Vakantiepark Domaine de la Treille

Jens Van Baelen
26-11-2011
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Een heel rustig park midden in de natuur en goed uitgeruste bungalows meer moet je niet hebben er was een zwembad en boerderij aanwezig.

Echt voor mensen die van rust en natuur houden!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Een rustig park!

Jens Van Baelen
12-10-2010
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Domaine de La Treille is een heel rustig mini vakantiepark. Er staan maar 8 chalets, er is een zwembad, en speeltuintje en een mini boerderij. meer was er niet. het park is erg afgelegen, dus het is een heel rustig park. De chalets staan ver uit elkaar dus je hebt er veel privacy. je zit er midden in de natuur en de krekels natuurlijk. Een echte aanrader voor wie van rust en natuur houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de la Treille in Portes en Valdaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de la Treille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.