Reviews over Porcieu-Amblagnieu

Eenvoudige camping op een eiland in de Rhône.

J. Zegers,
    11-8-2013

Camping ligt op een eiland (isle de la serre) in de Rhône. De camping hoort bij een kunstmatig aangelegde wildwaterbaan. Hier kan tot niveau wildwater III worden gekanoëd. Ook is raften en hydrospeed mogelijk. Alles tegen betaalbare tarieven. Erg leuk voor de wat oudere jeugd.

Helaas is er weinig schaduw voor tent of caravan. Direct naast de baan staan wel bomen. Sanitair wordt goed schoongehouden, maar is tussen de poetsbeurten in wel eens heel vies vanwege de jeugdgroepen die ook op de camping staan.

Het is wel een rustige camping ondanks de jeugdgroepen. Buiten de wildwaterbaan is er verder weinig te doen. Voor een weekje is het echt een aanrader met zwemvaardige oudere jeugd.

Prima camping met raft wateren

Ingrid,
    31-7-2011

De goedkoopste camping van de vakantie 11.50 voor 2 personen, 1 tent en een auto. Iedereen op de camping komt om er gebruik te maken van de raft wateren op de camping. De camping is bijzaak want het sanitair is ver weg van de plekken en er is geen warm water. Je kan overal je tent neerzetten er zijn geen plekken.