Camping Les Chamberts

8,7

16 reviews over Camping Les Chamberts in het Nederlands

Fam van Houtum
12-8-2018

Wij hebben 3 fijne weken gehad op de camping en in de omgeving! Fijne, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke en behulpzame eigenaren, een warm welkom. Een gezellig en sfeervol terras, lekkere drankjes en pizza's. Regelmatig live muziek, erg gezellig! Prachtig gelegen aan de Drome. De kinderen beleven elke dag een nieuw avontuur op de camping. Ook in de omgeving is er genoeg te doen en te ontdekken.

Fantastisch!

Mariska
30-7-2018

Super leuke camping aan de rivier. Sanitair is oud maar schoon. Op de camping is een zeer leuk terras waar je savonds heerlijke pizza's kan eten. De omgeving is mooi en er zijn veel mogelijkheden voor hikes, mtb, kanoën, canyoning, via ferrata etc.

Fantastische ontdekking !

Linda Van Nimmen
21-9-2017

Heel rustige, basic, camping voor wie houdt van rust en de mooie natuur!

Sanitair was prima en werd regelmatig gepoetst! Een echte,aanrader.

Mooie camping aan de Drome, 'festival' sfeer

Roelofsgja@gmail.com
11-8-2017

Mooie camping 'basic', geweldig voor kinderen tot 12 jaar. Eindeloos dammen bouwen in de Drome... de plaatsen aan de Drome zijn echt geweldig.

Met pubers moet je het geluk hebben dat er toevallig meer pubers zijn.

Prima jong, hulpvaardig stel die de camping leiden. ...... van oma overgenomen....

Getting better all the time!

Leonard
11-9-2015

We have been visiting Les Chamberts for years and a few years ago management has changed hands.

Changes were announced and all regular visitors were apprehensive on how this would affect the relaxed atmosphere. Now 2 years later, we can only conclude that the changes implied are true improvements.

The washing and toilet facilities have been doubled and the on camping roads have been improved. They have also created a common recreation area with entertainment facilities for all ages, including snacks, drinks and ice-creams!

Truely amazing how such, relative small, changes can improve the quality of our stay and enhance the relaxed atmosphere!

A great compliment to Laurent, Khadouj and their supporting family!!!

Mooie ligging. Fijne sfeer

Rademaker
15-8-2015

Wij zijn met kinderen en klein kinderen ruim 2.5 week op de camping geweest. Zijn gastvrij ontvangen. Eigenaar bereid om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Camping ligt op een mooie plaats, direct aan de Drôme. Sanitair regelmatig schoon gehouden. We komen zeker nog een keer terug.

+ heel aardig personeel. Aardige eigenaar en spreekt goed Engels.

+ mooie ligging aan de rivier

+ goedkoop. Met z'n tweeën incl elektriciteit €22 per nacht in totaal

+ rustige camping. (Wij hadden alleen pech en veel krijsende kids om ons heen)

+ regelmatige schoonmaak van de toiletten en douches (jammer dat veel mensen op de rand van de pot plassen ipv er in)

+ grote supermarkt op 10 minuten rijden. Ze hebben vrijwel alles. Soort Makro.

- onze auto mocht niet bij de tent staan

- er is maar 1 vrouwendouche bij het sanitair beneden aan de rivier.

- als het slecht weer is is er niks te doen. Ook niet in de omgeving.

- dorpjes in de omgeving vielen tegen. Weinig te zien en veel hetzelfde.

- je moet vooraf brood bestellen en in de ochtend tussen 8u en 9u ophalen bij de receptie. Vergeten te bestellen betekent dus geen brood. Ook moet je meteen voor de middag kopen tenzij je nog langs de winkel gaat.

Nous avons eu l'occasion de passer un excellent séjour dans ce camping. Nous avons été séduis par les tentes lodges qui sont extrêmement bien équipées et surtout une excellente literie. Ainsi nous avons pu profiter au maximum du confort de la tente lodge et de cette piscine naturelle qui profite au camping, La Drome. Le lieu est très reposant, et bien situé pour faire de très belles balades, ainsi que du canoe Kayak. Les propriétaires du camping ont su être disponibles tout au long de notre séjour.

Merci encore et à très vite, car nous avons prévu d'y revenir.

H HENRY

Heerlijke camping direct aan de Drome. Zeer vriendelijke gastheer die goed Engels spreekt. Sinds vorig jaar staan er enkele prachtige lodges op het terrein. De plaatsen direct aan de Drome zijn bestemd voor tenten.

Elk jaar weer!

Leonard Baarendse
15-3-2015

Zo'n 10 jaar geleden ben ik samen met mijn vriendin voor de eerste keer naar Les Chambert gegaan. Sindsdien zijn we elk jaar weer teruggekeerd. Sinds 2 jaren hebben we onze eigen caravan!

Met een stapel boeken en onze hondjes reizen we elk jaar af. De camping is rustig en gezellig, steeds weer kom je dezelfde Fransen en ook Nederlanders tegen. We zijn duidelijk niet de enige die elk jaar terugkeren.

De uitrusting van de camping is rustiek, een beetje aan de oude kant maar altijd schoon en alles functioneert. De nieuwe eigenaar heeft plannen voor uitbreiding en vernieuwing. Dat is mooi en we hebben alle vertrouwen dat het gezellige en gemoedelijke karakter behouden blijft!

De ligging aan de rivier is prachtig en uniek met een door de natuur gevormde zwemplaats. De omgeving is rustig en mooi met vele leuke dorpjes met de gebruikelijke wekelijkse markt en ook leuke brocante markten.

In juni dit jaar gaan we weer en daarna weer in september. We kijken er al erg naar uit!

Camping Les Chamberts 8.71 10 16 .