Camping Champ d' Eté

• Sauna

Contact

44 reviews over Camping Champ d' Eté in het Nederlands

• 9familie Tesselaar16-08-2019

Top camping in leuke omgeving!

Prettige camping met een goede sfeer. Vriendelijke eigenaren! Wij zaten in de safaritent waarin we 10 dagen een heel prettig verblijf hebben gehad. Schoon sanitair, leuk dorp op loopafstand (door het parkje, langs het meertje) met wel 4 bakkers dichtbij. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen (camping heeft leuke fietsroutes beschikbaar) met leuke dorpjes in de buurt. Omgeving is hooguit licht heuvelachtig dus prima te fietsen. Macon, dierentuin en grotten de moeite waard om te bezoeken. Mooi zwembad naast de camping dagelijks bezocht!

9Eetgelegenheden
    8Staat v/h sanitair
    9Zwembad
    8Hygiëne

• 7Fam. Haase13-08-2019

Prima voor een paar dagen, aardige eigenaar.

Ruime kampeerplek (mochten zelf kiezen) Aardig eigenaar, het zwembad naast de camping is prima met twee leuke glijbanen. (Hoewel dichtbij, is het nadeel dat je van de camping af moet) De plaats Pont-de-Vaux is op loopafstand. Prima camping, net als veel anderen hebben wij deze gebruikt als ‘tussencamping’, waardoor het verloop groot is.

7Zwembad

• 9Maikel11-08-2019

Zeer goed zou zo weer gaan

Supper camping zeer naar ons zin gehad 1,5 week zeer vriendelijk spreken nederlands elke ochtend vers brood (wel bestellen dag van te vooren ) douches kunnen beter mart zijn er wel. Ook erg behulpzaam zondag peuken op kreeg pakje van de medewerker als volgende dag mart 1 terug kreeg mooi zwembad binnen en buiten wel koud (is niet van de camping ) wel gratis toegang voor de camping En supermarkt op loop afstand en 2 grotere winkels (b1 en netto) op 5 min met de auto supper te doen alles netjes douches enz worden 3x per dag schoon gemaakt.

8Prijs/kwaliteit
    10Kindvriendelijk
    5Eetgelegenheden
    7Zwembad
    10Hygiëne

• 9Belinda Goedhart30-07-2019

Heerlijke camping

Wij zijn op doorreis naar Spanje, 1 nachtje geweest. Champ d Eté is een mooie natuurlijke en rustige camping. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Mooie toiletgebouwen. Vriendelijke eigenaren en medewerkers. Naast de camping ligt het zwembad wat vrij toegankelijk is voor de mensen die op de camping verblijven. In het centrum heb je genoeg barretjes/restaurantjes waar je lekker kan eten voor weinig en vers. Wij gaan deze camping weer boeken voor op de terugweg.

10Ligging
    9Kindvriendelijk
    8Eetgelegenheden
    9Hygiëne

• 9peter lust18-07-2019

goede prijs-kwaliteit

fijne rustige zeer goed onderhouden camping met een mooi zwembad ernaast (gratis entree voor kampeerders)

10Prijs/kwaliteit
    9Kindvriendelijk
    9Eetgelegenheden
    9Staat v/h sanitair
    10Zwembad
    9Hygiëne

• 2018
    7Peet & Juud31-08-2018

Prima! Schoon met ruime plekken.

Rustige camping vlakbij meer en dorp. Was voor ons 2 nachtjes op doorreis naar Italië. Nederlandse eigenaars. Mooi Zwembad naast de camping waar je gratis naar toe kan. Sanitair kan beter.

7elandenburg23-08-2018

prima voor een keer

Camping ligt gelegen aan een leuk meertje waar je kunt wandelen. Rustige camping met ruime en schaduwrijke plaatsen. Wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping, da's prima. Er ligt een groot en leuk zwembad net naast de camping waar je gratis gebruik van kunt maken. Verder valt over deze camping niet veel te melden, het was gewoon in orde. Nederlandstalige receptive medewerkers. + omgeving + mooie grote plaatsen + leuk zwembad met glijbaan voor de kinderen + vismeer - matig sanitair

6Hygiëne

7Fam. F.....08-08-2018

Prima!!!!

Camping niks mis mee! Eigenaren zijn behulpzaam en betrokken! Geven goede tips! Sanitair is schoon maar wel wat verouderd! Zwembad naast de camping is heerlijk voor een frisse duik, badmeesters wel erg streng maar met deze drukte moet dat ook wel! Kortom voor een paar dagen een fijne camping wel veel muggen en beestjes! Als doorreis camping kan het ook ligt 20 km van de A6 af!

6Zwembad

9Familie Van Hove26-07-2018

Heerlijk rustige camping in pittoreske omgeving

• fijne uitbaters, die ons zelfs een hart onder de riem kwamen steken na het verlies tegen de voetbalmatch tegen Frankrijk (WK). Altijd in voor een praatje, zonder evenwel "opdringerig" over te komen
    • veel ruimte op de camping, die overigens bijzonder netjes was
    • voldoende basic sanitair dat goed onderhouden werd
    • veel toeristische informatie aan de receptie en tips op vraag (vb goed restaurantje)
    • zwembad (zowel openlucht als gesloten) naast de camping
    • goede, te betalen, WIFI. Wij mochten zelfs eerst een dag gratis proberen of de WIFI wel voldeed. Gratis Wifi aan de receptie
    • mogelijkheid om brood te bestellen voor de dag nadien
    • uitbaters spreken Frans, Nederlands, Duits en Engels
    • supermooie omgeving met visvijver
    • er is animatie (maar daar maakten we geen gebruik van) Deze camping verdient het om meer te zijn dan een doorreiscamping!

Wij bezochten ook pizzeria La P'tite Bouffe in het dorp en het klimpark Lugny Acro. Ook dat zijn echte aanraders!

10Kindvriendelijk
    10Hygiëne
    9Zwembad

• 2017
    7Fam G30-08-2017

Prima overnachtingscamping, ook voor paar dagen

Ligging redelijk dicht bij snelweg, aan leuk meer op loopafstand van dorp. Zwembad ernaast prima, jammer dat de glijbanen pas vanaf 14u te gebruiken waren. Plekken zijn ruim, meeste met veel schaduw. Sanitair is redelijk, douches niet erg warm. Camping is eenvoudig, speeltuin voor kinderen tm 8. Genoeg restaurants in dorp.

8Eetgelegenheden
    8Ligging

4 tips over Camping Champ d' Eté

• Fam. Haase, 13-08-2019

Bezoek Macon, verrassend mooie stad, bij het toerisme bureau kan je een (gratis) plattegrond vragen, hierbij krijg je een leuke route langs mooie gebouwen.

• gerard en truus, 21-12-2016

Bekijk de video van deze camping ! (bij foto's en video's)

• gerardtruus, 09-08-2017

video van deze camping https://youtu.be/wcdaY4jqaYo

1 vraag over Camping Champ d' Eté

• Sandra, 20-05-2016

snackbar

Is er nu wel inmiddels een snackbar naast de camping?

maassen hub, 14-08-2016

De gemeente geeft het gevbouw tbv de snackbar nog niet vrij, dus in 2016 is er nog geen snackbar.

Sandra, 16-08-2016

Ondanks dat er geen snackbar was hebben we enorm genoten van ons verblijf.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig