Géén boekingskosten

Meer camping info

92 Reviews over Les Iles

• 4Ahen10-08-2022

Vieze camping, slecht onderhouden

Vieze camping, te weinig sanitaire voorzieningen voor de hoeveelheid gasten in hoogseizoen. Geen warm water, dus geen schone afwas en douchen is echt steenkoud, niet te doen, vooral niet met jonge kinderen. Klacht hierover wordt niks mee gedaan, er wordt alleen gezegd dat ze op de hoogte zijn. Na onderhoud geen verbetering helaas. Zoek je basic of minder, dan is de omgeving prima, anders verder zoeken, zonde van je geld.

• 8Natuur
  • 6Ariva09-10-2021

Steeds minder positief

Dit jaar voor de derde keer naar deze camping afgereisd, voornamelijk vanwege de ligging aan het meer met fantastisch uitzicht op de Mont Blanc. Deze keer helaas een stuk minder positief dan de voorgaande jaren.

Een steeds groter deel van de camping wordt volgebouwd met mobile homes, voor echte kampeerders blijft er steeds minder plek over en dat is echt jammer. Het restaurant is in andere handen overgegaan wat resulteerde in slappe vette patat en verkoolde pizza die we terug hebben gestuurd. Erg jammer want de pizza's waren voorheen echt ontzettend lekker. Het vooraf reserveren van een plek kan niet waardoor je elke keer maar moet afwachten wat voor plek je krijgt toegewezen en hoewel de meeste plekken best groot zijn, zijn er ook bij waar een grote tent al niet echt kan staan.... Als je daarbij ook nog het middelmatige sanitair rekent blijft op dit moment vooral het meer over als pluspunt en dat is wel wat weinig. Jammer!

• 7Natuur
  • 6TW24-08-2021

Mooi mobile home, heel slecht restaurant.

Rustige camping met weinig faciliteiten. De camping ligt direct aan het meer waar tegen betaling wel allerlei faciliteiten zijn. De camping is een prima uitvalsbasis voor activiteiten in Chamonix/Mt. Blanc. Wel een heel mooi en schoon mobile home. Alleen het warm water was nogal onbetrouwbaar. Onder de douche had je het ene moment heet en dan weer koud water.Het restaurant is waardeloos. Het brood is 's morgens vaak aangebrand. Als je daar iets van zegt krijg je veel onbegrip en irritatie, maar geen ander brood.Niet in het restaurant gegeten, wel friet gehaald. Hier een uur op zitten wachten en uiteindelijk vieze taaie frieten gekregen.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Paul28-07-2019

Simpel maar wel goed! Heerlijk meer.

We hadden op deze camping een stacaravan gehuurd voor een week. Prima stacaravan op een prima plek. De camping is niet heel groot en er zijn weinig faciliteiten. Maar dat wisten we van te voren en wij vinden dat ook prima. Lekker rustig. De camping is verder goed verzorgd. De sanitair gebouwen zijn schoon en voldoende aanwezig. Er is geen rommel te bekennen. De bar/restaurant is simpel, maar voldoende. De pizza was erg lekker. Brood kun je in de bar halen ‘s morgens (wel de dag ervoor even bestellen). In de bar praten ze engels. De receptie medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ook hier prima engels. Dan het mooiste. Het meer. Dit is een par honderd meter lopen vanaf de camping. Het meer is heerlijk. Vooral ook met kleine kinderen (wij 1 van 5 jaar en 1 van 7 jaar). Het water loopt heel geleidelijk af, dus de kinderen kunnen best ver het water in. Rondom het meer is van alles te doen. Al met al een leuke plek!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Familie Visser30-01-2019

Prachtige ligging

De ligging van deze camping is uniek. Vanaf veel plekken heb je een prachtig uitzicht op de Mont Blanc. De camping zelf is prima, verwacht geen luxe, de sfeer op de camping is goed. We hebben een paar keer pizza gehaald in het restaurant van de camping en die waren heerlijk. De toiletgebouwen waren wel aan een opknapbeurt toe, al hebben wij hier geen gebruik van gemaakt want we verbleven in een stacaravan van touroperator. Wat de camping echt een ideale plek maakt voor vakantie met je gezin is de ligging aan het meer van Passy. Een heel schoon strand, met prachtig uitzicht, een eettentje en een mooie grote speeltuin. Grote supermarkten in de buurt en goede uitvalbasis voor uitstapjes (Chamonix, Annecy, Albertville, etc). Als de camping investeert in een mooiere speeltuin op de camping zelf en beter sanitair wordt het een toplocatie

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Arjen Vader14-09-2018

Leuke camping in een prachtige omgeving

Les Iles is een mooie camping met veel bomen en dus schaduw. Het uitzicht op de Mont Blanc, alleen zichtbaar bij de ingang van de camping dus niet op de kampeerplekken, is echt fantastisch en alleen al daarom zou je als bergliefhebber hier eens naar toe moeten. Geen zwembad maar dat merk je aan de prijs en met het meer dichtbij hebben onze kinderen zich prima vermaakt.

De speeltuin stelt niet veel voor, restaurant is prima en het sanitair helaas niet best. Over het algemeen wel schoon maar deels verouderd en het nieuwe sanitair doet erg goedkoop aan en is over het algemeen erg druk. Regelmatig wachten voor douche, afwas en toilet dus. We zijn gewend aan wat kleinere campings met wat persoonlijk aandacht en het was duidelijk te merken dat het hier om een camping gaat die onder de vlag van "Tohapi" valt. Alles gaat via de computer. Overigens was het personeel wel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Bert06-08-2018

Geweldige vakantie gehad!

Geen zwembad maar wel een prachtig en heerlijk groot meer om te zwemmen en te vissen met elke dag zicht op de Mont Blanc. Om het meer mooie wandelpaden (ideaal voor hardlopers) en crosspaden (mountainbikers). Bij het meer ook een mooi park aangelegd met volleybalveld, jeux de boulesbaan etc., maar ook toiletgebouwen (keurig!) en restaurantje, EHBO post. Weinig entertainment voor kinderen op de camping, maar bij mooi weer elke dag zwemmen of uitstapjes maken. Receptie spreekt meestal redelijk Engels. Camping mooi georganiseerd. Mooie uitvalbasis voor dagtochtjes naar Morzine/Avoriaz, Annecy, Charmonix (Mont Blanc/Aiguille de Midi), Cirque du Fer a Cheval etc. Bij het restaurantje kun je prima baguettes en croissants bestellen voor de volgende dag, niks mis mee. Je kunt lekker eten bij het restaurantje, maar ook lekker op terrasje een biertje drinken. Sanitair op de camping kan ik niet beoordelen, want we hadden een stacaravan.

• 9Ingrid Me16-03-2018

Prachtig ik kom hier zeker terug.

Rustige camping aan een prachtig meer, waar 'savonds veel gezelligheid is. Wi-fi in de stacaravans en die werkt prima. Dichtbij alle bezienswaardigheden, zoals kabelbanen, treintjes de bergen op. Vlakbij Zwitserland, er is zoveel te zien en te doen, dat ik aan twee weken niet genoeg had, ik kom hier zeker terug! Ik was met de honden en die kon je aan de rechterkant van het meer prima uitlaten. Het restaurant van de camping was goed, hier kon je een betaalbare maaltijd eten, maar ook in het restaurant links van het meer was het lekker eten. Grote Intermarche lag op 2 km van de camping, hier kun je echt alles kopen. Verder is er voor iedereen wat te doen of je nu jong of oud bent, het is hier echt genieten van het mooie uitzicht, de rustige natuur en de leuke wateractiviteiten rondom het meer.

• 9Aurelia.C22-12-2017

Séjour en montagne

Pour avoir expérimenté plusieurs campings, je peux dire sans risque que celui-ci est particulier. Un bel emplacement, une belle vue sur le Mont Blanc et à quelques mètres du lac et de la rivière (pour se baigner et pêcher). Côté hébergement, le chalet en bois est top, nous avons apprécié l’expérience, un vrai chalet alpin. En plus nous avons fait de la rando en groupe, des moments inoubliables en famille. Toutefois, certains jours la météo n’a pas été de notre côté et il faut revoir le prix de certaines prestations. Sinon camping satisfaisant dans l’ensemble.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9albin20011-12-2017

Quelle beauté !

Camping situé dans un cadre à couper le souffle. Le camping en lui même est plus que correct, et on y trouve tout ce qu'il faut pour passer d'agréables vacances. Le personnel est réactif. Les emplacements sont de bonne taille, et le camping est bien entretenu. Seul petit point gênant, wifi et restaurant un peu chers... Mais à part ça, que demander de plus ?!

• 8Staat v/h sanitair

Camping Les Iles info