Camping L'International

Camping L'International
8,5

6 tips over Camping L'International

Simone, 15-8-2014
Markt in verderop gelegen Ruoms is erg gezellig. Ballazuc is prachtig historisch dorp in de buurt. Strandbad Isla-cool-douce op loopafstand. Vanuit het dorp kan je heerlijk wandelen door de bergen.
Patrick, 8-9-2013

Strand Isla Cool Douce!

Speciale wanderling met Edwin;

Kano-en met Edwin;

Vissen in de rivier;

De markt in Ruoms;

Birgit en Robert, 24-8-2012

Uitstapjes: Balazuc,strandje oploopafstand van de camping(Isla cool douch),Kanotocht georganiseerd door Edwin, Vallon pont d`-Arc,Voque,Viviers,Orange, Nimes,Ruoms (avond markt) ,Pont du Diable,

La Beaume,

ronald, 14-8-2012
Plaatsjes Balazuc, Labeaume, Ruoms, historisch met markten en zwemmogelijkheden op nog geen 5 km allemaal, In Grospierres natuurlijke bron erg mooi met vervallen historisch dorpje op de top voorbij de bron, point d'arc in de buurt met het plaatsje Vallont leuke winkeltjes.
Jort, 23-7-2012
Ook in de buurt is veel te doen: het mooie zandstrand en de rotsen van Isla Cool Douce (gratis voor campingbewoners!), mooie dorpjes en toffe fietsroutes. Op wandelafstand een wijnboer, bio-winkeltje en grote SPAR.
Fam van der Woude, 13-2-2012
Excurcies zeker de moeite waard Edwin helpt of met uitzoeken of organiseerd. Evt op verzoek, bedankt voor de leuke vakantie Edwin