Camping Les Ripettesstersterster

Tonen op kaart

56 reviews over Camping Les Ripettes

• 7Caroline17-09-2019

Fantastisch!!

Hele fijne rustige camping. Heel netjes met grote plaatsen( gras en bomen). Schoon sanitair. Heel vriendelijke beheerders. Kruidentuintje waaruit geplukt mag worden voor eigen gebruik. In september veel 50 plus en nederlands publiek. Winkel dichtbij. Hier wordt veel gefietst langs mooie fietspaden. Heerlijk klein zwembad, prima om even af te koelen, met stoelen en ligbedden.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam Verbeek10-09-2019

Om tot rust te komen

Phillippe en Marie zijn bijzonder vriendelijk en behulpzame mensen. Sanitair zeer schoon met toiletpapier en handzeep incl wc bril op de toiletten. Zwembad fijn om in af te koelen en werd elke avond schoon gemaakt. Een camping waar men tot rust komt. Geen herrie geen animatie weinig kinderen. De gasten zijn voornamelijk 50+ ers. Wel jammer dat vele reserveringen voor 1 nacht via touroperator gaat. Hier door zijn de meeste mooie plekken langdurig gereserveerd zonder dat er mensen op staan. De vorige eigenaar deed niet aan reserveringen wie het eerst komt kan een plek kiezen. Misschien een tip... Brood kan de avond ervoor besteld worden en de volgende morgen opgehaald worden bij de receptie. 3 x per week friet en 1 x per week pizza. Winkels op fietsafstand. Fietsen kan men hier goed.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Melinda en Tos Winkens20-08-2019

Top camping voor rust en reinheid

Super camping, waar rust en reinheid hoog in het vaandel staan, eigenaren zijn heel vriendelijk, sanitair hebben wij nog nergens in het hoog seizoen op een camping zo schoon gevonden. Voor jonge kinderen is deze camping zeker een aanrader, veilig zwembad een caravan met speelgoed. Voor ons was de mega grote plek geweldig. Een x per week pizzakoerier, op korte afstand een supermarkt en goede restaurants in de buurt, een aanrader, top

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7A.Berghout11-08-2019

Fijn!

Voor het eerst met een camper op pad, alleen-reizend. Je voelt je direct welkom op de camping. Rustige en vriendelijke sfeer. Aardige behulpzame mensen bij de receptie. Leuk, niet al te groot zwembad. De kampeerplaatsen zijn erg ruim en afgeschermd, voor mij alleen te stil. Om die reden ben ik op een veldje bij het zwembad gaan staan. Camping is heel geschikt voor mensen die van rust houden en toch ook van een praatje. Er is een frietkraam die elke avond op bestelling open is.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2019

• 8Marjolein Wartena-Gravendeel09-08-2019

Mooie camping, vooral gebruikt door doorreizers.

Prachtig aangelegde camping, grote schaduwrijke plekken, zeer schoon gehouden voldoende groot zwembad. Op bestelling zijn er franse frietjes (om de dag) en vers brood. Zeer vriendelijke Franse eigenaren die altijd beschikbaar zijn en het sanitair goed schoonhouden.

Hou er rekening mee dat de camping door de meeste gasten wordt gebruikt als doorreiscamping van/naar het zuiden. In de tijd dat wij er met onze (jonge) kinderen waren (hoogseizoen) waren er vooral veel oudere gasten met hun caravan, daardoor was de camping stiller dan verwacht. Enkelen daarvan vonden het geluid dat onze kinderen maakten vervelend. Wij hebben daardoor tijdens ons verblijf onze kinderen minder vrij kunnen laten dan gehoopt en ook veel tot stilte moeten manen. Dat heeft ons gevoel van onbezorgd kamperen toch wel negatief beïnvloed.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9A07-08-2019

Super

Wat jammer dat we maar een nachtje bleven op doorreis! Heerlijke camping, leuk zwembad, zeer vriendelijke eigenaren en een bizar ruime plek omringd door bomen en bloemen. Sanitair is goed en heel schoon. Wij komen zeker nog eens terug en dan wat langer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Robert11-07-2019

Fantastisch!

Prachtige camping met zeer ruime plaatsen. Erg vriendelijke eigenaar. De camping wordt zeer goed onderhouden, wat bomen en struiken betreft. Parkachtig! Nadeel is wel dat je redelijk ver van het plaatsje af bent. Maar je komt hier ook voor je rust! Mooie fietsroutes.

• 7Eetgelegenheden

• 8Tma Lommen06-07-2019

fantastisch

mooie kleine camping met zeeeer ruime plaatsen en mooi klein zwembadje. Rustige ligging, schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaren die een paar keer per week frietjes bakken.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Heleen Steenbakkers05-06-2019

heel gastvrij

Hele ruime parkachtige kleinschalige camping met hele vriendelijke eigenaren.Mooi zwembadje erbij(tres bon)

• 2018
    10Linda25-08-2018

Super camping

Zeer ruime mooie kampeerplaatsen met privacy. Sanitair en zwembad zeer schoon. Elke ochtend werden zelfs de ligbedden van het zwembad geschrobd. Vriendelijke eigenaren, Marc en Isabelle. Marc spreekt ook goed Engels. Elke ochtend kan je vers brood bestellen. Isabelle verzorgde ook 2x per week animatie door spelletjes en knutselen met de kinderen. 3x per week bakt Isabelle zelf frietjes in een kiosk op de camping die je tevoren kan bestellen. 1x per week komt er een pizzakar op de camping. Verder kun je ijsjes en wijn/bier kopen bij de receptie. Fijne supermarkt op 2,5 km afstand. Op ongeveer 30 min rijden is er van alles te doen. Bijv. een burcht/kasteel, grotten, markten. Jammer dat het veel als doortrekcamping gebruikt wordt, het is een mooie camping met heel veel zorg beheerd! Wij zijn hier 3 weken naar volle tevredenheid verbleven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

6 tips over Camping Les Ripettes

• Bregje, 12-01-2014

de mobiele pizzeria La saga des pizz met zijn fantastische Pizza,s

• straver, 19-07-2013

Pont de vaux, doner tentje midden in dorpje lekker gegeten. Gezellig om savonds een wandeling te maken.

• adenwil, 01-07-2013

's middags in pont de vaux restaurant "le cochon rouge" lekker gegeten voor een leuke prijs

1 vraag over Camping Les Ripettes

• Lynnn, 30-06-2011

les ripettes betekenis hiervan

Geachte heer/mevrouw,

ik ben erg benieuwd wat de betekenis is van les ripettes? dit is namelijk niet terug te vinden in het woordenboek.

graag hoor ik van u

met vriendelijke groet,