Appartement Résidence Le Belvédère

Residence Belevedere

Daisy
14-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Jammer dat je niet vlakbij de winkel of een cafetje zat.

Maar er werd wel door La Plagna een shuttlebus voorzien.

Leuk dat je de kamer kon opsplitsen.

Geen last gehad van buitenlawaai ofzo.

De badkamer is wel dringend aan vernieuwing toe! Echt nodig!

Verder was er moeite gedaan om het gezellig in te richten met voldoende keukengerei.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Le Belvédère in Plagne Villages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Le Belvédère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.