Sorteren

Reviews over Pierrelongue

Heerlijke tijd gehad op deze camping!

Jos en Mien Coolen.
    15-7-2018

Wij komen al jaren op deze camping. Nu met nieuwe eigenaren die geweldig hard werken om de camping op te pimpen met een prachtig nieuw terras waar je een prima maaltijd kunt gebruiken voor een aantrekkelijke prijs. Ook weer mogelijk om een wandeling in de bedding van de rivier te maken! Nieuw voetbalveldje voor de kinderen, beach vollybalveld en nieuwe jeu de bullebaan!

Jonge erg leuke eigenaren!

Charmante kleinschalige Franse camping

Hanneke
    21-8-2016

Charmante kleine camping zonder veel toeters en bellen, maar precies goed! Zwembad van goed formaat, kleinschalig terrasje, grote plekken met veel schaduw en een heel mooie omgeving met leuke dorpjes. Camping ligt aan de rivier waar je door kunt wandelen en dammetjes kunt bouwen.

Fraaie ligging, maar niet zo'n ontspannen sfeer

Leon
    24-8-2015

In potentie is Les Castors een heel mooie camping. De ligging is geweldig (bij een riviertje nabij een prachtig dorp) en de omgeving is sowieso heel fraai. Jammer genoeg zijn de campingbazen niet zo flexibel (zo mocht onze oudste niet in een UV-zwempak in het zwembad en werden de kinderen een keertje afgeblaft toen ze wilden douchen), wat voor ons het campingplezier een beetje teniet deed. Niet dat we onze vakantie er door lieten verpesten, maar je merkt pas hoe vervelend die inflexibiliteit is als je daarna op een camping komt waar alles heel ontspannen is. Kortom, camping is oké, maar iets relaxter omgaan met de gasten zou een stuk fijner zijn.

Prima camping

Meinke
    9-8-2015

Les Castors is een prima camping met veel ruime plaatsen. Het zwembad was ok en het sanitair netjes. De camping is om 22 uur stil. Het is een kleine camping met max 50 plaatsen. De camping was begin augustus niet vol. Het riviertje was leuk voor kinderen om in te spelen. belangrijkste nadelen vond ik dat je de weg kunt horen en dat er maar weinig plekken met veel schaduw zijn. Bijna alle plekken hebben daarentegen wel een boom waar je onder kunt zitten bij veel zon. Mooie omgeving. Speeltuintje stelt niets voor.

fantastische camping

Frank van Aardenne
    2-3-2015

De kwalitiet van WIFI is strek voor verbetering vatbaar. Voor het overige een prima camping waar we met erg veel met onze caravan in de zomer van 2014 hebben gestaan.

Pierrelongue scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews