Camping Les Coudoulets

Camping Les Coudoulets
9,1

Omschrijving
Camping Les Coudoulets in Pradons ligt direct aan de Ardèche met ruime kampeerplaatsen. Kinderen vermaken zich hier in de Lenny Club of in het waterspeelpark. Ook de meerdere zwembaden, waarvan een bij minder weer overdekt is, doen het goed bij families. Je kunt zelfs op de fiets naar Vallon Pont d'Arc of naar het dichterbij gelegen plaatsje Ruoms.

247 reviews over Camping Les Coudoulets in het Nederlands

Mooie camping met goede sfeer.

familie Dijkstra,
3-12-2018

Kleine overzichtelijke camping, ideaal met kleine kinderen. De sfeer hier is zeer gemoedelijk, het zwembad is prachtig en het restaurant heeft goed en betaalbaar eten, ook afhaal.

Animatie is erg leuk voor alle leeftijden. 1x per week kunnen de kinderen pony rijden, dat vonden ze echt geweldig.

Dames en heren sanitair is 1, even wennen maar wel schoon en geen wachtrijen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Janneke,
1-12-2018

Top camping. Vriendelijk personeel. Keurig nieuw en modern sanitair. Een heerlijk zwembad, zeer hygiënisch. Een fijn restaurant en bar.

Camping is vooral gericht op kinderen tot 12 jaar. Maar er zijn zeker ook tieners.

De camping ligt aan de rivier met een eigen strandje.

Supermarkten zijn dicht in de buurt.

Wij zijn meerdere keren op deze camping geweest en we hebben het altijd heerlijk gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige camping

Yvonne,
23-9-2018

Wij hebben ons goed vermaakt op deze mooie, nette en kindvriendelijke camping. Alles goed onderhouden en een erg mooi zwembad. Ruime plaatsen met privacy en genomen schaduw!

Top vakantie!!

Arnoud,
18-9-2018

Een super vakantie. Hele goeie Camping!!

Mooi ligging, schoon en mooi sanitair. Mooie en ruime plekken. Goed eten. Ik kan geen min puntje bedenken.

Gereisd anders in september 2018

Fijne, overzichtelijke, kindvriendelijke camping. Mooie plaatsen, fijn restaurant. Bij zwembad weinig schaduwplekken.

Gewoon goed.

Fam.Martens,
16-9-2018

Voor de vierde keer op deze camping geweest. Het is er netjes en het sanitair word netjes bijgehouden. Het restaurant met afhaal mogelijkheden is goed en voor een normale prijs. Zwembad voor jong en oud en bij winderig of slecht weer overdekbaar (gedeelte). De rivier is lekker om te zwemmen en pootje baden. Op de rivier zit voldoende vis. Barbeel, karper ( heb er dit jaar een karper van 25 pond gevangen) en veel klein vis. Kortom een fijne vakantie gehad op camping Les Coudoulets.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Het was een erg fijne camping gericht op kleine kinderen, wat erg fijn was met onze kleintjes. Personeel was erg vriendelijk en het eten in het restaurant was erg goed. Onderhoud van de camping was ook erg goed.

Gereisd anders in september 2018

Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Niels De Haan,
10-9-2018

Prima vrij kleine camping maar wel met alle faciliteiten. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Vlakbij de rivier en leuk zwembad. Mooie accommodatie en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Super camping, een echte aanrader!

Familie Klein,
9-9-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad. De camping is niet zo heel groot, maar heeft voldoende faciliteiten: een mooi toiletgebouw met rustgevende muziek, gezellige animatie voor jonge kinderen met mascotte Lenny de Vos, een fantastisch zwembad waar we bijna elke dag zijn geweest, een goed restaurant (en afhaal) tegen normale prijzen en erg lekker o.a. pizza's, lasagnes, kipnuggets, frietjes etc. Daarnaast ligt de camping vlakbij de ardeche (zonder gevaar voor overstroming) waar de kinderen lekker in konden spelen en kun je er prima wandelen en fietsen.

De camping ligt in een klein dorpje Pradons, maar wel vlakbij allerlei toeristische plaatsen en bezienswaardigheden. De spar in het dorp was op loopafstand, de grote supermarkt Super U (met heel veel kassa's 😁)op ongeveer 4.5 km en de Lidl in vallon pont d'arc op ongeveer 8 km.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad, stacaravan was van alle gemakken voorzien. Mooie plekken met groen en schaduw. Veel privacy

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Coudoulets in Pradons (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Coudoulets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.