Camping Ferme de Simondon

Frankrijk, Rhône - Alps, Plats

9Fenomenaal

• 8.2Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme de Simondon voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

51 reviews over Camping Ferme de Simondon

• 2019
    10Wilfried29-07-2019

Fortement recommandé !

Waarom verder rijden wanneer men hier, in dit mooi stukje Ardèche, in het paradijs is aanbeland? De aimabele campinguitbaters Bruno en Cathérine staan 24/24 uur ter beschikking van de kampeerders. Hun groenten zijn supervers. Cathérine die al zingend het sanitair uiterst proper houdt. Bruno, die ervoor zorgt dat iedereen 's morgens het brood aan zijn tent of caravan vindt. Of die de pizza's bezorgt. Het adembenemd zicht op de valleien van de Isère, de Rhône en het massief van de Vercors. De zalige stilte op de camping. Het zwembad en het aangenaam restaurant zijn twee andere troeven van deze camping. De kampeerplaatsen op de terrassen zijn ruim en vlak. Er is steeds wel ergens schaduw te vinden. Bruno trekt, indien nodig, bereidwillig met zijn 4x4 zonder pobleem de caravan naar het 2de en 3de terras. Er zijn een petanque-baan, een voetbalterreintje, enkele speeltuigen en hangmatten. En een gezellige épicerie/ontmoetingsplaats!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Kei08-07-2019

Mooie nette camping.

We zijn meer dan een keer bij deze camping geweest, en we denken nog steeds dat we ooit nog terug zullen komen. Standplaatsen met mooie verre vrije uitzicht. Prima nieuwe sanitair. Zwembad is mooi kan je lekker zwemmen en afkoelen. Lekker gegeten in het restaurant. Fietsen in de omgeving direct uit de camping moet je echt conditie voor hebben. Uitrusten, boeken lezen, is deze camping prima voor. Vriendelijke Franse eigenaren, ze spreken heel goed Engels. Bij bestelling verse brood elke ochtend op jouw standplaats. Je kun ook wat groenten kopen van hun moestuintje. Zeker een aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Hilde27-08-2018

Echt een camping om (nog) eens te bezoeken!

Met kinderen (10+7) erg genoten van deze camping met heerlijk zwembad, prachtig nieuw toiletgebouw (fijne douches!) en speelhal om te weerwolven, tafeltennissen, lezen ed. Bruno en Catherine zijn geweldig lief en brengen zelfs brood bij je tent en tonen 100% vertrouwen in hun gasten (zelf opschrijven wat je uit koeling meeneemt en hoeveel Agrivoise van de tap je drinkt ;) De omgeving had ook veel te bieden, voor ons oa: kajakken in de Drôme, stoomtrein, safaridierentuin, krokodillenboerderij, markt Lamastre en Valence en zwemmen in de Duzon (20 min rijden) We verbleven 2,5 week in de trapperstent en hadden voor de kinderen een eigen koepeltentje ernaast. Pluspunten: tent was groter dan verwacht en met voldoende privacy, fijne matrassen, goed kooktoestel (en oven!). Lichte minpunten: niet direct het uitzicht over de vallei (mocht je daar voor komen ;) en kledingopbergruimte wat schaars (tip: hangers mee: er zit een stang boven het bed)

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Familie van der Linden28-08-2017

Mooie, idylische plek !

Wij waren op doorreis met ons gezin met 3 kinderen naar Spanje maar onze reis kon niet beter beginnen. We werden blij en hartelijk verwelkomd. De eigenaar sprak goed engels. Wij hadden als verblijf een verbouwde luxe schuur. De kinderen spelen met elkaar en er waren ezels en kleine potjes. Vers ontbijt werd gebracht door de lieve eigenaresse. Mooi uitzicht. Zeker een aanrader voor iedere levensgenieter!!

Gereisd in augustus 2017

• 9Liz02-08-2017

Wow...daar zeg je U tegen...

Prachtig plekje..alles super...zou fijn zijn als er misschien iets meer toiletten waren voor het aantal mensen..maar daar doet de camping niet aan ten onder..

Camping eigenaren zeer vriendelijk..en spreken je aan bij de voornaam..heel persoonlijk..

Ruime plaatsen en privacy. Veel begroeiing. Ezels en schapen voeren..en een hele grote speelschuur..

Wij komen zeker terug!

Miramande en Le Poët Laval, 2 prachtige dorpjes die je gezien moet hebben..heel idyllisch!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Rene30-06-2017

Fantastisch mooi gelegen camping met restaurant

Zeer rustig gelegen terrascamping (3 niveaus), heel vriendelijk beheerders echtpaar (prima Engels sprekend) fantastisch uitzicht. Op het domein een prima intiem restaurant (binnen/buiten). Heerlijk voor rustzoekers. In mei op camping, in juni chambre d'hotes. Een echte aanrader.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9John03-05-2017

Geweldig kampeerterrein

Super plekje, erg stil (eind doodlopende weg), geweldig uitzicht, warm en zeer gastvriendelijke echtpaar dat de camping runt, verwarmd zwembad (zelfs in april!). Alles wordt gedaan om de gasten het naar te zin te maken: waar wordt je stokbroodje in de ochtend gebracht naar je tent?

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 10Anoush de Rover22-04-2017

kleine groene terrassencamping, paradijsje

Natuur, perfecte grasterrassen, 24 plekken, waanzinnig uitzicht, mooie natuurstenen boerderij, zwembad, kleurrijk sanitair, zingende eigenaresse (die het sanitair poetst), ik kan me geen mooiere plek bedenken. Geen animatie (joepie), wel schommel e.d., ezels, n paar huurfietsen ook electr.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 9Klaas24-07-2016

Aanrader voor eenvoudige wandelvakantie en rust.

De vriendelijkheid en gemoedelijkheid welke op de camping heerst.Schone toiletgebouwen en uitstekend klein restaurant. Mooi vergezicht over het Rhônedal met zicht op de Franse Alpen.Vriendelijke gastheer en gastvrouw die alles voor je willen regelen. Leuk en schoon zwembad waarin je na een wandeling heerlijk kan afkoelen. Aanrader voor menden die van wandelen en rust houden. Enige kleine nadeel was het heen en terug rijden als je van de camping wil. Kleine steile bergweggetjes, maar dat heeft ook wel weer charme.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Korf09-07-2016

Rust, uitzicht en wandelen

Fantastische kleine camping met mooie plaatsen op ruime terrassen. Fenomenaal uitzicht op Rhônedal, Vercors, Drôme en Alpen. Aardige eigenaren. Brood dagelijks op je plek bezorgd. Rust en stilte. Mooi wandelen in de omgeving. Zalig in voorseizoen!

Gereisd met partner in juni 2016

Camping Ferme de Simondon info