Camping Ardèche Camping (Glamping)

Camping Ardèche Camping (Glamping)
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ardèche Camping (Glamping) voor je op een rij gezet:

349 reviews over Camping Ardèche Camping (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

groetjes Elly v.d kamp

Lodewyk, 18-5-2018

Gezellige mensen,erg vriendelijk en behulpzaam.

Camping prima ,goed sanitair,mooi zwembad verwarmd.

Beslist een x om terug te gaan.

We wensen jullie een goed seizoen,en tot ziens

Met vr gr Elly en Louis v.d kamp

super goeie camping.

Jan, 11-5-2018

Het restaurant kan een betere bieding hebben. Het eten was echter heel goed.

Fijne kleine camping

Niek, 13-1-2018

Erg geschikt voor kleine kinderen

Aanrader

Marcel Vos, 17-12-2017

Mooie zeer ruime plekken, riviertje naast de camping, zeer leuk zwembad en de animatie voor de kinderen geweldig. ( speciale dank voor Luuk en Lenny de Vos 😉)

Het sanitair iets verouderd en op af en toe koude douche na verder goed, ruim en netjes. Op loopafstand grote supermarkt en op een klein stukje autorijden kom je bij de Lidl.

Wij vinden deze camping een aanrader, zeker voor gezinnen met jonge kinderen.

Toiletbrillen op de wc's zou erg fijn zijn (toiletgebouw 1)

Omdat ons Frans niet optimaal is was onze bestelling in het restaurant niet goed begrepen. Ook mist ik een echte cappuccino (dat was hier koffie met slagroom) omdat het opstoom apparaatje van de koffiemachine kapot was.

Wel hele leuke animatie en veel te doen voor de kinderen!

Gewedige camping

Hetty en Theo Vlaswinkel, 21-10-2017

Komen hier, met enige tussenpozen al sinds Nathalie en Jean-Christophe de camping ongeveer 15 jaar geleden begonnen Komen nu twee keer per jaar, in het voor - en najaar 3 weken. Iedere keer weer geweldig. De omgeving hebben wij inmiddels wel zo'n beetje gezien (je moet steeds verder gaan om iets te ontdekken) maar wij , als senioren, voelen ons geweldig op de camping. Voelen ons eerder vriend of familie dan zo maar een gast. Waren nu ook een gedeelte in augustus in het hoogseizoen. Camping totaal bezet, grotendeels met gezinnen met kleine kinderen. Een geweldig animatieteam ook weer dit jaar met als aanvoerder Luuk. Na de schoolvakantie eind augustus werd het wel wat rustiger maar nog steeds gezellig druk. Ook het restaurant was weer prima in orde. Leuke, gevarieerde menu's . Wij hebben al weer voor volgend jaar besproken. Nathatlie en Jean-Christope hebben het met hun team weer geweldig gedaan en genieten nu zelf hopelijk van een welverdiende vakantie.

+service +grote plaatsen -zwembadwater koud (zelfs hond

Thijs VAN DER STEEN, 19-9-2017

+service

+grote plaatsen

-zwembadwater koud (zelfs kinderbad)

-blaffende hond buiten de camping (slecht geslapen)

Prima camping vlakbij supermarkt

Frans VLEMMIX, 18-9-2017

Prima camping vlakbij supermarkt.

Wij hadden een mooie grote plaats.

Jammer dat je moet betalen voor WiFi en erg duur!!!!!!! Zou mij tegen houden om terug te gaan naar deze camping

Mooie camping, komen er zeker terug in komende jaren

VAN DELDEN, 15-9-2017

Mooie camping, komen er zeker terug in komende jaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping (Glamping) in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ardèche Camping (Glamping) scoort een 8.45 uit 10 op basis van 507 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: