Chalet Tetras

• Sauna

3 reviews over Chalet Tetras in het Nederlands

• 8Sabina26-08-2015

Top catered chalet!

Wij zijn hier verbleven met een grote groep vrienden en een aantal kleine kinderen. Prima kamers en ruim voldoende badkamers. De jacuzzi & sauna in de kelder zijn veelvuldig gebruikt na een lange dag skiën. De verzorging wat betreft het eten en drinken wat uitstekend. Elke dag een heerlijke maaltijd en niet alleen maar pasta of vette hap. Chef Marie is een fantastische kok! Het enige kleine nadeel is de bank. Er is geen hele relaxte bank om lekker op te hangen als je bijvoorbeeld een dagje thuis blijft. Verder een hele fijne plek!

8Ligging t.o.v. pistes
    8Inrichting
    10Prijs/kwaliteit
    8Hoeveelheid ruimte

• 7Tom29-04-2014

Niks mis mee

Het chalet ligt bovenop een heuveltje, ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Oz en Oissans. Met skischoenen aan is het even een klimmetje. Van buiten ziet het er leuk uit, niks mis mee en ben je direct in wintersportsfeer. Het chalet van binnen is OK. Niet superluxe en niet splinternieuw maar de meest basic dingen zijn er. We hebben wat storingen gehad met fornuzien die het niet deden en afvoeren die niet doorspoelden maar dat was allemaal redelijk snel verholpen (binnen 1 dag) door de overigens vriendelijke en behulpzame staf. Inrichting is zoals gezegd wel redelijk basic; prehistorische TV , geen wifi, maar wel een vaatwasser. AF en toe hangt iets op half elf. Mooi groot balkon!

8Ligging t.o.v. pistes
    6Inrichting
    8Prijs/kwaliteit
    9Hoeveelheid ruimte

• 10R.M. Post Uiterweer03-03-2010

TOP DIT!!!

Fantastische plek met een onwijs mooi uitzicht over het gebied. Vooral jacuzzi en openhaard waren top.

10Ligging t.o.v. pistes
    10Inrichting
    10Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte

1 tip over Chalet Tetras

• Tom, 29-04-2014

Het skigebied van Alpes d'Huez is eenvoudig en snel met de lift te bereiken. De liften zijn in het centrum van het dorp. Het dorp is redelijk klein. 1 supermarkt, 1 bakker, 2 skishops voor verhuur, 1 skischool, 1 tabak en 1 geldautomaat. Daarmee heb je het dorp wel een beetje gehad. O ja, nog een paar restaurantjes. 's Avonds is het hier niet echt een dolle bende, overdag trouwens ook niet. Je moet hier komen om te skien.

0 vragen over Chalet Tetras

Chalet info