Chalet Tetras

• Sauna

1 review over Chalet Tetras in het Nederlands

• 2karin05-01-2010

Nooit meer

Als je van luxe houd moet je hier beslist niet zijn. Als je van oud en aftands houd is het een prima adres. Zelfs een toiletrol ontbreekt bij aankomst. (zeker categorie super de luxe)

2Ligging t.o.v. pistes
    2Inrichting
    2Prijs/kwaliteit
    8Hoeveelheid ruimte

Met oudere kinderen

1 tip over Chalet Tetras

• Tom, 29-04-2014

Het skigebied van Alpes d'Huez is eenvoudig en snel met de lift te bereiken. De liften zijn in het centrum van het dorp. Het dorp is redelijk klein. 1 supermarkt, 1 bakker, 2 skishops voor verhuur, 1 skischool, 1 tabak en 1 geldautomaat. Daarmee heb je het dorp wel een beetje gehad. O ja, nog een paar restaurantjes. 's Avonds is het hier niet echt een dolle bende, overdag trouwens ook niet. Je moet hier komen om te skien.

0 vragen over Chalet Tetras

Chalet info