Appartement Résidence Les Jardins de la Vanoise

4Onvoldoende

• 4.1Inrichting
  • 4.1Hoeveelheid ruimte
  • 6.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Jardins de la Vanoise voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Résidence Les Jardins de la Vanoise

• 0Liang liem 13-01-2012

Nooit meer

11 persoons apartement gehuurd op de 4 de verdieping, plek voor 8 personen in slaapkamers de rest moest in de woonkamer slapen. Op de site staat " genieten van het uit zicht in elk apartement" Om dit te kunnen doen moest je op/ in het " terras" op een stoel staan om wat van de buiten lucht te zien. Zo deprimerend dat we na 2 dagen een ander huis gehuurd hebben ( € 1850,- armer) onze tijdelijke buren die twee dagen later aan kwamen en een zelfde apartement hadden hebben het maar een halve dag uitgehouden. Zij waren met 4 personnen en zijn overgeplaatst naar een 6 pers appartement, ons werdt een appartement in een dorp 40 km verderop aangeboden ( dwz extra kosten nieuwe skipas etc ) of twee kleine apartementen in het zelfde complex , dus met zes in de woonkamer slapen en geen privacy etc. Na de zelf geregelde verhuizing en het snel vergeten van al het extra uitgegeven geld toch een geweldige vakantie gehad met veel sneeuw Fde

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Verschuren12-01-2011

Mooie appartement in pitoresk dorp

De eerste week van januari waren wij met z'n vieren in een 8-pers. app. Vandaar de '8' voor de hoeveelheid ruimte in het rapport. Ook de prijs/kwaliteit krijgt een hoog cijfer omdat dit een goedkope week was (450 euro) t.o.v. het hoogseizoen (2499 euro). Het appartementcomplex ligt ideaal: de voorkant ligt in de hoofdstraat van Pralognan, aan de achterkant beginnen/eindigen de pistes en de skiklassen en onder het complex vertrekt de gondel. De app. zijn goed ingericht (vaatwasser,combimagnetron, wasmachine, wasdroger), gezellig, schoon. Dekbedden aanwezig. Onder het pand is een parkeergarage tegen betaling (let wel op met suv-types met dakkoffer). In de kelder is de skilocker, trap op en je staat op de piste. Les Jardins is ideaal voor gezinnen met kinderen en voor beginnende skiërs omdat het gebied niet zo groot is en veel blauwe pistes heeft.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011