Appartement Residences Club Sirius

7.2Goed

• 9.5Ligging t.o.v. pistes
  • 6.5Inrichting
  • 6.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residences Club Sirius voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Residences Club Sirius

• 9Ewoud02-07-2017

prima apartement!

Leuk skigebied, maar niet al te groot. Makkelijk aan te rijden en dicht bij de snelweg. Het appartement zag er verzorgd uit en netjes. Niet echt groot, maar dat is in alle skigebieden.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 7eo26-02-2013

Privé accommodatie pal aan de piste

Het betreft appartementen van particulieren die erg kunnen verschillen. Er zijn gerenoveerde en traditionele. Die laatste zijn over het algemeen eenvoudig tegen een voordelig tarief. Deze was ingericht met grotendeels nieuwe goede (3) bedden en een acceptabele slaapbank. Keuken was wat verouderd maar omdat we niet kookten hadden we daar geen last van. Verder prima meubels, TV, voldoende gerei, etc. Badkamer was netjes. Uitzicht op de piste en ook direct vanuit het appartement op de skies. Prima accommodatie zeker in relatie tot de prijs.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 0sloot4104-01-2012

appartement edelweiss

Wij zaten dit keer in Edelweiss, een heel mooi appartement direct aan de piste en gelijk bij het centrum. Het is ieder jaar maar weer de vraag waar je komt te zitten, want de appartementen zijn prive eigendom. Soms tref je het dat het er super gezellig uit ziet. Nu zelfs een spellen doos en gourmetstel aanwezig. Keurig verzorgd en weer een super vakantie gehad. Wij blijven graag komen in Prapoutel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 6michelluh29-11-2010

Niet geweldig!

Ik zat hier een paar dagen met school. Het appartement was een ramp, het was super klein en spookachtig. Het dorpje stelt niks voor maar je kon er wel goed en lekker skiën. Verwacht er verder dan ook niet veel van!

• 8Fam. de Jong26-11-2008

geweldige skibestemming

De appartementen liggen vlak aan de piste. Ze zijn niet zo groot, maar wat je nodig hebt, is er. Particuliere verhuur, dus de inrichting wisselt soms een beetje. Meestal wel heel compleet, dus inclusief vaatwasser, fonduepan, etc. Het skigebied zelf is behoorlijk groot en érg gevarieerd. Skiën met het hele gezin kan hier prima, maar je kunt ook een dagje knallen, met pikzwarte afdalingen! Après-ski is, zoals vaak in Frankrijk, niet super, maar dat regelen wij dan zelf :-). De plaatselijke supermarkt verkoopt voldoende lekkers! Je kunt overigens ook heerlijk uit eten in de diverse restaurants (vooral de raclette is hmmmm). Wij gaan komend seizoen voor de derde keer naar dit prachtige skigebied.

• 8fam sloot28-08-2008

aan de piste

leuke appartementen direct aan de piste met balkon. verwacht geen luxe, maar daar is de prijs ook na. je kan er goed uit eten en apres ski word wel steeds leuker als je in de vakantie weken gaat bij K2. je mag er op verzoek je eigen cd's draaien. wij komen er al meerdere jaren en blijven het leuk vinden. ook de piste is voor ieder wat wils.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Adriaan Kempe26-02-2008

De indruk was goed toen we daar aankwamen, de ligging is heel goed, de pistes kan je aanraken vanuit je kamertje(zo groot zijn de kamers niet) waar wij zaten hadden ze niet echt de smaak te pakken qua inrichting maar al met al zeer goed

• 7Bassie26-02-2008

niet heel ruim maar wel gezellig! de pistes zijn zeer dichtbij en goed begaanbaar voor beginners. het centrum heeft alles wat je nodig hebt maar wel jammer van de weinig apres ski gelukkig spreken de skileraren wel redelijk engels

• 7Jennifer12-02-2008

De appartementen zijn heel klein. De afwas waren ze precies vergeten te doen, maar voor de rest was het wel proper en netjes. Niet elk appartement heeft een terras wat wel jammer is. De appartementen zijn dicht gelegen bij de pistes en tijdens je laatste afdaling kan je voor de deur stoppen. Ook zijn de appartementen dicht bij het "centrum" en de winkel gelegen.

• 7Imke10-02-2008

Het appartementencomplex ligt aan de piste. Is niet groot maar wel netjes. Nabij het centrum(pje)en restaurantjes. Weinig apres ski, maar wel fijne pistes. Aanrader voor weinig geld!

Gereisd met vrienden in februari 2008

1 tip over Appartement Residences Club Sirius

• sloot41, 04-01-2012 Rapporteren

Wij gaan al jaren via sneeuwfun, dan heb je nederlandse leerlaren. En ze organiseren ook nog eens spelletjes voor de kinderen.

0 vragen over Appartement Residences Club Sirius

Appartement Residences Club Sirius info