Camping Les Chamberts

Camping Les Chamberts
8,9

4 tips over Camping Les Chamberts

Leonard Baarendse, 15-3-2015

In de maanden juni en september (buiten de schoolvakanties) is het heerlijk rustig en verrassend mooi weer. In die maanden is het ook (door de gemeente) toegestaan om te BBQ-en.

Het is altijd handig om waterschoenen mee te nemen. Dat loopt een stuk prettiger door de rivier!

De laatste tip is de locatie op de camping. Er zijn plaatsen met een exclusief uitzicht - dat is echt exclusief - een fantastisch uitzicht over de Drome en de bergen!

Fam Kwaaitaal, 13-3-2015
Plekje aan de rivier ligt schitterend
Pim Witteveen, 13-3-2015
Goede tips wat je allemaal kunt doen in de omgeving. Huur een fiets en maak een tocht langs de Drôme of daal hem af in een kano. Met een beetje geluk spot je nog een bever! Bezoek ook één van de vele authentieke dorpjes die er in de streek zijn voor een lekkere lunch of een diner.

Wilfried5719, 19-1-2015
Op de 2 plaatsen met het mooiste uitzicht waai je weg...