Camping Les Coudoulets

Camping Les Coudoulets

Omschrijving
Camping Les Coudoulets in Pradons ligt direct aan de Ardèche met ruime kampeerplaatsen. Kinderen vermaken zich hier in de Lenny Club of in het waterspeelpark. Ook de meerdere zwembaden, waarvan een bij minder weer overdekt is, doen het goed bij families. Je kunt zelfs op de fiets naar Vallon Pont d'Arc of naar het dichterbij gelegen plaatsje Ruoms.

Laatste review

Mooie camping met goede sfeer.

familie Dijkstra,
3-12-2018

Kleine overzichtelijke camping, ideaal met kleine kinderen. De sfeer hier is zeer gemoedelijk, het zwembad is prachtig en het restaurant heeft goed en betaalbaar eten, ook afhaal.

Animatie is erg leuk voor alle leeftijden. 1x per week kunnen de kinderen pony rijden, dat vonden ze echt geweldig.

Dames en heren sanitair is 1, even wennen maar wel schoon en geen wachtrijen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

234 reviews over Camping Les Coudoulets in het Nederlands

Mooie camping met goede sfeer.

familie Dijkstra,
3-12-2018

Dames en heren sanitair is 1, even wennen maar wel schoon en geen wachtrijen.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Janneke,
1-12-2018

Top camping. Vriendelijk personeel. Keurig nieuw en modern sanitair. Een heerlijk zwembad, zeer hygiënisch. Een fijn restaurant en bar.

Camping is vooral gericht op kinderen tot 12 jaar. Maar er zijn zeker ook tieners.

De camping ligt aan de rivier met een eigen strandje.

Supermarkten zijn dicht in de buurt.

Wij zijn meerdere keren op deze camping geweest en we hebben het altijd heerlijk gehad.

Gewoon goed.

Fam.Martens,
16-9-2018

Voor de vierde keer op deze camping geweest. Het is er netjes en het sanitair word netjes bijgehouden. Het restaurant met afhaal mogelijkheden is goed en voor een normale prijs. Zwembad voor jong en oud en bij winderig of slecht weer overdekbaar (gedeelte). De rivier is lekker om te zwemmen en pootje baden. Op de rivier zit voldoende vis. Barbeel, karper ( heb er dit jaar een karper van 25 pond gevangen) en veel klein vis. Kortom een fijne vakantie gehad op camping Les Coudoulets.

ANWB camping

Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Niels De Haan,
10-9-2018

Prima vrij kleine camping maar wel met alle faciliteiten. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Vlakbij de rivier en leuk zwembad. Mooie accommodatie en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Super camping, een echte aanrader!

Familie Klein,
9-9-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad. De camping is niet zo heel groot, maar heeft voldoende faciliteiten: een mooi toiletgebouw met rustgevende muziek, gezellige animatie voor jonge kinderen met mascotte Lenny de Vos, een fantastisch zwembad waar we bijna elke dag zijn geweest, een goed restaurant (en afhaal) tegen normale prijzen en erg lekker o.a. pizza's, lasagnes, kipnuggets, frietjes etc. Daarnaast ligt de camping vlakbij de ardeche (zonder gevaar voor overstroming) waar de kinderen lekker in konden spelen en kun je er prima wandelen en fietsen.

De camping ligt in een klein dorpje Pradons, maar wel vlakbij allerlei toeristische plaatsen en bezienswaardigheden. De spar in het dorp was op loopafstand, de grote supermarkt Super U (met heel veel kassa's 😁)op ongeveer 4.5 km en de Lidl in vallon pont d'arc op ongeveer 8 km.

Annemie,
26-8-2018

Voor de derde keer op de camping het is er super . Heel leuk voor kleine kinderen . Lekker eten mooie omgeving . Kom graag weer terug

Super Camping

Sander Berkhout,
20-8-2018

Zeer leuke ,goed verzorgde camping. Goede niet te opdringerige animatie op de door de weekse dagen, voor onze kinderen.

Zeer goed restaurant, waardoor het iedere avond erg gezellig is. Ook voor de restaurant gasten wordt er bij het naast gelegen theater vaak iets georganiseerd.

Camping kunnen wij zeker aanbevelen.

1 minpunt, door droogte geen gras op de campingplaatsen,waardoor alles erg stoffig wordt.

Wij hebben 2.5 week enorm genoten van de vele faciliteiten die de camping heeft.

Enige minpunt was het reserveren van bedden bij het zwembad door andere gasten! Hiervoor dient u beter te controleren.

Weer genoten van deze topcamping, ruime plaatsen en mooi

Pascal,
10-8-2018

Weer genoten van deze topcamping, ruime plaatsen en mooi sanitair

Camping is fantastisch, medewerkers zeer aardig en relaxed! Fijne vakantie sfeer.

Het cijfer 7 voor kindvriendelijkheid is gebaseerd op het feit dat de animatie wat uitgebreider en afwisselend zou mogen zijn. Kinderen die niet zo van knutselen houden, zullen minder blij zijn met de middagactiviteiten. De animatie is afgestemd op kinderen tot ca. 8 jaar, voor kinderen die net wat ouder zijn is er minder te beleven.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Coudoulets in Pradons (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Coudoulets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.