Hotel De l'Europe

• Onvoldoende: 1 - 5

Petit déjeuner mauvais

lio
11-6-2018

Petit déjeuner mauvais. Chambre vétuste, dessus de lit pas net, mauvaise isolation phonique...

excellent accueil, calme et tranquille, seul bémol la salle de bains avec le lavabo troué et qui empêchait de mettre de l'eau, et un gobelet pour deux, pas de savon et une serviette de douche pour deux.

Séjour et Accueil parfait

Sebastien
          8-11-2017

Séjour et Accueil parfait.

Je recommande fortement cet hotel

We hebben een aantal aanbieders voor De l'Europe voor je op een rij gezet:

Hôtel confortable et gérant sympathique

DELETOILE
              25-10-2017

Hôtel confortable et gérant sympathique.

Stationnement ok

We hebben een aantal aanbieders voor De l'Europe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De l'Europe in Pierre-Bénite, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De l'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De l'Europe scoort een 7.12 uit 10 op basis van 4 reviews.