Camping Les Chamberts

8,9

13 reviews over Camping Les Chamberts in het Nederlands

Fam van Houtum
12-8-2018

Wij hebben 3 fijne weken gehad op de camping en in de omgeving! Fijne, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke en behulpzame eigenaren, een warm welkom. Een gezellig en sfeervol terras, lekkere drankjes en pizza's. Regelmatig live muziek, erg gezellig! Prachtig gelegen aan de Drome. De kinderen beleven elke dag een nieuw avontuur op de camping. Ook in de omgeving is er genoeg te doen en te ontdekken.

Fantastisch!

Mariska
30-7-2018

Super leuke camping aan de rivier. Sanitair is oud maar schoon. Op de camping is een zeer leuk terras waar je savonds heerlijke pizza's kan eten. De omgeving is mooi en er zijn veel mogelijkheden voor hikes, mtb, kanoën, canyoning, via ferrata etc.

Fantastische ontdekking !

Linda Van Nimmen
21-9-2017

Heel rustige, basic, camping voor wie houdt van rust en de mooie natuur!

Sanitair was prima en werd regelmatig gepoetst! Een echte,aanrader.

Mooie camping aan de Drome, 'festival' sfeer

Roelofsgja
11-8-2017

Mooie camping 'basic', geweldig voor kinderen tot 12 jaar. Eindeloos dammen bouwen in de Drome... de plaatsen aan de Drome zijn echt geweldig.

Met pubers moet je het geluk hebben dat er toevallig meer pubers zijn.

Prima jong, hulpvaardig stel die de camping leiden. ...... van oma overgenomen....

Mooie ligging. Fijne sfeer

Rademaker
15-8-2015

Wij zijn met kinderen en klein kinderen ruim 2.5 week op de camping geweest. Zijn gastvrij ontvangen. Eigenaar bereid om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Camping ligt op een mooie plaats, direct aan de Drôme. Sanitair regelmatig schoon gehouden. We komen zeker nog een keer terug.

Aardig personeel, rustig, weinig te doen

Daphne
4-8-2015

+ heel aardig personeel. Aardige eigenaar en spreekt goed Engels.

+ mooie ligging aan de rivier

+ goedkoop. Met z'n tweeën incl elektriciteit €22 per nacht in totaal

+ rustige camping. (Wij hadden alleen pech en veel krijsende kids om ons heen)

+ regelmatige schoonmaak van de toiletten en douches (jammer dat veel mensen op de rand van de pot plassen ipv er in)

+ grote supermarkt op 10 minuten rijden. Ze hebben vrijwel alles. Soort Makro.

- onze auto mocht niet bij de tent staan

- er is maar 1 vrouwendouche bij het sanitair beneden aan de rivier.

- als het slecht weer is is er niks te doen. Ook niet in de omgeving.

- dorpjes in de omgeving vielen tegen. Weinig te zien en veel hetzelfde.

- je moet vooraf brood bestellen en in de ochtend tussen 8u en 9u ophalen bij de receptie. Vergeten te bestellen betekent dus geen brood. Ook moet je meteen voor de middag kopen tenzij je nog langs de winkel gaat.

Aanrader voor wie van natuurcamping houdt

Gerben
29-4-2015

Heerlijke camping direct aan de Drome. Zeer vriendelijke gastheer die goed Engels spreekt. Sinds vorig jaar staan er enkele prachtige lodges op het terrein. De plaatsen direct aan de Drome zijn bestemd voor tenten.

Elk jaar weer!

Leonard Baarendse
15-3-2015

Zo'n 10 jaar geleden ben ik samen met mijn vriendin voor de eerste keer naar Les Chambert gegaan. Sindsdien zijn we elk jaar weer teruggekeerd. Sinds 2 jaren hebben we onze eigen caravan!

Met een stapel boeken en onze hondjes reizen we elk jaar af. De camping is rustig en gezellig, steeds weer kom je dezelfde Fransen en ook Nederlanders tegen. We zijn duidelijk niet de enige die elk jaar terugkeren.

De uitrusting van de camping is rustiek, een beetje aan de oude kant maar altijd schoon en alles functioneert. De nieuwe eigenaar heeft plannen voor uitbreiding en vernieuwing. Dat is mooi en we hebben alle vertrouwen dat het gezellige en gemoedelijke karakter behouden blijft!

De ligging aan de rivier is prachtig en uniek met een door de natuur gevormde zwemplaats. De omgeving is rustig en mooi met vele leuke dorpjes met de gebruikelijke wekelijkse markt en ook leuke brocante markten.

In juni dit jaar gaan we weer en daarna weer in september. We kijken er al erg naar uit!

Rust, ruimte en gastvrijheid

Fam Kwaaitaal
13-3-2015

Wij hebben als gezin deze camping bezocht in juli 2014. De kleine camping ligt heerlijk rustig aan de rivier, waar je een heerlijk plekje vindt om te zonnen en te zwemmen. De eigenaar Laurent doet er alles aan om het je naar de zin te maken en zorgt dat er 's morgen broodjes zijn. Je kunt er zelf een zon of schaduw plekje kiezen of een luxe safaritent huren. Het sanitair is wel wat ouder maar wordt de gehele dag zeer schoon gehouden. Ik geloof dat een uitbreiding van sanitair op de planning stond voor het najaar 2014.

In de buurt zijn vele mooie plaatsjes om te bezoeken, je kunt canoen en fietsen of wandelen. Voor hethaling vatbaar en een aanrader als je rustig wilt camperen.

Puur natuur aan de Drôme

Pim Witteveen
13-3-2015

Een kleine camping midden in het mooie landschap van de Drôme en met een unieke ligging aan de oevers van de Drôme. Een camping puur natuur. Mooie plaatsen aan de oever van rivier of op een heerlijk grasveld. Wij hebben 3 weken aan de oever gestaan onder de bomen. Heerlijk tot rust komen in de natuur is het motto hier!. Geen annimatie. Puur genieten van de omgeving en de rivier. Vanaf de camping daal je via een pad in een paar treden af naar de Drôme: voor een frisse duik of lekker zonnen aan de oevers. Plaats genoeg en van niemand last. De kinderen hebben de hele dag in de rivier gespeeld. Met een luchtbed stroomopwaarts lopen en je dan lekker door de stroming laten meedrijven. Sanitaire voorzieningen waren in de zomer van 2014 wel erg basic, maar die zijn voor de zomer 2015 geheel vernieuwd lees ik op facebook. Brood haal je iedere morgen bij de receptie van de camping. Laurent, de campingbaas is erg vriendelijk en behulpzaam. Voor ons zeker een camping om naar terug te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Chamberts in Piégros-la-Clastre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Chamberts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.