Camping Les Lanchettes

FrankrijkRhône - AlpsPeisey-Nancroix

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les Lanchettes voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 13 reviews
+51/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 13 reviews
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

13 Reviews over Les Lanchettes

• 9Fam Zielhorst18-08-2018

Fantastische plek!

Een zeer fijne en kindvriendelijke camping op een prachtige lokatie! Direct vanuit de camping kunnen prachtige wandel-, hutten- en mountainbiketochten gemaakt worden. De kinderen (5 en 7) vermaakten zich uitstekend op de trampoline, in het speelhuisje en in het riviertje. Ook voor jongere en oudere kinderen is het een heel fijne plek. De camping zelf is heerlijk rustig en prettig om te zijn als de kinderen een dagje op de camping wilden blijven. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, o.a. met het uitzoeken en reserveren van geschikte wandelroutes en refuges met de kinderen of alleen. Het is de fijnste camping waar wij tot nu toe geweest zijn!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Familie De Groot29-08-2017

Wat een mooie camping

Wel een aantal haarspeldbochten te gaan voordat je er bent.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9fam clermont04-08-2014

zeer mooi plekje op aarde!

zeer leuke camping als je van rust en natuur houd. De eigenaren zijn zeer lieve mensen en spreekt engels. Zeer zuiver sanitair. Ligt aan een beekje met speeltuin, volleybalveld,trampoline. In de omgeving zijn veel wandelroutes en andere actievetijden om te doen.Survivalbaan naast camping. Ezel of paardrijden voor de jeugd. raften in de omgeving, en het skidorp om de hoek bied nog meer activiteiten voor in de zomer! Dus een hele mooie plek om je te vermaken. In de avond koelde het wel erg af. Lekker slapen maar wel blij met een kacheltje dat we bij hadden. Op rijafstand is de Mont Blanc. zeer zeker de moeite waard!

Voor ons was het een vakantie om zeker nog een keer te doen!!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 4quemener10-08-2013

Un camping décevant

Situé dans un cadre naturel magnifique à 1470m d'altitude, ce camping est bien loin de tenir les promesses affichées par ses différents labels Qualité et Flower par exemple. En effet, si une partie des sanitaires a été refaite, tout le reste est hors d'âge et particulièrement inconfortable. Quant aux emplacements, l'impression dominante est celle d'un entretien aléatoire. L'écoute des gérants est loin d'être cordiale quand un campeur manifeste une inquiétude ou un mécontentement en rapport avec la gestion des emplacements...

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Hilde Morjean29-09-2011

Een pareltje !

Deze zomer bezochten we voor de eerste keer de camping, samen met onze kids (9, 7 en 6). Zeer nette camping, comfortabel en aangepast aan de noden van het grillige bergweer (overdekte tent waar kinderen kunnen spelen, eetzaal met houtvuur en verschillende gezelschapsspelen, verwarmd sanitair). Vriendelijk onthaal, doch met de nodige afstandelijkheid. Veel wandelmogelijkheden in de buurt, ook met kinderen ! Ruime kampeerplaatsen, je mag zelf je plaatsje kiezen ... Zeer mooie omgeving !

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Jessica18-12-2010

Prima camping voor de winter liefhebber

Komend jaar de 2 maal naar Les Lanchettes. Prima camping ook voor jonge gezinnen, zelf 3 kinderen in leeftijd van 7,6 en 4. Bij ingang camping is opstapplaats voor de bus deze brengtje in +/- 15 min. naar de pistes/skischool. Voor de alle kleinste een prima opvang bij de piste, kun je als ouder heerlijk zelf gaan skieen terwijl de kinderen zich ook prima vermaken.(tip van te voren boeken) Op de camping heerlijke warme broodjes en s'avonds een lekker hapje eten voor weinig geld. Ook niet onbelangrijk de droogruimtes/ opslagruimte voor ski's en kleding.

Nog een paar weken en dan gaan we weer heerlijk.......

• 7Staat v/h sanitair
  • 9saveyn bernard16-07-2010

schitterende ligging

mooie propere chalet en een prima plek voor bergwandelingen.in het restaurant kan je zeer lekker eten.elke morgen vers brood.wij zijn al drie keer op vakantie geweest in de alpen en dit was zeker onze beste vakantie op gebied van verblijf en natuurpracht.

• 9saveyn bernard16-07-2010

ruime chalets in een schitterende omgeving

wij zijn de eerste week van juli 2010 in een chalet op camping les lanchettes verbleven.de chalet was zeer proper en ruim.het is er ook zeer rustig en vanop de camping vertrekken veel wandelroutes.er is elke morgen vers brood en in het restaurant kan je zeer lekker eten.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Jelle11-08-2009

Ideaal voor bergwandelaars

Prima uitgangspunt voor een aantal mooie bergwandelingen. In juni zeer rustig op de camping. Aardige, behulpzame beheerders! Voor de grote boodschappen aangewezen op de supermarkten in St Bourg Maurice (30 min). Wifi (gratis) op gehele camping. Tochten op alle niveaus mogelijk. Wij beperken ons tot bergwandelen. O.a. naar refuge du Mt Pourri (vv 5 uur), Lac de l'Etroit/Croix Bozon (rondje 6 uur), refuge D'Entre le Lac (vv 6 uur). In juni bloemenpracht! In directe omgeving is een uitgebreid survival/avonturen touwbaan. Voor jeugd weinig te beleven, echt een camping voor rustzoekers/natuurliefhebbers.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jelle14-07-2009

Camping voor sportievelingen!

In juni 2009 was het zeer rustig op de camping. Prima plekken! Wifi op gehele camping beschikbaar (buienradar!). Zeer vriendelijk beheerdersechtpaar. Aan het sanitair wordt nog steeds gewerkt! Prima uitgangspunt voor een aantal prachtige wandelingen. Een tweetal refuges binnen bereik etc. De bloemenpracht in juni was overweldigend! Zeer aan te raden voor een rustige, sportieve vakantie (bergwandelaars). In de directe omgeving werd gewerkt aan dagrecreatievoorzieningen. Vlak achter de camping is een uitgebreide survival-touwbaan. Supermarkten in Bourg-St Maurice.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Les Lanchettes info