad ziet er goed uit, kinderbad voor de kleinsten is een succes. Het het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, erg netjes dus.

Enge nadeel vonden wij is dat je voor activiteiten in de omgeving wel vaak een stuk moest rijden

De camping was fantastisch

Jef Lauwerijssen
    23-8-2018

De camping was fantastisch. Ook het onderhoud op het sanitair was top. Kortom een fantatische camping. zeker 5 sterren waard.

Houtkooper/Pauw

Ylonka
    22-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ruime plek met schaduw schoon sanitair. Het enigste wat wij minder vonden was de prijs van de ijsjes die was aan de hoge kant.

Mooie camping voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 10 a 13 jaar. Toilet gebouwen keurig schoon en netjes.

Alleen jammer dat je minstens een uur moet rijden als je bv naar een andere plaats wilt gaan.

En erg lang moeten wachten bij het restaurant op eten en drinken.

Delphine
    20-8-2018

Camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Esther
    19-8-2018

Prima camping voor gezinnen met jonge kinderen. Voor 80% is dit ook de populatie op deze camping. Gemiddelde leeftijd van de kinderen is 0-10 jaar. Tieners/pubers zijn er niet (nauwelijks).

Animatie voor de kinderen is er voldoende.

Mooi sanitair, schoon, kindvriendelijk. Heerlijk eten bij het restaurant. Pizza en patat kan je afhalen, lekker en prima prijs.

Riviertje wat langs de camping stroomt heeft geen meerwaarde. Je kunt er niet in zwemmen en er is geen mogelijkheid om aan de oever te liggen of te zitten. Riviertje wordt voornamelijk gebruikt voor honden om af te koelen en kinderen kunnen er visjes vangen.

Prima zwembaden, maar 's middags wel erg druk.

Personeel op de camping is erg vriendelijk en behulpzaam.

Aan de overkant van de weg zit een Intermarche met tankstation. Op 5 min. rijden is er oa ook een Hyper U, Mcdonalds, Action.

Wat wij een groot nadeel vinden is dat je voor de meeste bezienswaardigheden gemiddeld een uur (of langer) rijden moet. Wil je een dagje aan de Ardeche zelf liggen/zwemmen dan is het flink zoeken naar een strandje en ook gemiddeld 50 min. rijden vanaf de camping.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping (Glamping) in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.