Camping Municipal Le Chamois

2 reviews over Camping Municipal Le Chamois in het Nederlands

Prachtig gelegen camping

basdekoning
28-7-2013

We hebben drie nachten op deze camping gestaan als uitvalsbasis voor onze bergtochten. De camping ligt fantastisch aan de rand van het dorp op ruim 1400 meter tussen de hoge bergen. De wandelroutes lopen langs de camping. Het sanitair is schoon, er is veel ruimte en de camping is goedkoop (12,50 p.n. voor een tent, auto en twee personen). Als je in een berghut wilt slapen maar je tent wilt laten staan betaal je minder voor die nacht. Een nadeel is dat het een groot veld is zonder schaduw. Ook wat minder is dat er vrijwel alleen hurktoiletten zijn. De camping is heel 's avonds en overdag heel stil, vooral wandelaars en een paar gezinnen.

Gereisd Met partner in juli 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Chamois in Pralognan-la-Vanoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Chamois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.