Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté

Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté
7,9

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Village de Vacances Champ d' Eté voor je op een rij gezet:

39 reviews over Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima! Schoon met ruime plekken.

Peet & Juud
31-8-2018
  • Activiteiten6

Rustige camping vlakbij meer en dorp. Was voor ons 2 nachtjes op doorreis naar Italië. Nederlandse eigenaars. Mooi Zwembad naast de camping waar je gratis naar toe kan. Sanitair kan beter.

prima voor een keer

elandenburg
23-8-2018
  • Onderkomen7

Camping ligt gelegen aan een leuk meertje waar je kunt wandelen. Rustige camping met ruime en schaduwrijke plaatsen. Wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping, da's prima. Er ligt een groot en leuk zwembad net naast de camping waar je gratis gebruik van kunt maken. Verder valt over deze camping niet veel te melden, het was gewoon in orde. Nederlandstalige receptive medewerkers.

+ omgeving

+ mooie grote plaatsen

+ leuk zwembad met glijbaan voor de kinderen

+ vismeer

- matig sanitair

Prima!!!!

Fam. F.....
8-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Camping niks mis mee! Eigenaren zijn behulpzaam en betrokken! Geven goede tips! Sanitair is schoon maar wel wat verouderd! Zwembad naast de camping is heerlijk voor een frisse duik, badmeesters wel erg streng maar met deze drukte moet dat ook wel! Kortom voor een paar dagen een fijne camping wel veel muggen en beestjes! Als doorreis camping kan het ook ligt 20 km van de A6 af!

Vacanceselect

Heerlijk rustige camping in pittoreske omgeving

Familie Van Hove
26-7-2018

- fijne uitbaters, die ons zelfs een hart onder de riem kwamen steken na het verlies tegen de voetbalmatch tegen Frankrijk (WK). Altijd in voor een praatje, zonder evenwel "opdringerig" over te komen

- veel ruimte op de camping, die overigens bijzonder netjes was

- voldoende basic sanitair dat goed onderhouden werd

- veel toeristische informatie aan de receptie en tips op vraag (vb goed restaurantje)

- zwembad (zowel openlucht als gesloten) naast de camping

- goede, te betalen, WIFI. Wij mochten zelfs eerst een dag gratis proberen of de WIFI wel voldeed. Gratis Wifi aan de receptie

- mogelijkheid om brood te bestellen voor de dag nadien

- uitbaters spreken Frans, Nederlands, Duits en Engels

- supermooie omgeving met visvijver

- er is animatie (maar daar maakten we geen gebruik van)

Deze camping verdient het om meer te zijn dan een doorreiscamping!

Wij bezochten ook pizzeria La P'tite Bouffe in het dorp en het klimpark Lugny Acro. Ook dat zijn echte aanraders!

• Onderkomen7

Ligging redelijk dicht bij snelweg, aan leuk meer op loopafstand van dorp. Zwembad ernaast prima, jammer dat de glijbanen pas vanaf 14u te gebruiken waren. Plekken zijn ruim, meeste met veel schaduw. Sanitair is redelijk, douches niet erg warm. Camping is eenvoudig, speeltuin voor kinderen tm 8. Genoeg restaurants in dorp.

prima, met binnenzwembad

Cor
26-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

plekken allemaal wel goed de ene groter als de andere, eigenaar zijn voor z'n camping een belangrijke factor maar niet dan lof.

zwembad zeer goed dorpje te gek met op woensdag een markt van hele leuke grootte.

restaurantjes voldoende.

Met andere woorden als het weer goed is hoef je niet naar het zuiden.

6 dagen verbleven en hier komen we zeker terug.

-een simpele mini disco van een half uur een of twee keer in de week zou de camping nog aantrekkelijker maken.

- puntje paar gasten reden wel heel hard over de camping.

Erg leuke camping, ook voor één nacht

Tessa
21-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij hebben de camping als tussenstop naar het zuiden gebruikt. Ligt goed op de route. Ruim voldoende plaatsen half juli. De plaatsen zijn ruim met voldoende schaduw. Het zwembad dat er naast ligt (binnen en buiten) is gratis voor campinggasten. Sanitair redelijk, soms geen toiletpapier. Geen restaurant op de camping, wel een paar eetgelegenheden in het dorpje op loopafstand.

camping met ruime plaatsen en goed sanitair.

Joop Wolf
9-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ontvangst, sfeer, ruime plaatsen en net sanitair met een mooi gratis groot zwembad maken je bezoek onvergetelijk.

Dorp ligt op korte loopafstand, prachtige zowel vlakke (autovrije) als pittige fietsroutes vanaf camping mogelijk.

Broodservice en fiets routes aanwezig, In directe omgeving mooie steden als Maçon en Tournus op fietsafstand te bereiken en zeker een bezoek waard. Mooie wijndorpjes in directe omgeving zeker bezoeken!

Snoeiwerk aan de bomen en afbakening van de zeer ruime plaatsen kan wat meer aandacht krijgen.

Kortom een echte aanrader, wij komen zeker terug bij deze door Nederlandse familie gerunde familie.

Niet meer

E.Wenning
9-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Mooie camping, dicht bij het dorp, mooie plaatsen, mooi zwembad gratis, maar toch gaan we er niet meer heen, in het sanitairgebouw is alles bij elkaar, douches direct naast het toilet, gescheiden door dunne trespa wanden, en klapdeurtjes als ingang( best fris na douchen in voorjaar), douche koppen als koperpijpjes

Mooie camping met ruime plaatsen

Cynthia
9-6-2017
  • Onderkomen8

Mooie ruim opgezette groene camping. Mooi binnen- en buitenzwembad met glijbanen naast de camping. Genoeg te zien in de omgeving Er wsrenaardig wat gasten die op doorreis waren. Daardoor wat minder aansluiting voor de kinderen. Vriendelijk en behulpzame eigenaren en personeel.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté in Pont de Vaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.