Camping Les Coudoulets ****

Camping Les Coudoulets
Camping Les Coudoulets
9,1

211 reviews over Camping Les Coudoulets in het Nederlands

Het sanitair is erg goed, mooi en vooral schoon. Gelukkig geen muntjes nodig voor de douche.

De 'broodjes' service (voor 20:00 bestellen), volgende ochtend verse baguettes of andere broodjes is ons erg goed bevallen.

De camping is voorzien van erg ruime plekken, ook met schaduw.

Je kunt vanaf de camping zo naar de rivier lopen (100m vanaf rand camping). Erg mooie locatie dus.

Het restaurant op de camping is heel erg goed, lekkere (ook plaatselijke) gerechten, voor een betaalbare prijs. Je moet wel vooraf reserveren ivm drukte.

Het zwembad op de camping is groot, schoon en ook recent gebouwd.

Al met al vonden wij deze camping een echte aanrader!

Enige minpuntje is dat er geen campingwinkel is. In het dorp Pradons zit een supermarkt, maar dit is een aflopende zaak. op 4km afstand zit een supermarche!

Ik heb een super vakantie gehad daar👍

Ed van Zetten, 19-10-2017

Hoi, wij waren 7 juni gekomen, en hebben daar 3 weken gestaaan met de caravan , we werden vriendelijk ontvangen, en ze konden bij de receptie een beetje nederlands praten en dat was ook fijn.en we hadden een leuke plaats.En het zwembad was lekker en de lig bedden waren erg goed. Ik heb voor het komende jaar alweer een aanvraag gedaan voor de zelfde plaats. Dus ik kan iedereen aanraden ga er eens naar toe. Want je kan er ook lekker eten.

Geweldig

Fam. Wouters, 19-10-2017

Een fijne mobile home met airco, heel fijn in de warme periode dat wij er waren.

Lekker afkoelen in het mooie zwembad en aan de rivier.

Prima restaurant en een erg schone camping.

Vriendelijk personeel, altijd bereid om te helpen.

Hier komen we zeker voor de 3de keer terug.

Prima camping

Rinus Meijers, 27-9-2017

Prima camping, mooi en schoon sanitair en een ooi zwembad. Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. We waren hier voor de tweede keer en komen nog wel eens terug.

Hondeneigenaren moeten beter op hun honden passen!,,

Hs VELDMAN, 12-9-2017

Hondeneigenaren moeten beter op hun honden passen!,,

Volgend jaar weer

Mieke, 10-9-2017

Wederom fantastisch, vorig jaar in een grand comfort, nu dit jaar in een premium caravan met hangmat, vaatwasser en airco. Weer geboekt voor volgend jaar maar dan met vouwwagen.animatie team was dit jaar super! Dikke 10! Bedankt Renske en Rodi. Eigenaren zijn erg behulpzaam, indien klein probleempje dan wordt dit direct opgelost. Voor de rest zie overige commentaren,ik kan er niets aan toevoegen.

Beste camping ever!

Manon, 5-9-2017

Deze camping is geschikt voor mensen die van rust en kwaliteit houden, maar toch een levendige camping willen met wat gezelligheid. De camping is zeer goed onderhouden. Overal hagen van oleanders en veel schaduw door bomen. Het nieuwe gedeelte heeft wat minder schaduw. Het zwembad bestaat uit 3 middelgrote zwembaden met veel ligbedden. Het peuterbad is echt te gek, groot en diverse speeltoestellen, een riviertje en een bruggetje. Je peuter kan zich hier uren vermaken. De camping ligt direct aan de rivier. Er is zelfs een zandstrandje. Er kan goed gezwommen/gespeeld worden want de rivier heeft daar weinig stroom. Het restaurant is top. Huisgemaakte verse pizza's voor 8 euro. En een halve liter wijn voor 7 euro. Er zijn genoeg oudere kinderen, omdat de gezinnen steeds terugkomen en de kinderen meegroeien. De plekken met privesanitair zijn super, dan heb je een grote badkamer tot je beschikking. De (nieuwe) stacaravans boek je al voor 700 euro in het hoogseizoen.

Fantastische vakantie mogelijk gemaakt door deze camping,

Reinjder En Marga BERGHUIS, 4-9-2017

Fantastische vakantie mogelijk gemaakt door deze camping, mooie ligging, goede bereikbaarheid, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prachtige caravan met heel gezellig terras

Nathalie Et Gregory VAN ROMPAY-BEELAERTS, 29-8-2017

Prachtige caravan met heel gezellig terras. Heel leuk zo tussen de bomen.

Zeer mooie camping, zeer goed onderhouden!

Heel leuke zwembaden voor de kinderen.

Bar is gezellig om te zitten en fijn dat het zo dicht bij het zwembad is.

Geweldige camping!

René VLUGGEN, 29-8-2017

Goede mooie camping. We komen graag nog een keer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Coudoulets in Pradons (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Coudoulets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Coudoulets scoort een 9.05 uit 10 op basis van 324 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: