Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté

Vakantiepark
Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Village de Vacances Champ d' Eté voor je op een rij gezet:

35 reviews over Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté in het Nederlands

• Onderkomen7

Ligging redelijk dicht bij snelweg, aan leuk meer op loopafstand van dorp. Zwembad ernaast prima, jammer dat de glijbanen pas vanaf 14u te gebruiken waren. Plekken zijn ruim, meeste met veel schaduw. Sanitair is redelijk, douches niet erg warm. Camping is eenvoudig, speeltuin voor kinderen tm 8. Genoeg restaurants in dorp.

prima, met binnenzwembad

Cor
26-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

plekken allemaal wel goed de ene groter als de andere, eigenaar zijn voor z'n camping een belangrijke factor maar niet dan lof.

zwembad zeer goed dorpje te gek met op woensdag een markt van hele leuke grootte.

restaurantjes voldoende.

Met andere woorden als het weer goed is hoef je niet naar het zuiden.

6 dagen verbleven en hier komen we zeker terug.

-een simpele mini disco van een half uur een of twee keer in de week zou de camping nog aantrekkelijker maken.

- puntje paar gasten reden wel heel hard over de camping.

Erg leuke camping, ook voor één nacht

Tessa
21-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij hebben de camping als tussenstop naar het zuiden gebruikt. Ligt goed op de route. Ruim voldoende plaatsen half juli. De plaatsen zijn ruim met voldoende schaduw. Het zwembad dat er naast ligt (binnen en buiten) is gratis voor campinggasten. Sanitair redelijk, soms geen toiletpapier. Geen restaurant op de camping, wel een paar eetgelegenheden in het dorpje op loopafstand.

camping met ruime plaatsen en goed sanitair.

Joop Wolf
    9-7-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Ontvangst, sfeer, ruime plaatsen en net sanitair met een mooi gratis groot zwembad maken je bezoek onvergetelijk.

Dorp ligt op korte loopafstand, prachtige zowel vlakke (autovrije) als pittige fietsroutes vanaf camping mogelijk.

Broodservice en fiets routes aanwezig, In directe omgeving mooie steden als Maçon en Tournus op fietsafstand te bereiken en zeker een bezoek waard. Mooie wijndorpjes in directe omgeving zeker bezoeken!

Snoeiwerk aan de bomen en afbakening van de zeer ruime plaatsen kan wat meer aandacht krijgen.

Kortom een echte aanrader, wij komen zeker terug bij deze door Nederlandse familie gerunde familie.

Niet meer

E.Wenning
    9-7-2017
    • Activiteiten2
    • Onderkomen6

Mooie camping, dicht bij het dorp, mooie plaatsen, mooi zwembad gratis, maar toch gaan we er niet meer heen, in het sanitairgebouw is alles bij elkaar, douches direct naast het toilet, gescheiden door dunne trespa wanden, en klapdeurtjes als ingang( best fris na douchen in voorjaar), douche koppen als koperpijpjes

Mooie camping met ruime plaatsen

Cynthia
    9-6-2017
    • Onderkomen8

Mooie ruim opgezette groene camping. Mooi binnen- en buitenzwembad met glijbanen naast de camping. Genoeg te zien in de omgeving Er wsrenaardig wat gasten die op doorreis waren. Daardoor wat minder aansluiting voor de kinderen. Vriendelijk en behulpzame eigenaren en personeel.

Prima

Geert
    9-5-2017

Kleine 14 dagen samen met vrienden op deze camping gestaan. Plaatsen zijn zeer royaal, dorpje op 3 minuten loopafstand. Er is een broodservice maar als je die vergeten bent ook in 1 minuut op de fiets naar een van de ( goede) bakkers in het dorp. Redelijk grote Carrefour op 3 fiets/auto minuten, met fiets dan door park langs vismeer. Leuke en betaalbare restaurantjes in het dorp, wel even informeren of ze open zijn!. Er zijn leuke fietstochten te maken langs de Saône over een bijna autovrij fietspad naar oa. Macon (23 km).. Op de camping zelf maar ook bij Bureau de Tourisme is goede info over omgeving te krijgen, bv over de wijnroutes. Deze camping wordt ook veel gebruikt als overnachtingscamping van en naar Zuiden. Prima maar eigenlijk zonde als je niet een paar dagen blijft. Deze camping en omgeving is dat waard, zeker met kleinere kinderen, voor oudere jeugd is er behalve het zwembad weinig te doen. WIFI bij de caravan is niet gratis wel goedkoop prima ontvangst zelfs om bv Netflix te bekijken, bij receptie wel gratis WIFI punt. Wij zullen hier zeker nog wel eens terug komen.

Oude reviews (archief)

• Onderkomen9

Een mooie goed verzorgde camping in een parkachtige omgeving. Een camping met ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair. Gratis toegang tot het zwembad, op loopafstand van het dorpje Pont de Vaux met een leuk centrum en op woensdagochtend de markt. De camping is een aanrader voor langer verblijf maar ook geschikt voor doortrek.

Mooie parkachtige camping

Chris
    17-9-2016
    • Onderkomen8

Prachtig kampeerterrein met veel verschillende accomodaties en prachtige kampeerplekken. Gemeente zwembad is prachtig en voor camping gasten gratis. Toiletgebouwen zijn prima maar zitten boven de hokies vol met spinnenweb.

Leuke camping

Leonie Annen
    26-8-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Leuke camping die wij hebben gebruikt als tussenstop op weg naar het zuiden. We zijn een dag eerder vertrokken om een dag bij het zwembad door te kunnen brengen. Lekker zwembad met superglijbaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté in Pont de Vaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Village de Vacances Champ d' Eté scoort een 8.01 uit 10 op basis van 36 reviews.