Camping Les Coudoulets

Camping Les Coudoulets

358 reviews over Camping Les Coudoulets in het Nederlands

Enige minpunt was het reserveren van bedden bij het zwembad door andere gasten! Hiervoor dient u beter te controleren.

Super camping

Accueil très professionnel

Idéal pour les enfants ( piscine et activités ) ainsi que pour les adultes (piscine,rivière et villes toutes proches)

Weer genoten van deze topcamping, ruime plaatsen en mooi sanitair

ANWB camping

Camping is fantastisch, medewerkers zeer aardig en relaxed! Fijne vakantie sfeer.

Het cijfer 7 voor kindvriendelijkheid is gebaseerd op het feit dat de animatie wat uitgebreider en afwisselend zou mogen zijn. Kinderen die niet zo van knutselen houden, zullen minder blij zijn met de middagactiviteiten. De animatie is afgestemd op kinderen tot ca. 8 jaar, voor kinderen die net wat ouder zijn is er minder te beleven.

Aanrader

Marc
10-8-2018

Uitstekende camping met hulpzame eigenaars Prachtige rustige ligging aan de Ardèche

Liruekr
9-8-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad bij camping les Coudoulets.

Vonden de kinderanimatie wat karrig voor de kindjes can 4-7 jaar. Voor deze kids mini disco elke dag bij restaurant een must. Optredens om 21 uur veelste laat.

tres bon sejour merci à toute l équipe des coudoulets et à l année prochaine

Wat een gemoedelijke kleinschalige camping

bvsoelen
6-8-2018

Wat is dit een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen (tot 8 jaar).

In juli 2018 ongeveer 2,5 week verbleven op deze mooie camping.

Het is kleinschalig waar wij bewust voor gekozen hebben. Animatie is in het Nederlands en shorts in het zwembad is geen probleem. Ijsjes zijn naar verhouding vrij duur op de camping. Het loont de moeite om die te halen bij de Spar supermarkt op 500 meter afstand.

Ligging is erg goed, net voor het drukke gebied van Ruoms met de superU op 5-6 minuten afstand.

De plaatsen op de camping zijn ruim en vaak schaduwrijk.

Het eten in het restaurant is goed, afhalen ook.

Er zit een prima zwembad bij, wat voldoet aan de capaciteit die nodig is voor de camping.

Speeltuin op de camping is ook mooi aangelegd.

Sanitair wordt prima schoongemaakt, ook dat is voldoende voor het aantal gasten.

Om dan toch een minpuntje te noemen... het afwaswater was niet altijd warm genoeg.

Volgend jaar weer??

Mooie camping en heel kindvriendelijk

Han
5-8-2018

Hele leuke camping, direct aan de rivier. Mooi zwembad en leuke kidsclub. Nette caravan en goede service bij de receptie.

Perso

Jean Jacques
5-8-2018

C'est très agréable tout les ans il y a du nouveau (plage de la piscine refait cette année ) . (bacs des sanitaires idem) . ( et 1 point d'eau sur certaine place). quand a la propreté c'est nickel, calme. Par contre il manque des douches un autre bloc sanitaire serais le bienvenue .

Dans l'ensemble c'est un camping très agréable

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Coudoulets in Pradons (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Coudoulets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Coudoulets scoort een 9.02 uit 10 op basis van 356 reviews.