Géén boekingskosten

Camping L'International

FrankrijkRhône - AlpsPradons (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping L'International voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 60 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

61 Reviews over L'International

• 1Jeannette24-08-2021

WAARDELOOS, NIET NAARTOE GAAN.

Campingeigenaar is uitgeblust, onderneemt niets en is niet voor rede vatbaar. Voor alles wat niet goed is geeft hij de schuld aan iemand anders. Er was een grote inspectie toen wij er waren en ze kwamen niet goed uit de verf. Er moest ineens van alles veranderd worden en het zwembad werd meteen gesloten. We zijn verkast maar het heeft wel een deel vanonze vakantie bedorven.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 4Dirk Hendrik24-08-2021

Teleurstellend

helaas is de eigenaar wat uitgeblust. Veel zaken die op de site worden beloofd zijn niet meer aanwezig of worden niet meer georganiseerd. Wij zijn na 10 dagen van deze camping vertrokken naar een andere camping in Pradons. Wat op zich waardeloos is, je moet alles weer inpakken (vouwwagen) en daarna weer alles neerzetten. Of je past je site aan of je zorgt dat je nakomt wat je beloofd. voor onze begrippen een prijzige camping. Maar dit is op geen enkele wijze waargemaakt. Er is een mooi entertainment terrein, maar dit lag er desolaat en onverzorgd bij. Terwijl er op eenvoudige wijze wat van te maken is. Echt jammer allemaal.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 3Jo17-08-2018

Een slapeloze drama.

Ik herken mijn ervaring met deze camping absoluut niet met de reviews van 2017. We dachten bij aankomst dat we op de verkeerde camping waren. De camping ligt dicht bij een drukke doorgaande weg en dit hoor je goed als je in je tent ligt te slapen. Er waren geen snacks te koop en voor drank en ijs was er vaak niemand aanwezig bij de receptie. Ook voor je brood 's morgens moest ik vaak meerdere keren naar de receptie lopen. Je kan vanaf de camping in de rivier komen, maar je kan niet gezellig aan de rivier liggen/zitten. 's Nachts was er geen licht in het toiletgebouw. Aan feestende jeugd, een huis 40m van de camping vandaan, werd niets ondernomen door de campingeigenaar. Hij lijkt heel vriendelijk totdat er iets gebeurt wat hem niet zint en dan komt zijn ware aard naar boven. Wij zijn na 6 nachten slecht slapen vertrokken en de Nederlanders die daar stonden waren allen zeker niet van plan om naar deze camping terug te keren.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 10Jaccard15-07-2017

Le Paradis à un Nom *Camping International de Prad

Nous sommes venu en famille pour les vacances d'été. À notre très grande surprise nous avons découvert un petit paradis sur terre Nous avons séjourné dans un mobile home avec tout le confort que nous aurions aimé avoir dans ce genre d'endroit. Côté à infrastructures: Le camping dispose d'une magnifique piscine avec un jacuzzi et des transats. Il y aussi un bar et des terrasses qui donne sur l'Ardèche. Il y a aussi la possibilité de faire des descentes en canoë accompagné avec le responsable du camping qui est un ancien champion de la discipline donc en toute sécurité. Ce que nous retenons le plus de notre séjours c'est la gentillesse et l'amabilité des patrons du camping Edwin et Yolande, nous avons découvert 2 personnages d'une simplicité et d'une justesse rare qui nous a réchauffé le cœur tout à long de notre séjour. Edwin et Yolande sont prêt à ce mettre en 4 pour satisfaire vos besoin et sont la pour vous conseiller aussi bien pour les activités à faire dans la région que pour tout autres petits soucis. Nous avons eu la chance de vraiment nous lier d'amitiés avec eux et de partager des super moments. Le staff est essentiellement familiale et cela ce ressent des l'arrivée, il y a toujours un mot, un geste, pour que les hôtes ce sente bien. Je peux que conseiller ce camping à tout à chacun et ce qui est sur c'est que nous y retournerons le plus rapidement possible. Edwin et Yolande nous vous remercions du plus profonds de notre cœur ❤️ pour ce magnifique séjour et de nous avoir ainsi considéré comme vos amis, c'est un grand honneur pour nous d'avoir pu faire votre connaissance et nous vous considérons aujourd'hui un peu comme faisant parti de notre famille. Un gros becs et vivement l'année prochaine, quoi que nous pensons déjà revenir en week-ends au mois de septembre Christian, Violaine, Siane et Malone

Séjour du juillet 2017 - voyage en famille

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9gilberte29-06-2017

fantastiche vakantie plaats!!

Camping international is een zalige camping. Het was er heerlijk vertoeven. De eigenaars zijn heel sympathieke mensen die ook veel tips geven. De mobilhome was in prima staat. Prachtig gelegen aan de ardeche. Wij komen zeker nog terug. Koppel uit Westerlo

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Giovannini Elisabeth & Serge26-06-2017

Une grande famille

Nouveau client du camping International de Pradons nous avons découvert avant toute chose une région magnifique toujours inondée de soleil. Quand au camping il n'offre peut être pas les prestations d'un 5 étoiles mais nous y sommes comme dans un havre de paix. Les propriétaires sont super accueillants et très vite on se sent comme un membre de la famille. La plupart des résidents sont des habitués. Peut être un signe d'une certaine dolce vita à la sauce "international" Un camping à taille humaine pour se reposer et se ressourcer. A découvrir

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Anne en Koen21-09-2016

Ideaal voor een gezin met (kleine) kinderen.

3 weken gekampeerd in juli/aug met 2 kindjes van 3 en 5. Een fijne kleinschalige en overzichtelijke camping. Perfect zwembad voor jong en oud. Voldoende lig en zit mogelijkheden bij het zwembad, schoon en regelmatig controle van Edwin (eigenaar). Camping ligt aan de rivier waar je heerlijk kunt vissen, zwemmen, kanovaren (en kijken naar kanovaarders), dobberen en met het vlot kunt spelen. Binnen 900 meter meerdere plekken langs de rivier waar je zo heen loopt en lekker kunt zitten, zwemmen, dammetjes bouwen ed. Isla Coule Douce is ook erg leuk. Super mooi gelegen in de bocht van de rotsen, groot strand, veel te zien, zwembaden, speelattributen en een terras waar je heerlijk kunt eten. Veel mooie pittoreske plaatsjes (op 2 km (mooi nieuw aangelegd fietspad daar naartoe) Ruoms waar je o.a. lekker kunt eten) in de nabije omgeving om te bekijken en dichtbij Valon Pont D'Arc. Edwin is een hele prettige man, onze kinderen waren gek van hem (en andersom). Het toiletgebouw is echt nog een wat ouder Frans gebouw, maar altijd schoon en heel rustig (2 normale toiletten) en warme douches. Echt een aanrader, wij hebben enorm genoten en komen graag weer in de toekomst. Edwin heeft ook erg leuke tips in de omgeving om te bekijken en op een dag te combineren. Hij stippelt graag een route voor zijn gasten uit.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

edwin , de campingeigenaar, eigenaar-uitbater, 24-11-2016

erg bedankt ,anne en koen voor jullie oprechtheid , jullie vriendelijkheid en gezelligheid , jullie waren heel aangename gasten ,en wij hopen jullie dan ook op een zekere dag terug te mogen begroeten. Wat die twee rakkertjes betreft , ja ik vind hen inderdaad twee heel leuke kinderen , ik heb vaak gelachen met hun gekke toeren en hun uitleg over bepaalde situaties , echt grappig , ja ik ben ook maar een gevoelige grootvader,en er is niets leuker dan spontane en enthoesiaste kinderen

• 8maaike_0101-09-2015

Kleinschalige camping met een zéér goede sfeer.

Als van rust maar toch ook van gezelligheid houdt is dit een zeer leuke camping. Eigenaar Edwin (spreekt zowel Frans als Nederlands) zorgt voor een fantastische sfeer, voor zowel jong als oud. Hij organiseert veel (vooral voor gezinnen), is altijd in voor een gezellig praatje en als er iets geregeld moet worden schiet hij direct te hulp. Zwembad prima voor het aantal campinggasten en op loopafstand van een heerlijk strandje waar overigens ook een zwembad met groot terras is. Wij hebben hier 5 dagen gestaan en hebben ons prima vermaakt!

• 6Staat v/h sanitair

edwin , campingeigenaar, eigenaar-uitbater, 24-11-2016

bedant voor jullie reaktie , voor ons een fijn gevoel dat jullie het naar de zin hebben gehad , is voor ons heel belangrijk , omdat wij heel goed beseffen dat een geslaagde vakantie heel belangrijk is , als je daarna weer een jaar aan de slag moet , hopelijk mogen wij jullie nog eens welkom heten in de toekomst

• 8Fam. Kok30-08-2015

Gezellige sfeer

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze kleine camping bij Edwin en Yolanthe. De camping zelf is netjes en goed onderhouden. Het sanitair is in z'n geheel aan vervanging toe. Wat volgens mij ook op de planning staat. Overdag genoeg te beleven. Kano tocht, onder begeleiding van Edwin. Berg wandeling onder begeleiding van Edwin is prachtig. Verder is het strandje Isla Cool douce een heerlijke plek om te liggen en van de rotsen te springen. Of lekker op het terras zitten genieten. 's Avonds een BBQ avond of een muziek avond, gewoon gezellig. Het mooiste was dat echt alle kinderen van de camping samen speelden, niemand uitgezonderd. Wij zagen onze zoon en dochter 's avonds laat weer terug komen met een lacht op het gezicht. Kortom: Geweldige sfeer op deze camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

edwin , de campingeigenaar, eigenaar-uitbater, 24-11-2016

bedankt voor de positieve reaktie , en fijn dat jullie een fijne vakantie hadden bij ons , dat is voor ons het voornaamste. Het sanitair gebouw is inderdaad een beetje verouderd , maar drie keer daags gepoetst , en 1ruime douche en 1 toilet beschikbaar per 2 gezinnen , hetgeen een ongelooflijke luxe is voor een camping,altijd een douche of toilet beschikbaar , lekker schoon en fris,maar wij gaan eraan werken om te vernieuwen en te verbeteren

• 8samdaan11-08-2015

leuke gezellige kleine camping

We zijn 2 weken op de camping geweest; gezellig , kleinschalig. aanvankelijk merendeel nederlands, later omgedraaid. Goed naar de zin gehad; Edwin & Jolande zijn super !!! Hebben het zelf erg druk met de diverse activiteiten op en rondom de camping....minpunt : het sanitair moet beter... Verder prima tijd beleefd! Mooie uitvalsbasis om actief en cultuur met elkaar te combineren

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

edwin en Yolande, eigenaar-uitbater, 24-11-2016

bedankt voor jullie verblijf bij ons , en bedankt voor jullie opmerkingen wij nemen nota om het sanitair te moderniseren , en wij zijn vooral blij dat jullie een fijne vakantie hadden , bedankt ook voor de personnlijke complimenten

Camping L'International info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar