Camping Ardèche Camping (Glamping)

Camping Ardèche Camping (Glamping)
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ardèche Camping (Glamping) voor je op een rij gezet:

602 reviews over Camping Ardèche Camping (Glamping) in het Nederlands

3 jours agréables en Ardèche

Delphine
20-8-2018

L'accueil est très sympathique, tout le personnel est agréable et avenant.

Les sanitaires sont très propres, les jeux pour enfants super (manque peut-être des bancs pour que les adultes sensés surveiller patientent :)

Les piscines extérieures sont super, juste la couleur de l'eau de la piscine couverte pas limpide (bouillon de culture ??? pas vue le matin...)

l'emplacement spacieux (l'arbre encore trop jeune pour nous ombrager) attente un peu longue le dimanche soir au resto mais on s'est régalés

La ville est à proximité avec un marché très agréable dans les rues piétonnes

Top camping

Leon
17-8-2018

Wederom een top vakantie gehad op de ardeche camping.

Kids vermaken zich er goed dan de ouders ook.

Wellicht tot volgend jaar

Mvg familie Boon

Wat een leuke camping! Gericht op jonge kids. Miniclub was super! Leuke meiden. Ook Lenny de Vos vonden de kids geweldig na de minidisco! (nu thuis zingen en dansen ze nog op de liedjes). Waren er samen met vrienden. Wij een kampeerplek en zij een stacaravan. Een week van te voren met de eigenaresse Nathalie gemaild of het nog mogelijk was om bij elkaar te staan. Dit heeft zij geregeld wat onze vakantie nog relaxter en aangenamer maakte. Heerlijk. Zwembaden prima/overzichtelijk en kids hebben zich hier goed vermaakt. Oudste (6) en jongste (4)konden hier ook prima vermaken en alleen van de (aparte) glijbaan. Sanitair mooi/schoon. Restaurant en vooral pizza's heerlijk. Niet duur 16€ 3 gangen-menu. Afhaalmaaltijden van te voren bestellen op een afgesproken tijdstip. Scheelt weer wachten. Zelfs bewoners komen hier eten. Riviertje aan de camping stelt niet veel voor. Indd 1 uur rijden om iets leuks te doen. Intermarche aan overkant. Topper

geweldige camping

Mark
17-8-2018

heel simpel, ik heb nog nooit een betere camping gezien dan deze, wij zullen volgend jaar dan ook weer voor de 4e keer terug komen. er is ook niks wat tegenvalt. sanitair wordt netjes bijgehouden, personeel super criendelijk, animatie is subliem. kortom, een perfecte vakantie

Prima camping

HvdM te Z
17-8-2018

De camping is gelegen in het rustige gedeelte van de Ardeche en is erg gericht op gezinnen met kleine kinderen. In het hoogseizoen voornamelijk Nederlandse gasten

Genoten van een aangenaam verblijf

Een vakantieganger uit Aalsmeer
16-8-2018

Een geweldige camping om met de kinderen heen te gaan. Waren er dit jaar voor het tweede jaar en is weer goed bevallen.

Hele fijne camping

Hessel
16-8-2018

Hele fijne vakantie gehad. Mooi zwembad, prima restaurant. Animate team zeer enthousiast.

Mooie camping met een leuk zwembad, vooral voor peuters ook. Alleen kan het restaurant de drukte niet aan.

Camping sympathique

Frederic
15-8-2018

Bon accueil, équipe sympathique. Quelques manquements à la sécurité (multiprise branchée au sol près des bassins retirée suite à signalement mais présente les jours suivants et enfants qui jouent à côté, absence de détecteurs incendies dans bungalow, quelques jeux pour enfants abîmés donc dangereux lors de l'utilisation... Désolé pour ces remarques désagréables mais la prévention du risque c'est mon métier). Par contre très bonne réactivité en cas de soucis technique. Côté restauration, un service permettant de manger sur le pouce autre que des glaces ou des chips et confiseries serait un plus et le cuisinier devrait réviser ses cuissons (3 repas et 3 fois des viandes archi-cuites malgré une demande de cuisson à point). Le cadre est agréable et verdoyant. Je recommande tout de même ce camping, les enfants étaient ravis.

Super vakantie

G.j.
14-8-2018

Super vakantie gehad snelheid aan de bar kan iets vlotter of uitgebreid worden of zou dit komen door de vele dorstige kelen die er waren vanwege het warme weer.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardèche Camping (Glamping) in Privas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardèche Camping (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ardèche Camping (Glamping) scoort een 8.45 uit 10 op basis van 601 reviews.