Géén boekingskosten

Camping Les Coudoulets

FrankrijkRhône - AlpsPradons (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Coudoulets voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 578 reviews
+60/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 578 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Coudoulets in Pradons ligt direct aan de Ardèche met ruime kampeerplaatsen. Kinderen vermaken zich hier in de Lenny Club of in het waterspeelpark. Ook de meerdere zwembaden, waarvan een bij minder weer overdekt is, doen het goed bij families. Je kunt zelfs op de fiets naar Vallon Pont d'Arc of naar het dichterbij gelegen plaatsje Ruoms.

590 Reviews over Les Coudoulets

• 9Mirjam van Putten28-07-2022

Mooie en verzorgde camping

Een fijne camping: schoon, veel groen, mooi en leuk zwembad. Verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Ijsje, restaurantje, klein speeltuintje, animatie ook in NL en een geweldige stacaravan. Goede bedden, vaatwasser, goed geïsoleerd en super airco. De camping ligt vlakbij een kleine Spar supermarkt en op 10 min van een grote super U. Leuke en mooie stadjes in de omgeving, avondmarkt, grotten en natuurlijk de Ardeche: lekker zwemmen en spelen met de stenen. Neem waterschoenen mee! Je moet wel overal met de auto naar toe, maar alles is dichtbij. Veel plezier.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Martijn Dijkstra07-07-2022

Geweldige vakantie, voor herhaling vatbaar!

Prachtige, schone camping met volop faciliteiten voor (jonge) kinderen. Ruime en schone stacaravan welke mooi ligt tussen flink wat groen. Sanitairgebouw is ruim en schoon. Bij het restaurant kan heerlijk gegeten worden voor een goede prijs, de mosselen zijn een aanrader. Kinderen kunnen vanuit hier mooi spelen in de speeltuin welke kort binnen bereik ligt. Zwembad is een paradijs, met een groot bad, kinderbad met speeltoestel, 2 glijbanen en voldoende bedjes (voorseizoen) ontbreekt het hier nergens aan. Animatie is aanwezig en houden de kids leuk bezig. Ardèche is goed te bereiken vanuit de camping echter hierin zwemmen is met jonge kinderen bijna niet te doen door de grote keien die je door moet om tot daar te komen. Wij zullen zeker de overweging maken om hier nog eens terug te komen.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Joost02-07-2022

Prima camping met vriendelijk personeel.

Drukke camping (ook in voorseizoen ) Mooie plaatsen. Centrale ligging. Mooi zwembad. Ook hier mensen die zich al vroeg een plek toe eigenen voor de hele dag Goed onderhouden sanitair. Restaurant waar je voor een nette prijs lekker kunt eten. Vriendelijk klantgericht personeel. Top camping. De rivier was deze keer vies en er was ook niet echt een strand of plaats waar je lekker kon zitten en zwemmen. Grote keien en weinig water. De camping ligt dan wel aan de Ardeche maar je hebt daar niet echt een voordeel aan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Martens12-06-2022

Zoals gewoonlijk weer goed.

Eind april begin mei weer verbleven op de camping in een mobile home. Alles weer netjes en schoon bij aankomst. Was lekker rustig op de camping maar voldoende mensen om her weer lekker gezellig te hebben. Het zwembad overdekt ivm de koude wind dus binnen zwemmen was weer erg lekker en warm. VOOR DE VIS FANATEN. Op de rivier zwemmen karpers rond van ongeveer 6 pond tot 34 pond. ( gevangen in naseizoen 2019 ) ook weer dit jaar 2 grote karpers van 12 pond en 1 van 22 pond in 2 uurtjes vissen. Zoek en blijf rustig bij voeren en je vangt er wel in korte tijd.

• 9Heijnens10-06-2022

Topcamping met zeer vriendelijke eigenaren !

Topcamping, mooie ruime plaatsen, zeer vriendelijke ontvangst, flesje wijn bij vertrek, alles tip top in orde ! Wij hebben een fantastische week gehad en komen graag terug ..

• 9E.A.01-06-2022

Mooie camping en vriendelijke eigenaren en mooie ruime plaatsen.

• 9Frank11-05-2022

Heerlijke vakantie

Echt een hele fijne camping en fantastische ligging langs de Ardèche. Mooie, indien gewenst beschutte plekken, schoon en keurig sanitair, leuk zwembad en vriendelijk personeel. In de omgeving ook meer dan genoeg te doen, aanrader is een kano-tocht op de Ardèche en het Bois de Paiolive voor prachtige wandelingen langs/door rotsformaties. Top vakantie gehad, ook in mei (heeft natuurlijk ook te maken met het mooie weer:)

• 8Erik Pesch08-05-2022

Heerlijk

Mooie grote plekken, privé. Prachtige privé sanitair. Heerlijk zwembad. Zeer vriendelijk personeel.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Rob T05-05-2022

Aanrader voor jong en oud.

Werkelijk een prima camping. We waren er van eind april tot en met 5 mei met caravan en hond. Echt een super plek. Plaatsen groot en keurig afgezet. Toiletgebruik prima en schoon. Honden douche aanwezig. Camping grenst aan de rivier de Ardèche. Heeft een eigen zwembad en mini restaurant. Camping is keurig onderhouden. Medewerkers zijn vriendelijk en spreken meerdere talen.

• 10Eetgelegenheden
  • 1M.07-09-2021

Nooit meer

We hebben hier afgelopen zomer geboekt. En betaald. Een Grand comfort plaats. De plaats was mooi. In de diepte zag je de kano's op de Ardèche voorbij varen. Alleen de afrastering was triest. Niet, kapot of gedeeltelijk afgezet met gaas. Met erachter een afgrond van minstens 20 meter. We boeken met drie kinderen. De jongste is 2 jaar. Sorry dat is geen plaats voor een twee jarige. Geen vakantie voor ons en wachten tot ze de afgrond in valt. Hoe zie je dat dan voor je met een ondernemende peuter? Het alternatief was een andere plaats waar we zwenkwielen voor de caravan nodig hadden. We zijn vertrokken naar een andere camping. Een gedeelte van ons geld hebben we na een email terug gekregen. Ik snap werkelijk niet dat deze camping genomineerd is tot camping 2021.... Maar dat is door onze persoonlijke ervaring. Géén coudoulet meer voor ons.

Camping Les Coudoulets info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar